Ricardo van Rhijn

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Léé vd Béé
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 21 dec 2004, 18:52
Locatie: Schagen

ForzAZ schreef: 16 mei 2019, 16:20 Godzijdank!

Zelden zo´n droeftoeter in een AZ-shirt gezien. Anderen konden misschien niet voetballen, maar toonden nog enige inzet en interesse. Van Rhijn oogt zo ongeïnteresseerd!

Gisteren trapte ie zonder druk van een tegenstander de bal in eigen doel. Heel bijzonder. Blijkt ie het al drie keer gedaan te hebben in de weinige minuten voor AZ.

Van Rhijn is een 'belchinees'! Kan niet anders.
Precies wat ik ook dacht. Ik zou graag zien dat er een onderzoek wordt gedaan naar eventuele verdachte betalingen dan wel handelingen bij hem. Het zou mij niks verbazen mocht daar inderdaad wat uitkomen.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Nadat hij de bal in eigen doel schoot keek hij vooral naar de bank. Zouden ze het gezien hebben? Kom ik ermee weg? Net een politicus in plaats van een voetballer. Een voetballer zou zich schamen. Voor zichzelf en zijn medespelers.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Jammer. Als oud-rechtsback van Oranje had ik meer verwacht van Van Rhijn. Helaas heeft hij het niet kunnen laten zien. Heel benieuwd waar hij volgend jaar speelt. Mss een club als PEC? Succes!
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Dan mag ik toch hopen voor PEC dat 'ie in het 7e terecht komt. Als ballenjongen.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Aha, lekker nog even op slot te gooien :)
_________________
"I don't know that!"
Gesloten