Marko Vejinovic

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Misschien weet AZ inmiddels iets over zijn fitheid wat wij niet weten (lees verborgen gebreken)?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

kuifje schreef: 19 jun 2019, 11:51 Misschien weet AZ inmiddels iets over zijn fitheid wat wij niet weten (lees verborgen gebreken)?
Daar hebben ze in Polen toch niets van gemerkt, hij sprong er veelal bovenuit.
En AZ had toch al een flink bod van Cracovia (2 miljoen ging in de rondte) geweigerd omdat ze hem volgens de berichten niet kwijt wilde waarna men over is gegaan op Pelle van Amersfoort.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 19 jun 2019, 11:51 Misschien weet AZ inmiddels iets over zijn fitheid wat wij niet weten (lees verborgen gebreken)?
Doet mij denken aan het verhaal tussen ADO en Lille omtrent Kanon. Dan moet je maar hopen dat de clubs in Polen geen geweldige medische staf hebben.

Overigens zie ik niet in waarom je dan aanbiedingen zou weigeren?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dirk Scheringa schreef: 19 jun 2019, 11:05 Marko was in de periode voor AZ goed bezig en zijn statistieken liegen er niet om dat hij in niets onderdeed van die van Maher.
Hier wil ik dan wel weer even bij opmerken dat we het over maar 7 wedstrijden bij AZ hebben.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... eval-.html

Lachwekkend technisch beleid natuurlijk. Een jaar laten revalideren, een transfersom overmaken, 4 jarig contract, halfjaar verhuren, verlenging van de huur tegenhouden, en tegen de speler zeggen dat ie mag vertrekken....
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ferry schreef: 20 jun 2019, 06:04 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... eval-.html

Lachwekkend technisch beleid natuurlijk. Een jaar laten revalideren, een transfersom overmaken, 4 jarig contract, halfjaar verhuren, verlenging van de huur tegenhouden, en tegen de speler zeggen dat ie mag vertrekken....
Transferaanbieding weigeren nog vergeten ;)
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

Arka wilde hem graag nog verder huren of kopen, maar had niet de middelen. Daarna heeft Cracovia zich gemeld en ging het bedrag van 2 miljoen in omloop wat in Poolse kranten stond vermeld, maar zijn inmiddels naar een goedkoper alternatief overgegaan.

Nu krijgt Vejinovic van Slot te horen dat hij zich donderdag niet hoeft te melden op de eerste training na deze periode : https://www.elfvoetbal.nl/Binnenland/27 ... ack-maakte

Sorry, maar ik kan het even niet meer volgen. Venjovic 4 jaar laten tekenen tijdens zijn revalidatie en nu hij dan weer op zijn oude vorm blijkt terug te zijn, met de conclusie komen dat er bepaalde aspecten in zijn spel missen om hier van waarde te kunnen zijn?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Seuntjens en Johnsen waren dus de spelers waar ik op doelde bij Vejinovic +2.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Dirk Scheringa schreef: 20 jun 2019, 07:03 Arka wilde hem graag nog verder huren of kopen, maar had niet de middelen. Daarna heeft Cracovia zich gemeld en ging het bedrag van 2 miljoen in omloop wat in Poolse kranten stond vermeld, maar zijn inmiddels naar een goedkoper alternatief overgegaan.

Nu krijgt Vejinovic van Slot te horen dat hij zich donderdag niet hoeft te melden op de eerste training na deze periode : https://www.elfvoetbal.nl/Binnenland/27 ... ack-maakte

Sorry, maar ik kan het even niet meer volgen. Venjovic 4 jaar laten tekenen tijdens zijn revalidatie en nu hij dan weer op zijn oude vorm blijkt terug te zijn, met de conclusie komen dat er bepaalde aspecten in zijn spel missen om hier van waarde te kunnen zijn?
Gewoon compleet bagger beleid.
Maar dat wisten veel mensen al bij voorbaat denk ik?
Weet niet hoe dat hier ging, maar zoals je uit mijn reacties kon opmaken had ik er altijd al vraagtekens bij.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

DeZuivelDuivel schreef: 20 jun 2019, 10:29 Gewoon compleet bagger beleid.
Maar dat wisten veel mensen al bij voorbaat denk ik?
Weet niet hoe dat hier ging, maar zoals je uit mijn reacties kon opmaken had ik er altijd al vraagtekens bij.
AZ moet er nu wel staan anders is Huiberts ongeloofwaardig geworden, ook al heb je naam gemaakt met de uitgaande transfers van Jansen en Jahanbakhsh.
Ik hoor graag van hem waar het nu precies stuk is gelopen met Maher (dat kan beslist niet enkel het van de Brom verhaal zijn, want dan had je al die tijd feitelijk al niet hoeven te onderhandelen), waarom Vejinovic 4 jaar vast leggen als je hem in bepaalde aspecten niet vind passen bij het spel van AZ, waarom 2 miljoen voor een Johnsen uitgeven terwijl iedereen sceptisch was bij deze aankoop en nu dus plaats moet maken voor twee eigen jeugdtalenten.
Huiberts moet nu laten zien waarom hij toch binnen de eredivisie een bepaalde aanzien heeft verworven en dat niet alleen te danken heeft aan die twee mega transferverkopen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Dirk Scheringa schreef: 20 jun 2019, 10:50 AZ moet er nu wel staan anders is Huiberts ongeloofwaardig geworden, ook al heb je naam gemaakt met de uitgaande transfers van Jansen en Jahanbakhsh.
Ik hoor graag van hem waar het nu precies stuk is gelopen met Maher (dat kan beslist niet enkel het van de Brom verhaal zijn, want dan had je al die tijd feitelijk al niet hoeven te onderhandelen), waarom Vejinovic 4 jaar vast leggen als je hem in bepaalde aspecten niet vind passen bij het spel van AZ, waarom 2 miljoen voor een Johnsen uitgeven terwijl iedereen sceptisch was bij deze aankoop en nu dus plaats moet maken voor twee eigen jeugdtalenten.
Huiberts moet nu laten zien waarom hij toch binnen de eredivisie een bepaalde aanzien heeft verworven en dat niet alleen te danken heeft aan die twee mega transferverkopen.
Ik blijf het herhalen, maar Johnsen was duurder dan jij blijkbaar denkt en een grote kans dat Vejinovic ook duurder was dan mensen denken.

Er is echt geld door de plee gespoeld vorige zomer.... en ik doe een voorspelling dat Clasie daar nu bij komt.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ferry schreef: 20 jun 2019, 06:04 Lachwekkend technisch beleid natuurlijk. Een jaar laten revalideren, een transfersom overmaken, 4 jarig contract, halfjaar verhuren, verlenging van de huur tegenhouden, en tegen de speler zeggen dat ie mag vertrekken....
SCHANDALIG.

Met name dat vierjarige contract is natuurlijk een blunder van historische proporties gebleken.

Wat een afgang.
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

DeZuivelDuivel schreef: 20 jun 2019, 12:26 Ik blijf het herhalen, maar Johnsen was duurder dan jij blijkbaar denkt en een grote kans dat Vejinovic ook duurder was dan mensen denken.

Er is echt geld door de plee gespoeld vorige zomer.... en ik doe een voorspelling dat Clasie daar nu bij komt.
Vergeet je er niet eentje die ook beslist niet goedkoop is geweest, want deze is ook niet gekocht om op de bank te blijven zitten.
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

Antti Opdam schreef: 20 jun 2019, 13:16 SCHANDALIG.

Met name dat vierjarige contract is natuurlijk een blunder van historische proporties gebleken.

Wat een afgang.
Schandalig omdat men deze speler een 4 jarig contract geeft die het niveau niet heeft?
schandalig omdat deze speler wel het niveau heeft maar nu hij weer na zijn blessure terug is op zijn oude niveau, ineens geen kans meer geeft?
schandalig omdat men een dure speler haalt waar minstens een even groot vraagteken aan zit?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Dirk Scheringa schreef: 20 jun 2019, 13:24 Schandalig omdat men deze speler een 4 jarig contract geeft die het niveau niet heeft?
schandalig omdat deze speler wel het niveau heeft maar nu hij weer na zijn blessure terug is op zijn oude niveau, ineens geen kans meer geeft?
schandalig omdat men een dure speler haalt waar minstens een even groot vraagteken aan zit?
Dat eerste.

Hij heeft ooit een wedstrijd of zeven leuk mee gehobbeld en wat ballen voor gedraaid die Mijn Wout kon afmaken. Maar het is immer knip en klaar geweest dat hij blessuregevoelig en veel te sloom was.

- vierjarig contract -

Ongekend. Dit is misschien nog wel erger dan de zomer dat Marcel Brands voor de lol de eerste drie aanvoerders en twee topscorers verkocht.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Dirk Scheringa schreef: 20 jun 2019, 13:17 Vergeet je er niet eentje die ook beslist niet goedkoop is geweest, want deze is ook niet gekocht om op de bank te blijven zitten.
Nee want ondanks jouw gure haat, zie ik daar nog potentie in. Het is eerder een vraag wat onze Griek hier nog doet, maar dat is offtopic.

Er zou ook interesse uit Servie en Rusland zijn voor Vejinovic.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

DeZuivelDuivel schreef: 20 jun 2019, 13:54 ...zie ik daar nog potentie in. Het is eerder een vraag wat onze Griek hier nog doet, maar dat is offtopic.

Er zou ook interesse uit Servie en Rusland zijn voor Vejinovic.
Als het waar is wat in de Poolse sportmedia staat vermeld, denkt AZ niet meer aan een verhuurperiode en moet Vejinovic zo'n 2 miljoen gaan kosten.
Als er dus geen goed bod komt en AZ doet geen water bij de wijn, hebben we hier weer een speler die ergens op een bij veldje wat ballen trapt, samen met wellicht een Johnsen en wie weet sluit daar over een seizoen een Clasie zich weer bij aan. :(
Over dat potentie ben ik het wel mee eens, echter dat moeten we ook niet heel het seizoen blijven roepen. Ergens moet hij het een Stengs of Idrissi wel moeilijk kunnen maken hij is tenslotte niet voor een habbekrats gehaald.
Nee, het aankoopbeleid onder Huiberts is verre van succesvol, enkel Weghorst en Svensson blijken voltreffers te zijn en is Midtsjo ook degelijk.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

handelaar schreef: 20 jun 2019, 16:02 Als het waar is wat in de Poolse sportmedia staat vermeld, denkt AZ niet meer aan een verhuurperiode en moet Vejinovic zo'n 2 miljoen gaan kosten.
Als er dus geen goed bod komt en AZ doet geen water bij de wijn, hebben we hier weer een speler die ergens op een bij veldje wat ballen trapt [...]
Maar de vraagprijs is natuurlijk enorm gekelderd nu de voetbalwereld weet dat ze bij AZ van Vejinovic af willen. Dus bied 500k en je hebt grote kans dat AZ toehapt.
Terwijl je wellicht een week terug nog 800k-1 MIO had kunnen vangen van een Poolse club. Echt onbegrijpelijk.

Rampscenario inderdaad: AZ houdt vast aan 2 MIO - en Vejinovic mag tot januari banken voor een goddelijk salaris. Daarna halfjaartje verhuur. En volgend jaar idem.
Sebaztian
Herry en/of Berry
Berichten: 71
Lid geworden op: 17 jun 2013, 14:15

De zoveelste aankoop die AZ weer snel kan verlaten. Dan gaat er toch iets goed mis.
Dirk ga eens werken slappe
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Was Slot er al bij toen Marko hier voor zijn blessure basisspeler was?
Ik blijf het bizar vinden dat de focus voor een mogelijke aankoop nog steeds op het middenveld ligt in plaats van de verdediging.

Hier nog wat beelden in het AZ shirt hoe je dus een bal moet trappen.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=s1rRdqO-ljQ

Is dit nog serieus te nemen door Huiberts, omdat men nu precies zoekt wat hij hier aangeeft:

Link: http://www.youtube.com/watch?v=eEj-0qHFIx4&iv_load_policy=3
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gesloten