Calvin Stengs (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Moet dit draadje niet worden verplaatst naar het archief?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

fcvictorie schreef: 17 jul 2021, 10:45 Moet dit draadje niet worden verplaatst naar het archief?
Moeten we dat niet aan de moderatoren overlaten? 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

salmonyappi schreef: 17 jul 2021, 12:13 Moeten we dat niet aan de moderatoren overlaten? 😉
Je hebt gelijk. Al kunnen we de moderatoren wel soms een handje helpen.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

fcvictorie schreef: 17 jul 2021, 14:04 Je hebt gelijk. Al kunnen we de moderatoren wel soms een handje helpen.
Zullen we het over de moderatoren hebben in het daarvoor bestemde topic? 😉 :lol:
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

fcvictorie schreef: 17 jul 2021, 10:45 Moet dit draadje niet worden verplaatst naar het archief?
Een transfer is pas formeel afgerond als AZ.nl het communiceert.

Geeft mij nog de gelegenheid tot mijmeringen:
Van zijn kampioensseizoen in de tweede divisie tot zijn eerste goal tegen Groningen uit in de playoffs en natuurlijk die heerlijke onvergetelijke pass in de returnwedstrijd, een paar dagen later, van zijn horrorblessure tegen PSV uit tot zijn lange en moeizame weg terug, waarin hij nooit helemaal de hooggespannen verwachtingen waar kon maken, het was altijd een sympathieke, gevoelige jongen met een 'ideale schoonzoon' mentaliteit.
Zijn afscheidsbericht op z'n Instagram en de foto's op ogcnice.com laten me daarom niet onberoerd.
Hoop dat we snel weer iemand met zijn potentie en klasse op ons middenveld mogen hebben, en dan bij voorkeur iemand die wat constanter presteert en minder balverlies lijdt :-)
Hoop dat Calvin succesvol mag zijn in zijn verdere carrière, die ik zeker zal blijven volgen.
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

AZA'dam schreef: 17 jul 2021, 15:49 Een transfer is pas formeel afgerond als AZ.nl het communiceert.

Geeft mij nog de gelegenheid tot mijmeringen:
Van zijn kampioensseizoen in de tweede divisie tot zijn eerste goal tegen Groningen uit in de playoffs en natuurlijk die heerlijke onvergetelijke pass in de returnwedstrijd, een paar dagen later, van zijn horrorblessure tegen PSV uit tot zijn lange en moeizame weg terug, waarin hij nooit helemaal de hooggespannen verwachtingen waar kon maken, het was altijd een sympathieke, gevoelige jongen met een 'ideale schoonzoon' mentaliteit.
Zijn afscheidsbericht op z'n Instagram en de foto's op ogcnice.com laten me daarom niet onberoerd.
Hoop dat we snel weer iemand met zijn potentie en klasse op ons middenveld mogen hebben, en dan bij voorkeur iemand die wat constanter presteert en minder balverlies lijdt :-)
Hoop dat Calvin succesvol mag zijn in zijn verdere carrière, die ik zeker zal blijven volgen.
Maakt mij ook verder niet uit hoor, het viel mij op. AZ.nl heeft het al gecommuniceerd.

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/stengs-naar-ogc-nice-2021

Verder kan ik enkel maar aansluiten bij jouw woorden. Een uitstekende speler, echt een visitekaartje van de jeugdopleiding. Natuurlijk is er onderweg ook kritiek geweest, maar hij is een mooi voorbeeld voor veel jongens in de academie. Van broekie bij Jong in de 2e divisie naar international en een miljoenen transfer.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

fcvictorie schreef: 17 jul 2021, 15:59 Maakt mij ook verder niet uit hoor, het viel mij op. AZ.nl heeft het al gecommuniceerd.

https://www.AZ.nl/nl/nieuws/stengs-naar-ogc-nice-2021

Verder kan ik enkel maar aansluiten bij jouw woorden. Een uitstekende speler, echt een visitekaartje van de jeugdopleiding. Natuurlijk is er onderweg ook kritiek geweest, maar hij is een mooi voorbeeld voor veel jongens in de academie. Van broekie bij Jong in de 2e divisie naar international en een miljoenen transfer.
Ja, had het gemist. Je hebt helemaal gelijk.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Hopelijk gaat hij het maken. Zet 'm op Calvin (y)
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gesloten