Bjørn Johnsen

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

Bombaman schreef: 08 aug 2019, 20:01 Nog steeds niet nee... Afserveren die gast. Heeft maar liefst 37 minuten gespeeld "op het hoogste niveau".
Wel iets meer natuurlijk, maar ik zou Druijf zeker niet afserveren. Ik denk alleen dat zowel Druijf als AZ gebaat is bij een verhuurperiode. We hebben met Johnsen een soortgelijke spits als Druijf die kan scoren en voor Druijf is het zaak gewoon veel minuten te maken op Eredivisieniveau.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Tim schreef: 08 aug 2019, 19:54 een walgelijk slechte Boadu
Gast, jij hebt echt issues.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

pAZcal schreef: 08 aug 2019, 20:54 Gast, jij hebt echt issues.
Het zal pijn doen dat Boadu hier zit en niet bij ajax. En dat de kans met de goede wedstrijd kleiner wordt dat dit ooit gaat gebeuren.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

kuifje schreef: 08 aug 2019, 20:57 Het zal pijn doen dat Boadu hier zit en niet bij ajax. En dat de kans met de goede wedstrijd kleiner wordt dat dit ooit gaat gebeuren.
Hahaha... dat doet me zeker geen pijn. Ik vind het slechts heel fijn dat Boadu hier speelt en een Dolberg bij ajax.

Vandaag was Boadu gewoon niet goed. Geen echt aanspeelpunt en de kansen die hij kreeg verprutste hij. Maar hij is natuurlijk gewoon een heel goede spits voor AZ, zijn looplijnen en snelheid zijn echt heel bruikbaar. Daarnaast is zijn techniek heel goed en heeft hij overzicht en scorend vermogen. Hij is ook nog maar 18, dat soort jongens mogen van mij ook heel slecht spelen. Maar als ik het vergelijk met Dolberg, hebben wij goud in handen en de Amsterdammers niet. En dat doet me alleen maar goed hoor.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Bjorn Johnsen wordt door analytici genoemd bij Rosenborg dat op de rand staat van de Groepsfase Champions League.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/wP4qj ... e-i-sommer
Gebruikersavatar
D. Loggie
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 sep 2012, 07:48
Locatie: Utrecht

BRON: https://www.vg.no/sport/fotball/i/MRp1J ... to-klubber

BJØRN MAARS JOHNSEN IN ONDERHANDELING MET TWEE CLUBS

Bjørn Maars Johnsen, 27, is nog steeds op een clubjacht - ondanks veel interesse uit een aantal landen deze zomer. Op dit moment is het nationale team in gesprek met twee Europese clubs.Volgens VG zijn de Noors-Amerikaanse vertegenwoordigers in overleg met de Turkse club Kayserispor, die zeer geïnteresseerd zal zijn in het sluiten van een overeenkomst voordat de reeks van zaterdag tegen Alanyaspor begint.
Er zijn ook besprekingen gaande tussen het Johnsen-kamp en de Italiaanse Serie A-club Brescia over een lening met een optie om te kopen. Een paar dagen geleden had dit een zeer waarschijnlijk alternatief moeten lijken, maar volgens The Guardian is de Italiaanse onruststoker Mario Balotelli - een soort voedsel dat niet helemaal anders is dan de tip van Noorwegen - "dicht" bij een driejarig contract met dezelfde club. De dialoog tussen de Italiaanse club en de vertegenwoordigers van Johnsen moet in het recente verleden in negatieve zin zijn veranderd.

- Ik ben geduldig en wacht op de juiste gelegenheid, zegt de favoriet van Lars Lagerbäck, die vier doelpunten heeft gescoord en een penalty heeft gescoord tijdens de laatste vier internationale wedstrijden.

AZ Alkmaar heeft verklaard dat ze Johnsen nu misschien willen lenen, wat suggereert dat er geen interessante mogelijkheden zijn voor een permanente overgang.

In dat geval gaat het om een ​​lening van een jaar.
Op dit moment lijkt een Turks avontuur het meest waarschijnlijk voor de man van 1,95 meter, maar is en is nog steeds interessant vanuit Scandinavië.

Eerder deze zomer hebben verschillende clubs persoonlijke onderhandelingen gevoerd met Maars Johnsen, en een aantal van hen hebben biedingen ingediend bij AZ Alkmaar, maar geen enkele heeft de vraagprijs van de Nederlandse club kunnen halen. Een Aziatische topclub, Maccabi Tel Aviv en Nottingham Forest zijn drie van de clubs die in de zomer bijzondere belangstelling hebben getoond.
David Loggie! ... He is scoring everyday!
Gebruikersavatar
D. Loggie
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 sep 2012, 07:48
Locatie: Utrecht

Grappig, dat Noors is ook zonder Google Translate best goed te begrijpen ...
David Loggie! ... He is scoring everyday!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Benieuwd wat voor biedingen AZ heeft afgewezen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Volgens een vage Turkse website zou een huurdeal met Kayserispor rond zijn.

https://ajansspor.com/haber/kayserispor ... sen-314260
Kayserispor'da doelwit Björn Johnsen!
Super League-team Kayserispor, de transfer gaat door voor het nieuwe seizoen.

Geel-rood team, de 27-jarige spits van Bj Alkmaar, Björn Johnsen, om te onderhandelen over een huurovereenkomst van 1 jaar.

Striker Björn Johnsen Forvets huidige getuigeniswaarde is 2 miljoen euro volgens de gegevens. (Kayserispor TV)
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Gerucht Björn Maars Johnsen naar Bodo Glimt Noorwegen:
Claims nationale team speler kan op weg zijn naar serieleider Bodø / Glimt
Bodø / Glimt heeft de Elite-serie dit seizoen stormenderhand veroverd. Nu is Bjørn Maars Johnsen misschien onderweg naar Aspmyra.
Nationale teamheld Bjørn Maars Johnsen heeft misschien wel Europese kampioenswedstrijden beveiligd met zijn twee doelpunten op de Faeröer. Nu beweert de plaatselijke krant dat Bodø / Glimt de volgende halte zou kunnen zijn.

Nationale teamheld Bjørn Maars Johnsen heeft misschien wel Europese kampioenswedstrijden beveiligd met zijn twee doelpunten op de Faeröer. Nu beweert de plaatselijke krant dat Bodø / Glimt de volgende halte zou kunnen zijn.

16 AUGUSTUS 2019 20:11 Marius Dahl
marius.dahl@schibsted.com

Ze leiden de kleine sensationele Elite-serie na 17 ronden en staan ​​in de uitdagerspositie om de eerste seriekampioen van de tijd in Noord-Noorwegen te worden.

Nu beweert de plaatselijke krant Avisa Nordland dat Bodø / Glimt het personeel in de jacht op goud zal versterken.

Vijf nationale teamdoelen
Ze beweren dat Bjørn Maars Johnsen van AZ Alkmaar in de verrekijker van de gele truien moet zitten.

Heb je deze gelezen? Blijft verbazen: Ging voorbij Molde en leidt de serie
Er is sprake van een lening buiten het seizoen voor het nationale team met vijf doelpunten in 13 internationale wedstrijden.

- Ik heb hier op dit moment geen commentaar op, zegt Maars Johnsen tegen Avisa Nordland.

Teams Ever
Al in juni werd Maars Johnsen de held van Noorwegen op de Faeröer, toen de mannen van Lars Lagerback 2-0 wonnen, drie belangrijke punten veiligstelden en zagen dat de potentieel nieuwe Glimt-tip beide goals scoorde.

Hij scoorde ook het 1-0 doelpunt in wat lang een iconische overwinning op Zweden leek in de Europese kampioenschappen in maart, maar eindigde met een 3-3 gelijkspel.

Verkochte tip
De in de VS geboren 27-jarige heeft een lange weg afgelegd, maar maakte zijn nationale debuut onder Lagerbäck al in 2017. Hij speelde sinds vorig jaar voor AZ en scoorde zes goals in 22 wedstrijden voor AZ Alkmaar in de Eredivisie.

Geir André Herrem verliet Aspmyra net voor Allsvenskan en Kalmar.
Eerder werden het Turkse Kayserispor en het Italiaanse Brescia genoemd als belangstellende clubs.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Mocht Björn echt nog weggaan, ben ik benieuwd of AZ nog spelers gaat halen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DiepeMast schreef: 16 aug 2019, 20:07 Mocht Björn echt nog weggaan, ben ik benieuwd of AZ nog spelers gaat halen.
Waar blijft Felix Correia? AZ werd ook in verband gebracht met een veel scorende Japanner, een tien.

Huiberts heeft eerder gezegd dat een snelle buitenspeler en een middenvelder nog aan de selectie toegevoegd zouden worden.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Bjorn Maars Johnsen vanavond al op weg naar Rosenborg±
MAARS JOHNSEN NADERT EEN LENINGSOVEREENKOMST MET ROSENBORG
Na wat VG ervaart, blijven alleen de handtekening en de medische test over voordat het nationale team Bjørn Maars Johnsen Rosenborg-speler wordt.

ARILAS-BERG OULD-SAADAJONATHAN SIMCHAI HANSEN
Minder dan 30 minuten geleden bijgewerkt

Het was Eurosport die voor het eerst zei dat de tip de Trøndel Club naderde. Eerder kreeg VG te horen dat Bjørn Maars Johnsen waarschijnlijk zaterdag naar Trondheim zou reizen, maar nu weet VG dat hij al vrijdagavond vertrekt.

Verwacht wordt dat Johnsen in Trondheim een ​​eenjarige leningsovereenkomst met Rosenborg zal ondertekenen, waarvoor AZ hiervoor geen enkel bedrag betaalt. Alleen de medische test en de handtekening van de speler blijven over voordat de deal in de doos zit.

REDACTIONELE SAMENWERKING
Bekijk de Elite-serie en de OBOS League rechtstreeks op Dplay en Eurosport Player
Bjørn Maars Johnsen heeft ook een optie om RBK al in januari te verlaten, mocht zich een interessante gelegenheid voordoen om een ​​permanente overgang naar een grotere club in Europa te maken.

Er is reden om aan te nemen dat de speler zaterdagmiddag wordt gepresenteerd in verband met de thuiswedstrijd van RBK tegen Stabæk.

De nationale ploeg heeft veel vertrouwen onder Lars Lagerbäck, maar heeft moeite met speeltijd in het Nederlandse AZ Alkmaar. Dat is de reden waarom Maars Johnsen deze zomer op een clubjacht is geweest, en er is veel bewijs nu dat het zal eindigen met een lening aan Rosenborg.

Bjørn Maars Johnsen heeft al lang verklaard dat hij naar RBK wil, maar na wat VG begrijpt is het pas de laatste dagen dat AZ is geopend om de speler daarheen te sturen.


Stig Inge Bjørnebye zou AZ donderdag in Nederland ontmoeten.

Kayserispor deed vorige week een formeel bod op Maars Johnsen, maar dit werd afgewezen door AZ omdat ze de speler niet naar Turkije wilden sturen.

Maars Johnsen was een favoriet van Lars Lagerbäcks Noorwegen en scoorde goals in al zijn laatste vier wedstrijden in de nationale ploeg.

Rosenborg is al lang dun op het veld, nadat de relatie van de club met Nicklas Bendtner een scheur kreeg. De Deen is dit seizoen nauwelijks bij de ploeg betrokken, heeft al maanden niet getraind met de club.
Ze hebben dus nog maar twee schone tips. Alexander Søderlund heeft de plek veiliggesteld, met alleen de 19-jarige Erik Botheim achter hem in de rij.

Botheim werd ook gesloopt uit de ploeg voor de belangrijke CL-kwalificatiewedstrijd tegen Dinamo Zagreb. Als gevolg daarvan heeft RBK-trainer Erik Horneland aan de top weinig alternatieven, in een ploeg die dit najaar in verschillende zware Europese wedstrijden uitkomt


Nu kan Bjørn Maars Johnsen de oplossing voor dat probleem zijn.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Snap er geen hout van. AZ betaalt niets? Nee, natuurlijk niet. We zijn de verhurende/verkopende partij. Waarom zou AZ betalen? Zal wel een gevolg zijn van Google Translate of zoiets.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DiepeMast schreef: 23 aug 2019, 21:12 Snap er geen hout van. AZ betaalt niets? Nee, natuurlijk niet. We zijn de verhurende/verkopende partij. Waarom zou AZ betalen? Zal wel een gevolg zijn van Google Translate of zoiets.
Vertaling via google levert soms vreemde woorden en zinnen op.

Essentie van dit bericht Johnsen vertrekt bij AZ iig voor een jaar en zijn nieuwe club is Rosenborg.

Prima voor de spitsen achter Boadu. Dat zijn Druijf en Margaret.

Het wordt allemaal erg jong nu bij AZ. Huiberts mag nu wel eens iets gaan aantrekken dat meteen resultaat oplevert. Een direct inzetbare speler dus en een kwalitatieve impuls.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 24 aug 2019, 06:49 Huiberts mag nu wel eens iets gaan aantrekken dat meteen resultaat oplevert. Een direct inzetbare speler dus en een kwalitatieve impuls.
Je weet inmiddels wel dat het voor de spitspositie niet gaat gebeuren. Druijf is niet terug gehaald om hier derde spits te gaan zijn.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DiepeMast schreef: 23 aug 2019, 21:12 Snap er geen hout van. AZ betaalt niets? Nee, natuurlijk niet. We zijn de verhurende/verkopende partij. Waarom zou AZ betalen? Zal wel een gevolg zijn van Google Translate of zoiets.
Het lijkt mij dat ze bedoelen dat AZ geen geld krijgt. Wel vreemd want ik dacht juist dat Johnsen in de europa wedstrijd tegen Antwerp was opgesteld om zijn transferwaarde omhoog te krijgen.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DiepeMast schreef: 23 aug 2019, 21:12 We zijn de verhurende/verkopende partij. Waarom zou AZ betalen?
Dit kan aan Google translate liggen, maar misschien betaalt de verhurende partij nog altijd een portie van de salarissom. Om zo de verhuur wel mogelijk te maken voor een kleinere club en de speler op die manier wel te laten spelen. Win-win.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Kilkenny schreef: 24 aug 2019, 07:01 Je weet inmiddels wel dat het voor de spitspositie niet gaat gebeuren. Druijf is niet terug gehaald om hier derde spits te gaan zijn.
Wazig voor je ogen. Wat schrijf ik hierboven: Boadu, Druijf en Margaret!

Mooi dat Johnsen weg is. Kunnen deze 3 jonge spelers zich als spits verder ontwikkelen.

Ik bedoel een TIEN en geen negen. We missen een 'Guus Til', die door velen hier onderschat werd.

Als Henriksen terug zou willen komen dan was dat probleem opgelost.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 24 aug 2019, 07:56 Wazig voor je ogen. Wat schrijf ik hierboven: Boadu, Druijf en Margaret!

Mooi dat Johnsen weg is. Kunnen deze 3 jonge spelers zich als spits verder ontwikkelen.

Ik bedoel een TIEN en geen negen. We missen een 'Guus Til', die door velen hier onderschat werd.

Als Henriksen terug zou willen komen dan was dat probleem opgelost.
Rustaaagghhh. Niet gelijk zo beginnen. We zijn het eens. Ik ben het ook eens dat we een Til missen om de spits te ondersteunen, zodat die niet tegen een overmacht komt te staan. En ik heb Til ook nooit onderschat. Ook (zelfs :lol: ) Brom heeft wel eens gezegd dat Til de eerste speler was die hij op zou stellen.

Om on topic te blijven, ik vind ook prima dat hij weg is en met Margaret ben ik ook al blij.
_________________
"I don't know that!"
Gesloten