Rody de Boer (2022)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 20 nov 2020, 08:08 https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... -na-topper

Dit is een conclusie van de krant. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar hij staat er in ieder geval goed op in dit medium. Meedoen om het kampioenschap van de KKD is misschien nog wel beter voor hem dan een degradatiestrijd voeren in de eredivisie. In ieder geval, hij maakt zo flink wat vlieguren bij een club die flinke prestatie druk ervaart en lijkt het daarbij goed te doen. Ik vlak hem nog niet uit als toekomstig keeper van AZ.
Hij heeft zoveel slechte wedstrijden gekeept bij Jong AZ (en dan ook echt hele slechte wedstrijden) en ook dit seizoen heeft hij weer de nodige blunders achter zijn naam. Volgens mij is hij al lang afgeschreven voor het 1e van AZ. Hobie Verhulst is veel betrouwbaarder dan Rody de Boer.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 20 nov 2020, 10:34 Hij heeft zoveel slechte wedstrijden gekeept bij Jong AZ (en dan ook echt hele slechte wedstrijden) en ook dit seizoen heeft hij weer de nodige blunders achter zijn naam. Volgens mij is hij al lang afgeschreven voor het 1e van AZ. Hobie Verhulst is veel betrouwbaarder dan Rody de Boer.
Hobie Verhulst is zo'n 8 jaar ouder dan Rody de Boer en was toen ook helemaal nergens. En nu maakt hij blijkbaar goede indruk. Nou, dan kan Rody de Boer dat ook. Dus simpel gezegd, niet uitvlakken dus.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 20 nov 2020, 13:01 Hobie Verhulst is zo'n 8 jaar ouder dan Rody de Boer en was toen ook helemaal nergens. En nu maakt hij blijkbaar goede indruk. Nou, dan kan Rody de Boer dat ook. Dus simpel gezegd, niet uitvlakken dus.
Ok laat ik het dan anders zeggen: In deze contractperiode gaat Rody de Boer geen 1e keeper bij AZ worden. Over 8 jaar zien we dan wel weer :)
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

multatuli schreef: 20 nov 2020, 14:09 Ok laat ik het dan anders zeggen: In deze contractperiode gaat Rody de Boer geen 1e keeper bij AZ worden. Over 8 jaar zien we dan wel weer :)
Die keepers zijn net kaas tegenwoordig :lol: . Zou Rochet al rijp zijn?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik wil echt een parlementaire commissie naar de keeperstrainers van AZ.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 20 nov 2020, 18:24 Die keepers zijn net kaas tegenwoordig :lol: . Zou Rochet al rijp zijn?
:mrgreen:
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Ik zie net de 2-2 van MVV tegen De Graafschap binnenvliegen en dan vraag ik me toch weer af of Rody de Boer hier niet meer kan doen. Het is geen blunder en ook geen makkelijke bal maar daar kan het je als keeper toch beter doen.
Tacticus
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 jul 2017, 14:50

Metalingus schreef: 04 dec 2020, 19:19 Ik zie net de 2-2 van MVV tegen De Graafschap binnenvliegen en dan vraag ik me toch weer af of Rody de Boer hier niet meer kan doen. Het is geen blunder en ook geen makkelijke bal maar daar kan het je als keeper toch beter doen.
Weet je het zeker?
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Tacticus schreef: 04 dec 2020, 20:06 Weet je het zeker?
Ik zeg toch ook, ik vraag me het af.

Hij staat sowieso iets te veel naar rechts in de hoek die de verdediger min of meer afschermt. Ik vind zijn afzet richting de hoek ook niet echt explosief, de bal vloog nou niet echt strak langs de paal.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Rody verkloot waarschijnlijk even de promotie van De Graafschap in blessuretijd. Nu 8 punten verschil in plaats van 5. Wat een blunder weer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Tacticus
Dagjesmens
Berichten: 33
Lid geworden op: 29 jul 2017, 14:50

Metalingus schreef: 04 dec 2020, 21:29 Ik zeg toch ook, ik vraag me het af.

Hij staat sowieso iets te veel naar rechts in de hoek die de verdediger min of meer afschermt. Ik vind zijn afzet richting de hoek ook niet echt explosief, de bal vloog nou niet echt strak langs de paal.
Heb het zelf niet gezien alleen de opstelling en hij speelde die wedstrijd niet vandaar dat ik het vraag.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Tacticus schreef: 03 jan 2021, 09:33 Heb het zelf niet gezien alleen de opstelling en hij speelde die wedstrijd niet vandaar dat ik het vraag.
Je hebt helemaal gelijk. #-o
Ik keek een deel van die wedstrijd en op een afstandje zag ik eerlijk gezegd niet dat er een ander onder de lat stond.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

De Boer met een verschrikkelijke ketser binnen de minuut in de topper tegen NAC
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Hij schijnt op weg te zijn naar Roda JC.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZuid-Scharwoude schreef: 05 jul 2021, 16:06 Hij schijnt op weg te zijn naar Roda JC.
Komt toch wel echt tekort op een hoger niveau. Maar met een aanstaand vertrek van Bizot: Max, opschieten!
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ondanks een doorlopend contract is hij transfervrij naar Kerkrade vertrokken. Dat laat zien dat ze het ècht niet in Rody zagen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Perry schreef: 06 jul 2021, 14:05 Ondanks een doorlopend contract is hij transfervrij naar Kerkrade vertrokken. Dat laat zien dat ze het ècht niet in Rody zagen.
Was bij Jong AZ echt slecht. En ook in zijn verhuurperiode ging het regelmatig fout. Hopelijk kan hij bij Roda weer zijn oude vorm terugkrijgen en een stabiele keeper worden.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Nou, veel succes Rody. En een slotje!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 06 jul 2021, 15:40 Nou, veel succes Rody. En een slotje!
Valt ook weinig meer over te zeggen.
_________________
"I don't know that!"
Gesloten