Ondřej Mihálik

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Last Scout schreef: 02 feb 2018, 18:11 -zucht- Midtsjo is ook uitgebreid gescout en toch werd hij eerst op rechtsback gegooit alvorens hij de rol terug kreeg die ze hem in Rosenborg ook al een tijd ontnomen hadden : terug op het middenveld, daar functioneert hij het beste.
Niet dat het niet om aan te zien was met Midtsjo op rechtsback, maar je kunt nu toch achteraf wel beoordelen of dat nu zijn beste positie is?
Zo denk ik in ieder geval voorlopig dat we mogelijk ook terug gaan kijken naar Mihalik, totdat hij daadwerkelijk in de spits speelt bewaar ik mijn oordelen in ieder geval.
Ik denk dat het niet zoeken is naar de beste positie met Midtsjo en Mihalik (dat zou nogal amateuristisch zijn), maar gewoon een speler op zijn suboptimale positie laten spelen, omdat dat op dat moment het beste is voor het team.
we can come an end
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

differentcook schreef: 02 feb 2018, 18:19 Ik denk dat het niet zoeken is naar de beste positie met Midtsjo en Mihalik (dat zou nogal amateuristisch zijn), maar gewoon een speler op zijn suboptimale positie laten spelen, omdat dat op dat moment het beste is voor het team.
als je goed leest wat ik net gepost heb, dan zeg ik dat ook helemaal niet.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Ik vind dat je het gewoon moet afwachten. Het inpassen van nieuwe spelers gaat heel vaak gepaard met een verandering van positie voor de aangetrokken speler. Dat gaat veel vaker wel goed dan niet goed. Wat Midtsjo betreft waren het de omstandigheden die ervoor zorgden dat hij zijn eerste minuten op de rechtsback positie kon maken. Het was ook heel duidelijk dat hij niet voor die plek gehaald was, een slecht voorbeeld dus, wat mij betreft.

Verder kun je verwachten dat niet iedereen er automatisch vanuit gaat dat je het beter weet dan de technische staf van AZ, dus lighten up :wink:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Geest van Dirk schreef: 02 feb 2018, 18:59 Ik vind dat je het gewoon moet afwachten. Het inpassen van nieuwe spelers gaat heel vaak gepaard met een verandering van positie voor de aangetrokken speler. Dat gaat veel vaker wel goed dan niet goed. Wat Midtsjo betreft waren het de omstandigheden die ervoor zorgden dat hij zijn eerste minuten op de rechtsback positie kon maken. Het was ook heel duidelijk dat hij niet voor die plek gehaald was, een slecht voorbeeld dus, wat mij betreft.

Verder kun je verwachten dat niet iedereen er automatisch vanuit gaat dat je het beter weet dan de technische staf van AZ, dus lighten up :wink:
hahaha nee daar ga ik natuurlijk niet vanuit :lol:
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

~AZ~ schreef: 31 jan 2018, 20:30 Ik begin voorzichtig aan pessimistisch te worden over zijn kwaliteiten.
Nope, nog steeds geen glimp van enige vorm van voetbalkwaliteit kunnen ontdekken.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

~AZ~ schreef: 04 feb 2018, 15:21 Nope, nog steeds geen glimp van enige vorm van voetbalkwaliteit kunnen ontdekken.
Gelukkig stond Wout ook gewoon keihard te prutsen en wordt de spits nogsteeds niet als spits gebruikt.

Troost je : Friday heeft gescoord vandaag.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

Door de kritieken hier op het forum houd ik hem ook extra in de gaten. Ik weet het nog niet.
Hij verdiend wel de tijd natuurlijk, maar een glimp van enig kwaliteit nog niet gezien.

Aangezien de rest ook niet al te best was, nog altijd het voordeel van de twijfel.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Dipsaus schreef: 04 feb 2018, 17:05 Door de kritieken hier op het forum houd ik hem ook extra in de gaten. Ik weet het nog niet.
Hij verdiend wel de tijd natuurlijk, maar een glimp van enig kwaliteit nog niet gezien.

Aangezien de rest ook niet al te best was, nog altijd het voordeel van de twijfel.
De actie en het schot net naast waren best goed (maar niet genoeg voor een goal)
Laten we wachten met beoordelen, totdat er zinnig kan worden beoordeeld.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Die bal uit de lucht vlak voor tijd getuigde niet van veel techniek. Hij had zich ‘onsterfelijk’ kunnen maken.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 04 feb 2018, 18:35 Die bal uit de lucht vlak voor tijd getuigde niet van veel techniek. Hij had zich ‘onsterfelijk’ kunnen maken.
Volgens mij duidde het vooral op gebrek aan techniek van degene die deze voorzet gaf (Van Rhijn).
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Mihalik heeft kennis gemaakt met dat fijne Hollandse kunstgras. Hopelijk valt de schade mee.
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

Perry schreef: 12 feb 2018, 19:39 Mihalik heeft kennis gemaakt met dat fijne Hollandse kunstgras. Hopelijk valt de schade mee.
Zag er inderdaad niet al te best uit. Zo onderhand toch wel heel veel spelers uitgevallen met knieblessures....
Hopelijk geen jaar eruit....
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Is er enkele weken uit met zijn knieblessure aldus het NHD
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Misschien wel langer, John vd Brom zegt zojuist op TV dat het er niet zo goed uitziet.
we can come an end
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

differentcook schreef: 18 feb 2018, 21:53 Misschien wel langer, John vd Brom zegt zojuist op TV dat het er niet zo goed uitziet.
Die stoel, waar Brom op zat, ziet er ook niet zo goed meer uit.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik lees er bijna niets over op internet (is ook niet terug te zien in het wedstrijdvideoverslag) en hier lijkt ook niemand zich erom te bekommeren, maar Mihalik heeft een knieblessure die er 'niet zo goed uit ziet'. Wel was hij daarna nog staand bij een fotoshoot te zien. Wat is de status?
we can come an end
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Lekker begin zo... ben je er net, lig je er gelijk uit.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Jammer voor die jongen. Dit halfjaar was toch een beetje bedoeld voor gewenning en het beperkt de posities in de aanval verder.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Alkmaar/Zaanstreek schreef: 20 feb 2018, 11:10 Jammer voor die jongen. Dit halfjaar was toch een beetje bedoeld voor gewenning en het beperkt de posities in de aanval verder.
Hij was meteen nodig, gezien het scoorprobleem van AZ.
Zwaar kut dit! Stengs, Boadu, Vejinovic, Mihalik. Met hen zou het seizoen er behoorlijk anders uitzien.
we can come an end
Gesloten