Teun Koopmeiners (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Tja als je zo speelt ben je weg. Erg jammer, maar logisch. Hopelijk schakelt Huiberts direct en haalt een creatieve middenvelder met scorend vermogen, bijvoorbeeld Veerman. Dat hebben we nodig!
Praat geen Poep, doos.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Wat speelde hij ontzettend goed vanavond. Echt een paar klassen beter dan zijn teamgenoten.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZuid-Scharwoude schreef: 26 aug 2021, 21:45 Wat speelde hij ontzettend goed vanavond. Echt een paar klassen beter dan zijn teamgenoten.
Met een Midtsjo die net van een blessure terugkomt blijft Koopmeiners over om de kar te trekken. Speelde weer top en is te goed voor de conference league.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

De beste man van het veld gisteren. Jammer dat hij gaat vertrekken, weer een enorm verlies. Maar hij steekt er met kop en schouders bovenuit. Het is niet meer dan logisch dat hij een stap hogerop zet.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Gisteren was hij wederom de man die de passes verstuurde en het spel dirigeerde.
Bij een uiteindelijk vertrek heeft AZ gewoon een groot probleem, met alle respect voor de andere middenvelders, maar is er niemand die het spel echt kan verdelen.
Huiberts moet dan echt met een waardig vervanger komen en de portemonnee flink open trekken, anders kan het wel eens een heel naar seizoen gaan worden.
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Teun heeft gisteren duidelijk laten zien waarom AZ zo hoog in de boom zit qua vraagprijs. Wat een klasbak. Zit middenin een transfer en dan alsnog onvermoeibaar 95 minuten lang dit spel op de mat leggen. Ik krijg er echt een beetje kippenvel van als ik eraan terugdenk. 152 wedstrijden voor AZ en misschien wel het grootste uithangbord voor de jeugdopleiding van AZ ooit.

Bedankt voor alles Teun! =D>
Compete to complete
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

Liet gisteren inderdaad zien dat de keuze van Jansen in Waalwijk totaal bezopen was. Deze vent gaan we enorm missen, maar ik gun het hem van harte!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Witzer schreef: 26 aug 2021, 21:26 Tja als je zo speelt ben je weg. Erg jammer, maar logisch. Hopelijk schakelt Huiberts direct en haalt een creatieve middenvelder met scorend vermogen, bijvoorbeeld Veerman. Dat hebben we nodig!
Exact.

Met Clasie (.......) en Reijnders kan je geen competitie in.

Hoogstens de KKD dan.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1591
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Witzer schreef: 26 aug 2021, 21:26 Tja als je zo speelt ben je weg. Erg jammer, maar logisch. Hopelijk schakelt Huiberts direct en haalt een creatieve middenvelder met scorend vermogen, bijvoorbeeld Veerman. Dat hebben we nodig!
Hoop het.
Voor 7.5 mio mag Veerman weg volgens mij, maar ik denk dat hij liever naar het buitenland wil.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 27 aug 2021, 07:52 Exact.

Met Clasie (.......) en Reijnders kan je geen competitie in.

Hoogstens de KKD dan.
Je kan ook overdrijven, je kan heus wel met Clasie en Reijnders Eredivisie spelen alleen een topklassering zit er dan niet in.

Maar het moge duidelijk zijn dat ondanks de degelijke voorbereiding van Reijnders er wat bij moet indien Teun vertrekt.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

kuifje schreef: 27 aug 2021, 08:22 Je kan ook overdrijven, je kan heus wel met Clasie en Reijnders Eredivisie spelen alleen een topklassering zit er dan niet in.
Mee eens.

Maar met een middenveld Reijnders - Clasie ga je inderdaad pendelen tussen de plekken 6 en 14.

En dat lijkt me niet zo leuk.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Antti Opdam schreef: 27 aug 2021, 08:31 Mee eens.

Maar met een middenveld Reijnders - Clasie ga je inderdaad pendelen tussen de plekken 6 en 14.

En dat lijkt me niet zo leuk.
Mee eens. Dan lever je zo ontzettend veel kwaliteit in. Reijnders kan nog wel een goede speler worden, maar Clasie moet je alleen als reservespeler willen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

multatuli schreef: 27 aug 2021, 08:39 maar Clasie moet je alleen als reservespeler willen.
En zelfs dat moet je niet willen, want feitelijk blokkeert hij daar ook nog eens de doorstroming voor de jeugd.

Net als Jansen lijkt ook Huiberts wel eens aan de paddo's te zitten. Dan komen dingen uit de hoed als "Beukema in de spits" of "een vierjarig contract voor Vejinovic."

In dat kader moeten we ook de aanwezigheid van Clasie zien.
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 27 aug 2021, 08:54 En zelfs dat moet je niet willen, want feitelijk blokkeert hij daar ook nog eens de doorstroming voor de jeugd.

Net als Jansen lijkt ook Huiberts wel eens aan de paddo's te zitten. Dan komen dingen uit de hoed als "Beukema in de spits" of "een vierjarig contract voor Vejinovic."

In dat kader moeten we ook de aanwezigheid van Clasie zien.
Wat heb jij met Paddo's vandaag?
Compete to complete
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZSander schreef: 27 aug 2021, 08:58 Wat heb jij met Paddo's vandaag?
Goede vraag.

Maar dat komt door die hallucinerende ervaring van gisteravond.

Waarschijnlijk ben ik een beetje blijven hangen in die nare ervaring.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Antti Opdam schreef: 27 aug 2021, 09:06 Goede vraag.

Maar dat komt door die hallucinerende ervaring van gisteravond.

Waarschijnlijk ben ik een beetje blijven hangen in die nare ervaring.
Drugs and football dont mix :wink:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

multatuli schreef: 27 aug 2021, 09:08 Drugs and football dont mix :wink:
Ik was nuchter totdat Jansen rond de 70ste minuut begon te wisselen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Antti Opdam schreef: 27 aug 2021, 09:18 Ik was nuchter totdat Jansen rond de 70ste minuut begon te wisselen.
:mrgreen:
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 27 aug 2021, 09:06 Goede vraag.

Maar dat komt door die hallucinerende ervaring van gisteravond.

Waarschijnlijk ben ik een beetje blijven hangen in die nare ervaring.
Als je er nu nog in zit wil ik die shit van je wel eens proberen ;)
Compete to complete
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZSander schreef: 27 aug 2021, 09:28 Als je er nu nog in zit wil ik die shit van je wel eens proberen ;)
Mmm.

Ik vind de Jansen - wissel - trip geen aanrader.
Gesloten