Ondřej Mihálik

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Kilkenny schreef: 09 feb 2019, 10:48 Je moet je gevoel niet laten leiden door een papiertje met een formeel nummer.
Het brengt me wel aan het twijfelen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 09 feb 2019, 08:42 Ik heb het gevoel dat ze van Ondrej een nummer 10 proberen te maken. Klopt dat?
Jong AZ speelde de laatste wedstrijden met twee spitsen. Althans, dat deden ze in ieder geval tegen Cambuur. Tien had Duin 9 en Mihalik 10. Dat aangepaste nummer heeft dus meer met het gekozen systeem te maken.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Waarom Mihalik hoger werd aangeschreven dan Druijf is mij ook na de eerste helft vanavond weer geheel onduidelijk. Dat AZ voor staat is meer ondanks dan dankzij hem.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

MO7 schreef: 22 feb 2019, 19:43 Waarom Mihalik hoger werd aangeschreven dan Druijf is mij ook na de eerste helft vanavond weer geheel onduidelijk. Dat AZ voor staat is meer ondanks dan dankzij hem.
Dat hij bij 0-0 in buitenspelpositie die bal aanraakte leek wel een soort werkweigering. Wat een lul zeg.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 22 feb 2019, 20:34 Dat hij bij 0-0 in buitenspelpositie die bal aanraakte leek wel een soort werkweigering. Wat een lul zeg.
Nou dat mag je zeggen inderdaad. Bij een andere aanval stond ie te klagen dat ie de bal niet kreeg terwijl hij gedekt stond. Ik heb nog weinig van hem gezien waardoor ik begrijp dat Huiberts hem voor het eerste heeft gehaald.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Sowieso is er nog maar weinig van hem te zien geweest door zijn blessure. Laat hem eerst even ritme opdoen en daarbij ook even zijn draai zien te vinden in het nederlandse voetbal. Volgend seizoen mag je hem voorbarig afbranden als je wilt. Nu is het wel heel erg voor primatuur om zulke conclusies te trekken.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

~AZ~ schreef: 01 feb 2018, 07:04 Het is maar een half uurtje, maar elke bal die hij heeft gekregen belandde in de voeten van de tegenstander of was een balletje terug. Van de twee duels heeft hij er twee verloren, waarvan een veel te simpel tegen de dramatische Marcellis. Hij heeft tijd zat om zich nog te laten zien en aan te passen, maar voor hetzelfde geld komt er direct dreiging van zo’n jongen en zie je direct zijn kwaliteit.
Hij kan er nog steeds weinig van. Hij heeft natuurlijk een blessure gehad en blablabla maar een glimp van kwaliteit toon je wel af en toe als je daadwerkelijk kwaliteiten hebt.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

~AZ~ schreef: 04 mar 2019, 20:51 Hij kan er nog steeds weinig van. Hij heeft natuurlijk een blessure gehad en blablabla maar een glimp van kwaliteit toon je wel af en toe als je daadwerkelijk kwaliteiten hebt.
Tja. Ik zie het meer in Duin zitten dan in Mihalik. Bij Mihalik heb ik zo'n Friday, Johnsen gevoel. Het zijn alle 3 geen natuurtalenten en ze werken er ook niet keihard voor.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ik heb deze jongen na de winterstop denk ik een wedstrijd of zeven aan het werk gezien, maar weet iemand wat zijn sterke punten zijn? Nu ben ik altijd voorzichtig met het beoordelen van spelers die net terugkomen na een zware blessure, maar hij valt mij echt onwijs tegen bij Jong AZ. Hij staat op het wedstrijdformulier en daar is vaak ook alles mee gezegd. Voetballend doet hij nauwelijks mee, fysiek is hij niet indrukwekkend, technisch ook niet, hij is gemiddeld snel, koppend is het geen wonder... En toch hebben ze deze jongen lange tijd gescout. Op welke punten zal er dan een plusje achter zijn naam hebben gestaan want ik zie het namelijk niet.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 15 apr 2019, 13:53 Ik heb deze jongen na de winterstop denk ik een wedstrijd of zeven aan het werk gezien, maar weet iemand wat zijn sterke punten zijn? Nu ben ik altijd voorzichtig met het beoordelen van spelers die net terugkomen na een zware blessure, maar hij valt mij echt onwijs tegen bij Jong AZ. Hij staat op het wedstrijdformulier en daar is vaak ook alles mee gezegd. Voetballend doet hij nauwelijks mee, fysiek is hij niet indrukwekkend, technisch ook niet, hij is gemiddeld snel, koppend is het geen wonder... En toch hebben ze deze jongen lange tijd gescout. Op welke punten zal er dan een plusje achter zijn naam hebben gestaan want ik zie het namelijk niet.
Goedkoop?
Lang?
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Vertaal tweet > Andere versterkingen van Pilsen tot het offensief aangekondigd door coach Pavel Vrba zullen de Tsjechische spits Ondřej Mihálik (22) van AZ Alkmaar en de Slowaakse middenvelder Christian Herc (20) uit Wolverhampton Wanderers zijn.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 15 apr 2019, 13:53 Ik heb deze jongen na de winterstop denk ik een wedstrijd of zeven aan het werk gezien, maar weet iemand wat zijn sterke punten zijn? Nu ben ik altijd voorzichtig met het beoordelen van spelers die net terugkomen na een zware blessure, maar hij valt mij echt onwijs tegen bij Jong AZ. Hij staat op het wedstrijdformulier en daar is vaak ook alles mee gezegd. Voetballend doet hij nauwelijks mee, fysiek is hij niet indrukwekkend, technisch ook niet, hij is gemiddeld snel, koppend is het geen wonder... En toch hebben ze deze jongen lange tijd gescout. Op welke punten zal er dan een plusje achter zijn naam hebben gestaan want ik zie het namelijk niet.
AZ doet toch die datatests en fysieke analyses? misschien zit er in potentie nog veel rek in hem?

Benieuwd wat Viktoria Pilzen bereid is om voor hem te betalen,
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 04 jun 2019, 09:17 AZ doet toch die datatests en fysieke analyses? misschien zit er in potentie nog veel rek in hem?

Benieuwd wat Viktoria Pilzen bereid is om voor hem te betalen,
Die data zijn misschien interessant als je kijkt naar zijn periode bij Jablonec. Daar moet hij ergens overtuigd hebben. Bij Jong AZ heeft hij echter niet overtuigd. Liet werkelijk niks zien waar hij goed in is. Daar heb ik wat dat betreft geen data voor nodig.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Brom bracht hem nog drie potten achter elkaar als buitenspeler toen hij net was aangekomen. Toen raakte hij al geen pepernoot.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 04 jun 2019, 09:39 Die data zijn misschien interessant als je kijkt naar zijn periode bij Jablonec. Daar moet hij ergens overtuigd hebben. Bij Jong AZ heeft hij echter niet overtuigd. Liet werkelijk niks zien waar hij goed in is. Daar heb ik wat dat betreft geen data voor nodig.
Ik bedoel qua ruimte voor fysieke groei.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 04 jun 2019, 09:47 Ik bedoel qua ruimte voor fysieke groei.
Fysiek interesseert me niet zo heel veel als ik eerlijk ben. Ik kijk primair naar het voetbaltechnische. Is hij kopsterk, balvast, technisch sterk, inzichtelijk goed, individuele actie, goede loopacties etc. Ik heb dat allemaal niet gezien.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 04 jun 2019, 10:22 Fysiek interesseert me niet zo heel veel als ik eerlijk ben. Ik kijk primair naar het voetbaltechnische. Is hij kopsterk, balvast, technisch sterk, inzichtelijk goed, individuele actie, goede loopacties etc. Ik heb dat allemaal niet gezien.
Kun je nagaan dat AZ nog altijd in Tsjechie het kijken is, naar ik begrepen heb. en deze jongen was de eerste spits van de onder 21....
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 04 jun 2019, 10:26 Kun je nagaan dat AZ nog altijd in Tsjechie het kijken is, naar ik begrepen heb. en deze jongen was de eerste spits van de onder 21....
Ik ken hem natuurlijk alleen van zijn half jaar hier bij Jong AZ na zijn zware blessure. Ik ben oprecht benieuwd op basis van wat hij gescout is. Ze moeten toch een rapport hebben liggen met wat plusjes op bepaalde vlakken.
Gebruikersavatar
AZaanstreek67
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 mei 2017, 11:07

Verhuur hem een jaar, blijkbaar hebben ze het voor zijn blessuere toch ergens in hem zien zitten en is dat na zijn blessure er niet uitgekomen. Komt het er dan alsnog niet uit dan kan het boek wel dicht.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Verhuurd met optie tot koop

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/mihalik-op- ... oria-plzen

Benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gesloten