Teun Koopmeiners (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Compete to complete
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

In enkele geruchten (o.a. vanuit Gazetta dello sport) las ik dat Atalanta 13 miljoen zou hebben geboden en dat ze uiterlijk vandaag antwoord willen van AZ. Dat zou een belachelijk laag bedrag zijn voor een speler van het niveau Teun Koopmeiners. Daar zou dan een hoog doorverkooppercentage aan vast moeten worden gehangen bijvoorbeeld. Teun schijnt zelf graag naar Atalanta te willen verkassen. Zou AZ het hem gunnen en dus goed uit elkaar gaan zodat Teun bijv. in de toekomst terug kan keren om AZ nog een keer mee te laten strijden om het kampioenschap?
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 28 aug 2021, 09:46 In enkele geruchten (o.a. vanuit Gazetta dello sport) las ik dat Atalanta 13 miljoen zou hebben geboden en dat ze uiterlijk vandaag antwoord willen van AZ. Dat zou een belachelijk laag bedrag zijn voor een speler van het niveau Teun Koopmeiners. Daar zou dan een hoog doorverkooppercentage aan vast moeten worden gehangen bijvoorbeeld. Teun schijnt zelf graag naar Atalanta te willen verkassen. Zou AZ het hem gunnen en dus goed uit elkaar gaan zodat Teun bijv. in de toekomst terug kan keren om AZ nog een keer mee te laten strijden om het kampioenschap?
AZ mag Teun best wat gunnen, maar er moet ook een bepaald minimum bedrag zijn. Teun voor een dergelijk laag bedrag weg laten gaan is belachelijk. Vooraf was al bekend dat Atalanta altijd voor een dubbeltje op de 1e rij wil zitten.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZuid-Scharwoude schreef: 28 aug 2021, 09:46 In enkele geruchten (o.a. vanuit Gazetta dello sport) las ik dat Atalanta 13 miljoen zou hebben geboden en dat ze uiterlijk vandaag antwoord willen van AZ. Dat zou een belachelijk laag bedrag zijn voor een speler van het niveau Teun Koopmeiners. Daar zou dan een hoog doorverkooppercentage aan vast moeten worden gehangen bijvoorbeeld. Teun schijnt zelf graag naar Atalanta te willen verkassen. Zou AZ het hem gunnen en dus goed uit elkaar gaan zodat Teun bijv. in de toekomst terug kan keren om AZ nog een keer mee te laten strijden om het kampioenschap?
Die roepen maar wat, net zoals bij de bedragen van Stengs, Boadu en Bizot die allemaal ook heel laag werden ingeschat door sommige media. De ''AZ'' media zeggen iets anders.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Volgens de geruchten 14 miljoen voor Teun. Dit is natuurlijk veeel te laag. Als dit het geval is, moet men niet verbaasd zijn dat er geen geld is voor inkomende transfers.

Ik hoop dat AZ na de transfer een goede spits binnen gaat halen.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

sister of mercy schreef: 28 aug 2021, 17:53 Volgens de geruchten 14 miljoen voor Teun. Dit is natuurlijk veeel te laag. Als dit het geval is, moet men niet verbaasd zijn dat er geen geld is voor inkomende transfers.

Ik hoop dat AZ na de transfer een goede spits binnen gaat halen.
Alleen 14 miljoen zal natuurlijk nooit de complete transfersom zijn. Dat is door die Di Marzio uit de lucht gegrepen. Ik zal kijken of ik de exacte transfersom / bonussen / doorverkooppercentages kan achterhalen.
Compete to complete
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07


Koopmeiners bijna gratis naar Atalanta.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

50% doorverkooppercentage zou in dit geval niet misstaan. 14 miljoen zou echt een lachertje zijn.

Koning Teun, bedankt voor alles! Hopelijk na je carrière (of als afsluiter) weer terug bij de club!
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZSander schreef: 28 aug 2021, 17:58 Alleen 14 miljoen zal natuurlijk nooit de complete transfersom zijn. Dat is door die Di Marzio uit de lucht gegrepen. Ik zal kijken of ik de exacte transfersom / bonussen / doorverkooppercentages kan achterhalen.
Ik ben benieuwd, maar tevens ook of Huiberts in die vier resterende dagen nog met een waardig vervanger komt en dus de portemonnee fors gaat opentrekken.
Met alle respect voor Clasie of Reijnders maar dat gaat niet werken nu juist AZ behoefte heeft aan iemand die sturing aan dit elftal kan geven en dus niet alleen maar mee draait in het geheel.
RAZ
Glory-hunter
Berichten: 98
Lid geworden op: 06 nov 2004, 20:14
Locatie: Daalmeer

Ik gun het Teun wel maar 14 mio is echt te weinig
Zie ook de reacties onder het bericht van de meestal goedgeinfomeerde Romano, veel verbazing over dit lage bedrag waaronder een waar ik ook aan denk dat ie over 2 jaar voor 50 mio wordt verkocht. En AZ doet zoals gebruikelijk niet aan doorverkooppercentages. Slechtste deal ever.
We shall never surrender!
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

sister of mercy schreef: 28 aug 2021, 17:53 Volgens de geruchten 14 miljoen voor Teun. Dit is natuurlijk veeel te laag. Als dit het geval is, moet men niet verbaasd zijn dat er geen geld is voor inkomende transfers.

Ik hoop dat AZ na de transfer een goede spits binnen gaat halen.
Als 14 miljoen de deal is, en we komen van 20 miljoen af? Zou Lammers dan niet mogelijk de omgekeerde weg bewandelen? Marktwaarde ligt van hem rond de 6 miljoen. Hij was eerder nog in verband gebracht met Feyenoord en Genoa.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Waarschijnlijk gewoon een Italiaanse roddelpers journalist die ergens 14mil heeft genoemd, en dat papegaaien ze dan allemaal na. Zal vast wel iets hoger zijn, zeker met bonussen
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AnthonisZ schreef: 28 aug 2021, 19:52 Als 14 miljoen de deal is, en we komen van 20 miljoen af? Zou Lammers dan niet mogelijk de omgekeerde weg bewandelen? Marktwaarde ligt van hem rond de 6 miljoen. Hij was eerder nog in verband gebracht met Feyenoord en Genoa.
Dat zou heel creatief gedacht zijn zou overigens ook voor de Pool Reca kunnen gelden, maar dat denk ik niet.
Het is dat Atalanta eventueel voor AZ relevant ruilwaar al van de hand gedaan heeft (Czyborra).

14 miljoen is veel te weinig voor Koopmeiners, maar daar geloof ik ook niet heel veel van, zeker niet als AZ al een maand op 20 miljoen zit, dan zal de prijs nu niet magisch gezakt zijn terwijl er geen/nauwelijks tijd is om nog een versterking op te pikken ergens.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Topgozert, gefeliciteerd en succes daar! =D>
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Mooie beelden net. Even de emoties op de vrije loop. Respect voor deze man.
Veel succes
mAgNaVoX oDySsEy
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Een beter uithangbord kun je je als club niet wensen. Heel veel succes in Italië!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Prachtige beelden inderdaad. En ik zou ook janken als ik Hans Kraay te woord moest staan :P

Hoop dat we hem ooit terug gaan zien zoals Vlaar. Beste aanvoerder die ik me kan heugen in alle opzichten. Succes in Bergamo!
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Teun bedankt, je bent een topper!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Traantjes van Teun, mooi om te zien. Clubicoon en voorbeeldprof. Wat hoop ik dat hij het daar goed gaat doen en we hem binnenkort in Oranje kunnen bewonderen. Gouden linkerpoot
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 29 aug 2021, 16:50 Traantjes van Teun, mooi om te zien. Clubicoon en voorbeeldprof. Wat hoop ik dat hij het daar goed gaat doen en we hem binnenkort in Oranje kunnen bewonderen. Gouden linkerpoot
En dat hij na een schitterend carriere in de top weer terug komt om AZ weer naar een hoger niveau te tillen en zijn ervaring op de jeugd over te brengen 👍
Gesloten