Myron Boadu (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Geruchten kunnen de prullenbak in.

Altijd een klein beetje onder voorbehoud totdat het op de site staat, maar... Boadu naar Monaco; inside info. Transfer wordt komende uren bekend gemaakt. "Merci Myron" als kop.
Compete to complete
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

AZSander schreef: 28 jul 2021, 09:21 Geruchten kunnen de prullenbak in.

Altijd een klein beetje onder voorbehoud totdat het op de site staat, maar... Boadu naar Monaco; inside info. Transfer wordt komende uren bekend gemaakt. "Merci Myron" als kop.
Je had het bij de shirts ook bij het rechte eind, dus je heb genoeg krediet opgebouwd dat ik je geloof.

Leuk voor Myron. Ook fijn voor AZ in die zin dat we weer vooruit kunnen kijken.
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Perry schreef: 28 jul 2021, 09:37 Je had het bij de shirts ook bij het rechte eind, dus je heb genoeg krediet opgebouwd dat ik je geloof.

Leuk voor Myron. Ook fijn voor AZ in die zin dat we weer vooruit kunnen kijken.
Zoals ik met de shirts ook al zei; niets is 100% zeker totdat het officieel gecommuniceerd wordt door AZ, maar de 'Merci Myron' schud ik niet zomaar uit de mouw. Voorlopig (waarschijnlijk) komende uren nog even afwachten.
Compete to complete
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Mooie stap voor Myron (onder voorbehoud). Benieuwd wat max er heeft weten uit te slepen. Fijn dat het nu eindelijk rond komt, was onvermijdelijk.

Prima Zwembroek ook van Raiola.

Interessant om te zien hoe de dynamiek en teamverhoudingen gaan veranderen zonder Stengs en Boadu. Wie wordt nu de spelverdeler, wie duikt er nu achter de linies, wissels, drukzetten.
Laatst gewijzigd door SimonPoulsen op 28 jul 2021, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZSander schreef: 28 jul 2021, 09:21 Geruchten kunnen de prullenbak in.

Altijd een klein beetje onder voorbehoud totdat het op de site staat, maar... Boadu naar Monaco; inside info. Transfer wordt komende uren bekend gemaakt. "Merci Myron" als kop.
Goeie sprong in het diepe dit, ben benieuwd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

DeZuivelDuivel schreef: 28 jul 2021, 10:02 Goeie sprong in het diepe dit, ben benieuwd.
Graag gedaan. :lol: Nu nog een rechtsback halen. Hmmm...
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 28 jul 2021, 09:46 Mooie stap voor Myron (onder voorbehoud). Benieuwd wat max er heeft weten uit te slepen. Fijn dat het nu eindelijk rond komt, was onvermijdelijk.

Prima Zwembroek ook van Raiola.

Interessant om te zien hoe de dynamiek en teamverhoudingen gaan veranderen zonder Stengs en Boadu. Wie wordt nu de spelverdeler, wie duikt er nu achter de linies, wissels, drukzetten.
Offtopic: Midtsjo en Gudmundsson (mits in de basis) gaan het spel bepalen bij AZ. Ook voor Reijnders zie ik een grote rol weg gelegd (mits in de basis).

Ontopic: Mooi voor alle partijen (zeker voor Boadu). Nu maar hopen dat AZ er een mooi bedrag aan over houdt en dat Boadu veel speeltijd krijgt.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Boadu gewoon op de bank vandaag.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DeZuivelDuivel schreef: 28 jul 2021, 13:44 Boadu gewoon op de bank vandaag.
Naast de bank! :wink:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 28 jul 2021, 20:24 Naast de bank! :wink:
Dat bleek haha, maar hij stond nog op de facebook post van de opstelling.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DeZuivelDuivel schreef: 28 jul 2021, 20:30 Dat bleek haha, maar hij stond nog op de facebook post van de opstelling.
Klopt ja. Maar verstandig van Jansen. Waarom zou je hem in laten vallen als ie met zijn hoofd al bij een andere club zit. Geldt voor Teun Koopmeiners ook. Maar ja hoe lang wacht je nog?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

ForzAZ schreef: 28 jul 2021, 20:50 Klopt ja. Maar verstandig van Jansen. Waarom zou je hem in laten vallen als ie met zijn hoofd al bij een andere club zit. Geldt voor Teun Koopmeiners ook. Maar ja hoe lang wacht je nog?
Jansen wilde het niet expliciet zeggen in het interview blijkbaar, maar tussen de regels door lijkt het erop dat AZ althans Jansen niet op de hoog was van Boadu's tripje naar Frankrijk. Bij Teun is het gewoon duidelijk dat AZ het spel speelt voor de beste transfersom.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik vind het een bijzondere ontwikkeling rondom Myron. Een beetje shoppen langs andere clubs terwijl je eigen team in de voorbereiding zit.
Het is wel duidelijk wie de lakens uitdelen, bij AZ. Dat zijn de zaakwaarnemers.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 28 jul 2021, 21:58 Jansen wilde het niet expliciet zeggen in het interview blijkbaar, maar tussen de regels door lijkt het erop dat AZ althans Jansen niet op de hoog was van Boadu's tripje naar Frankrijk. Bij Teun is het gewoon duidelijk dat AZ het spel speelt voor de beste transfersom.
De vraag is of Boadu training gemist heeft door de trip. Zo nee is er niets aan de hand. Zo ja, dan is het de vraag of hij hier toestemming voor heeft gevraagd. Ik neem aan van wel.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

'Nieuws uit Frankrijk: eisen Raiola frustreren Monaco, ook Nice op de loer'
Gepubliceerd: Woensdag 28 juli 2021 om 22:42

Het nieuws rondom Myron Boadu houdt ook de gemoederen in Frankrijk bezig. De AZ-spits werd deze week gefotografeerd in Zuid-Frankrijk, in het bijzijn van zaakwaarnemer Mino Raiola, en mocht het oefenduel tussen AZ en het Griekse OFI Kreta uit voorzorg overslaan.

Boadu wordt al lange tijd gelinkt aan AS Monaco en een transfer naar het Prinsdom leek een kwestie van tijd. Volgens het medium Get French Football News is er nu toch onenigheid gekomen: Raiola zou 'aanzienlijk' meer dan tien procent commissie eisen en dat leidt tot spanningen bij Monaco, meldt GFFN op basis van 'bronnen'. Ook bij de transfer van Donyell Malen was dit onderwerp van gesprek, al kwamen Borussia Dortmund, PSV en Raiola er uiteindelijk wel uit.

Of Boadu nu inderdaad de overstap naar Monaco gaat maken, is nu nog maar de vraag. Naar verluidt heeft ook OGC Nice zijn pijlen op de AZ-spits gericht. Nice versterkte zich recentelijk al met drie Nederlanders, die ook al afkomstig zijn uit de stal van Raiola: Pablo Rosario, AZ-maatje Calvin Stengs en Justin Kluivert.

bron vp
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Het is toch schandalig als het waar is dat Raiola meer dan 10% zou eisen?
Het is die man nooit om de spelers te doen, maar slechts om zijn eigen gewin. Stinkend rijk en nóg meer willen…….walgelijk dit soort types.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 29 jul 2021, 08:02 Het is toch schandalig als het waar is dat Raiola meer dan 10% zou eisen?
Het is die man nooit om de spelers te doen, maar slechts om zijn eigen gewin. Stinkend rijk en nóg meer willen…….walgelijk dit soort types.


Een beetje advocaat van de duivel spelen hier los van wat je van zaakwaarnemers vind maar:

Jij weet toch niet wat voor comissie Raiola normaal vraagt? Daarnaast doet Monaco vaker zaken met Jorge Mendes als ik mij niet vergis en die ligt Raiola niet zo lekker. Dus wie zegt dat er niet van twee kanten flauw gedaan wordt?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 29 jul 2021, 08:21 Een beetje advocaat van de duivel spelen hier los van wat je van zaakwaarnemers vind maar:

Jij weet toch niet wat voor comissie Raiola normaal vraagt? Daarnaast doet Monaco vaker zaken met Jorge Mendes als ik mij niet vergis en die ligt Raiola niet zo lekker. Dus wie zegt dat er niet van twee kanten flauw gedaan wordt?
Je gaat het toch niet voor die dikke pad opnemen hoop ik?
Al zou hij 2% vragen is het nog te veel…….
Stel Boadu kost 20 miljoen, dan krijgt Raiola 2 miljoen. 2 miljoen voor wát?
Paar telefoontjes, reisje Frankrijk, handtekeningetje zetten onder het genot van champagne met kaviaar aan de rand van het zwembad?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

salmonyappi schreef: 29 jul 2021, 09:00 Je gaat het toch niet voor die dikke pad opnemen hoop ik?
Al zou hij 2% vragen is het nog te veel…….
Stel Boadu kost 20 miljoen, dan krijgt Raiola 2 miljoen. 2 miljoen voor wát?
Paar telefoontjes, reisje Frankrijk, handtekeningetje zetten onder het genot van champagne met kaviaar aan de rand van het zwembad?
Ik proef wat jaloezie
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 29 jul 2021, 09:00 Je gaat het toch niet voor die dikke pad opnemen hoop ik?
Al zou hij 2% vragen is het nog te veel…….
Stel Boadu kost 20 miljoen, dan krijgt Raiola 2 miljoen. 2 miljoen voor wát?
Paar telefoontjes, reisje Frankrijk, handtekeningetje zetten onder het genot van champagne met kaviaar aan de rand van het zwembad?
Ik vind ook dat die zaakwaarnemers veel te veel geld vragen en krijgen, maar het is niet alleen Raiola. Zolang de Uefa/Fifa hier geen paal en perk aan stelt, kunnen de zaakwaarnemers vragen wat ze willen.
Gesloten