Ricardo van Rhijn

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ricardo wordt hopelijk uit zijn lijden verlost in de zomer. Parodie op een voetballer.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DeZuivelDuivel schreef: 15 mei 2019, 19:43 Kunnen we hem niet voor de grap een ontslagbrief cadeau doen?
Als je z'n adres weet, bezorg ik 'm wel. Ik woon in dezelfde stad.
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Mijn God, ik kan mij niet herinneren wanneer AZ voor het laatst zo'n slechte speler in het team gehad heeft. Reijnen of Koenders misschien?
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Van Rhijn heeft een record geëvenaard.
• Ricardo van Rhijn maakte drie eigen doelpunten dit Eredivisie-seizoen, een gedeeld all-time record in een jaargang (Daan Schrijvers, Thomas Baelum, Alje Schut en Timothy Derijck ook 3).
Grote kans dat als je het aantal eigen doelpunten afzet tegen het aantal gespeelde minuten, hij dik bovenaan staat.

https://www.vi.nl/nieuws/eredivisie-rec ... er-rijtje-
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

708 minuten gespeeld, dus de ratio minuten : schade is spectaculair.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

AZRickGrimesAZ schreef: 15 mei 2019, 21:08 Mijn God, ik kan mij niet herinneren wanneer AZ voor het laatst zo'n slechte speler in het team gehad heeft. Reijnen of Koenders misschien?
Donny Gorter kon er anders ook wel wat van.

Overigens, bestempelde Huiberts van Rhijn ook niet als een buitenkansje.
Je hebt voort schrik als hij die woorden in de mond neemt.
Laatst gewijzigd door handelaar op 16 mei 2019, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Dos Santos? Hupperts? Viktor Elm?
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

~AZ~ schreef: 16 mei 2019, 10:06 Dos Santos? Hupperts? Viktor Elm?
Als van Rhijn de minuten mocht spelen die zij hebben gespeeld was de schade reusachtig geweest.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Hoe heeft hij het ooit als international geschopt!?
Het ajax shirt doet schijnbaar wonderen :mrgreen: om geselecteerd te worden en daarna nog als buitenkansje voor clubs als Brugge en AZ te worden gezien.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Sommige jongens kunnen nou eenmaal alleen goed functioneren als ze het vertrouwen krijgen van hun trainer. Als ze er altijd naast staan en alleen soms in mogen vallen spelen ze per definitie zonder zelfvertrouwen, met als gevolg zeer slechte prestaties. Hij speelde 117 eredivisie wedstrijden in ajax 1 en zelfs in drie opeenvolgende seizoenen 130 wedstrijden als je ook KNVB beker en Europees mee telt. Toen van Rijn het vertrouwen van de Boer kwijt raakte bakte hij er verder ook als invaller nog weinig van. Net zoiets als de situatie waar hij bij AZ in terecht kwam dus.
We mogen aannemen dat zijn contract niet verlengd gaat worden. Ik hoop dat hij een mooie club vindt waar hij beter tot z'n recht komt.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het zal de tweede helft in je accountnaam wel zijn... Ik hoop dat we nooit meer iets van hem vernemen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Nu Hatzidiakos, Bel Hassani en Friday nog en we kunnen verlengen :wink:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 16 mei 2019, 11:33 Sommige jongens kunnen nou eenmaal alleen goed functioneren als ze het vertrouwen krijgen van hun trainer. Als ze er altijd naast staan en alleen soms in mogen vallen spelen ze per definitie zonder zelfvertrouwen, met als gevolg zeer slechte prestaties. Hij speelde 117 eredivisie wedstrijden in ajax 1 en zelfs in drie opeenvolgende seizoenen 130 wedstrijden als je ook KNVB beker en Europees mee telt. Toen van Rijn het vertrouwen van de Boer kwijt raakte bakte hij er verder ook als invaller nog weinig van. Net zoiets als de situatie waar hij bij AZ in terecht kwam dus.
We mogen aannemen dat zijn contract niet verlengd gaat worden. Ik hoop dat hij een mooie club vindt waar hij beter tot z'n recht komt.
Precies dat. Zonder ritme eens in de zoveel tijd invallen is ook gewoon niet ideaal. Maar Huiberts heeft gister inderdaad bevestigd dat Van Rhijn niet verlengd gaat worden.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZA'dam schreef: 16 mei 2019, 11:33 Sommige jongens kunnen nou eenmaal alleen goed functioneren als ze het vertrouwen krijgen van hun trainer.
Die lul heeft vertrouwen nodig voor 4 ton per jaar? Kom om zeg, dan ben je totaal ongeschikt voor dit ‘vak’. Lichaamshouding heeft bovendien niks te maken met vertrouwen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZ 4 Life schreef: 16 mei 2019, 14:47 Precies dat. Zonder ritme eens in de zoveel tijd invallen is ook gewoon niet ideaal. Maar Huiberts heeft gister inderdaad bevestigd dat Van Rhijn niet verlengd gaat worden.
Godzijdank!

Zelden zo´n droeftoeter in een AZ-shirt gezien. Anderen konden misschien niet voetballen, maar toonden nog enige inzet en interesse. Van Rhijn oogt zo ongeïnteresseerd!

Gisteren trapte ie zonder druk van een tegenstander de bal in eigen doel. Heel bijzonder. Blijkt ie het al drie keer gedaan te hebben in de weinige minuten voor AZ.

Van Rhijn is een 'belchinees'! Kan niet anders.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

~AZ~ schreef: 16 mei 2019, 10:06 Dos Santos? Hupperts? Viktor Elm?
Van Rhijn mag nog niet eens de veters strikken van Dos Santos.
Cetero censeo birrum bibendum esse
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Dario Hubner schreef: 16 mei 2019, 09:16 Van Rhijn heeft een record geëvenaard.



Grote kans dat als je het aantal eigen doelpunten afzet tegen het aantal gespeelde minuten, hij dik bovenaan staat.

https://www.vi.nl/nieuws/eredivisie-rec ... er-rijtje-
is hij in ieder geval ergens de beste in.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

In een arrogante ongeïnteresseerde k*thouding uitstralen staat hij ook zeker in de top 3.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

[quote=Langedijk post_id=673415 time=1558023599 user_id=5597]
Lichaamshouding heeft bovendien niks te maken met vertrouwen.
[/quote]

Oh, dat wist ik niet. Weet je het zeker ?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZA'dam schreef: 16 mei 2019, 17:46
Oh, dat wist ik niet. Weet je het zeker ?
Dat weet ik zeker ja. Met opgestroopte mouwen het veld op geeft al een beter beeld dan de lamlendige onverschilligheid die van zijn harses af straalde. Brett Holman was ook een slechte voetballer maar kon dat verbloemen met 110% inzet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gesloten