Guus Til

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Onze man uit Zambia.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Guus! Guus! Guus!
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
thelattatouch
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 04 feb 2010, 21:12
Locatie: Roermond

Let op binnen 5 wedstrijden een basisplaats
Heute ist nicht alle Tage, ich komme wieder keine Frage
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Guus is een speler waar mijn hart niet sneller van gaat kloppen maar waarvan mijn hoofd weet dat hij steeds een beetje beter gaat worden tot hij niet meer uit de basis te denken is. Het is wordt een traag maar consequent vooruitgaand en onomkeerbaar proces. Een soort Davy Klaassen van AZ.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Ik betwijfel alleen met het minder drukke programma of hij veel speeltijd gaat krijgen. Bel Hassani, Van Overeem en Helmer zijn allemaal (betere) opties op de tien positie.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Bij oefenwedstrijden speelde hij vooral op 8.
Léé vd Béé
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 21 dec 2004, 18:52
Locatie: Schagen

Ik zie ook weinig in deze gozer is hooguit van het niveau Willem II. Al gaan wij ook die kant op met onze huidige trainer en directie die alles en iedereen willen vervangen met jeugdspelers.
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

Kan goed op goal schieten. Zou hem wel eens in een middenveld samen met v Overeem en Ouwejan willen zien. Punt naar achteren en dan samen met van Overeem als aanvallende middenvelder fungeren. Van Overeem die meer meters maakt en Til die de aanvoer naar de voorste linie verzorgd en vanuit de tweede linie op goal knalt.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Op het eerste gezicht lijkt het mij een type Henriksen. Niet heel technisch begaafd, maar wel enorm veel meters maken met een neusje voor de goal. Henriksen beviel mij prima, dus kom maar op met Guuuuuuus.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Perry schreef: 11 jul 2017, 18:13 Op het eerste gezicht lijkt het mij een type Henriksen. Niet heel technisch begaafd, maar wel enorm veel meters maken met een neusje voor de goal. Henriksen beviel mij prima, dus kom maar op met Guuuuuuus.
Dan vrees ik het ergste. We zouden dit jaar toch gaan voetballen?
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Als hij inderdaad een type a la Henriksen is (box-to-box) dan vermoed ik dat hij de stand-in is voor Van Overeem. Zou niet eens zo slecht zijn.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Slot wilt continu overtalsituaties creëren. Dat vraagt ook om spelers met loopvermogen. Van Overeem en Til zijn op het middenveld eigenlijk de enige twee spelers die dit hebben.
Wermegrieder
Herry en/of Berry
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 mei 2017, 10:29

Love me Til it hurts!!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

van wat ik van hem gezien heb doet hij inderdaad een beetje denken aan Klaassen en Henriksen, maarja of je dat positief vind is een tweede.

(Ik heb bijvoorbeeld echt HE-LE-MAAL niks met Klaassen.)
Laatst gewijzigd door Last Scout op 12 jul 2017, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Wermegrieder
Herry en/of Berry
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 mei 2017, 10:29

Last Scout schreef: 12 jul 2017, 12:00 van wat ik van hem gezien heb doet hij inderdaad een beetje denken aan Klaassen en Henriksen, maarja of je dat positief vind is een tweede.

(Ik heb bijvoorbeeld echt HE-LE-MAAL niks met Klaassen.
Ik ook niet, maar die 15 goals per seizoen zijn wel lekker..
Nu zie ik dat Til niet snel doen, maar het zou wel erg mooi zijn.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Wat vonden jullie van Til gisteren? Ik weet nog niet helemaal wat ik er van moet maken. Hij is actief maar relatief slordig met balbezit. Hij heeft veel gevaarlijke loopacties maar die lokken ook veel net-niet passes uit van zijn medespelers. Hij verdedigd redelijk goed mee, maar ook niet zo goed dat hij daarvoor een basisplaats verdient. Er is zeker potentie maar echt een meerwaarde zie ik nog niet.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12098
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

~AZ~ schreef: 13 aug 2017, 10:23 Wat vonden jullie van Til gisteren?
Zijn haar zat goed. :)
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

~AZ~ schreef: 13 aug 2017, 10:23 Wat vonden jullie van Til gisteren? Ik weet nog niet helemaal wat ik er van moet maken. Hij is actief maar relatief slordig met balbezit. Hij heeft veel gevaarlijke loopacties maar die lokken ook veel net-niet passes uit van zijn medespelers. Hij verdedigd redelijk goed mee, maar ook niet zo goed dat hij daarvoor een basisplaats verdient. Er is zeker potentie maar echt een meerwaarde zie ik nog niet.
Dit vind ik ook.

Maar goed, PSV-uit is ook niet een hele makkelijke wedstrijd om je eens lekker te profileren.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Zaterdag opnieuw beoordelen. Vorige week was meteen een topwedstrijd, nu zal Guus moeten knokken tegen de kuitenschoppers van ADO.

We gaan het zien, ik heb er wel vertrouwen in, Brom ook?
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Zoals gezegd: Guus is een loper. Daarmee kan hij wel ruimte creëren, maar hij is niet de man die de pass geeft. Misschien is dat ook niet nodig in dit AZ.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gesloten