Myron Boadu (2023)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef: 03 aug 2021, 19:07 En de azfanpage :lol:
Was in eerste instantie op basis van NH Sport, maar Myron heeft het zelf inmiddels ook bevestigd. Zal morgen inderdaad wel wereldkundig worden gemaakt door Monaco vanwege de CL wedstrijd van vanavond, zoals hierboven al terecht vermeld.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZ 4 Life schreef: 03 aug 2021, 23:44 Denk ook niet dat ze hem direct halen voor de basis. Beide concurrenten scoorden vorig jaar 15+ goals als ik me niet vergis. Ze zullen alleen wel een stand-in moeten hebben en in die rol kan Myron doorgroeien naar een volwaardige basiskracht. Zo doen ze dat wel vaker daar.
Dat denk ik ook. Nuchter en slim van ze. Boadu eerst laten acclimatiseren en zo nu en dan invallen. Verder aan zijn fysiek en coördinatie laten werken. Vertrouwen en geduld geven.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Deze is nu ook definitief...
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

En zo komt er wat zwart crimineel Russisch geld in de Alkmaarse kas.

Dat Monaco blijft een apenclub natuurlijk, de grote jan uithangen met crimineel verkregen geld.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 04 aug 2021, 08:40 En zo komt er wat zwart crimineel Russisch geld in de Alkmaarse kas.

Dat Monaco blijft een apenclub natuurlijk, de grote jan uithangen met crimineel verkregen geld.
Dan is zo ongeveer elke Europese topclub een apenclub, want het geld in China / Thailand / Midden-Oosten is niet heel veel schoner kan ik je vertellen. Geld is geld en die clubs hebben doorgaans wel het meest te besteden. Goed voor onze 'schone' clubkas dus.
Compete to complete
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 04 aug 2021, 08:35 Deze is nu ook definitief...
Toch wel trots hoor. Weer een jeugdexponent die naar een mooie club gaat. Voetballen in Monaco en ook nog een schitterend bedrag achterlaten voor de club die je heeft opgeleid, kan me ergere dingen voorstellen.

Ik vind trouwens de knipoog die ze maken naar OGC Nice wel echt briljant haha.
Compete to complete
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

AZSander schreef: 04 aug 2021, 08:44 Toch wel trots hoor. Weer een jeugdexponent die naar een mooie club gaat. Voetballen in Monaco en ook nog een schitterend bedrag achterlaten voor de club die je heeft opgeleid, kan me ergere dingen voorstellen.

Ik vind trouwens de knipoog die ze maken naar OGC Nice wel echt briljant haha.
Inderdaad een mooie transfer, hopelijk speelt hij over 4 jaar in de echte top. Dat zou helemaal een prestatie zijn voor de jeugdopleiding. Die knipoog naar Nice is ook wel een mooie, hadden wij zo'n zelfde filmpje maar gemaakt met Beukema :lol:.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Toptransfer. AS Monac behoort gewoon bij de beste ploegen van Frankrijk. Het lijkt er bovendien op dat Boadu ook de tijd krijgt, dus dat geeft duidelijk vertrouwen.

Transferbedrag ligt ergens tussen de 17 tot 20M€ als ik de berichten mag geloven. Dat lijkt me meer dan netjes. Goed gedaan Max. Veel succes in Frankrijk Myron. Make us proud =D>
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZSander schreef: 04 aug 2021, 08:43 Dan is zo ongeveer elke Europese topclub een apenclub, want het geld in China / Thailand / Midden-Oosten is niet heel veel schoner kan ik je vertellen. Geld is geld en die clubs hebben doorgaans wel het meest te besteden. Goed voor onze 'schone' clubkas dus.
O ja hoor, zo naïef ben ik ook niet. Al die zogenaamde grote clubs zijn eigenlijk gewoon minderwaardig afval. Misschien dat de Duitse clubs daar nog een uitzondering op zijn.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Geweldig inderdaad! Leuk ook dat hij nu vlak bij z'n maatje Stengs blijft wonen.
In zekere zin heb ik altijd het gevoel dat zulke jongens altijd een beetje van ons blijven. Van "ons AZ-ers", in dit geval. Dat heb ik bijvoorbeeld ook met Guus Til, zelfs nu hij weer in Nederland speelt.
Hoop dat Myron succes gaat hebben. Indien niet meteen, dan in ieder geval op termijn.
Die aanval in de laatste minuut tegen Jong Frankrijk heeft kennelijk wel indruk gemaakt, in die contreien.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

AZSander schreef: 04 aug 2021, 08:43 Dan is zo ongeveer elke Europese topclub een apenclub, want het geld in China / Thailand / Midden-Oosten is niet heel veel schoner kan ik je vertellen. Geld is geld en die clubs hebben doorgaans wel het meest te besteden. Goed voor onze 'schone' clubkas dus.
Over onbetrouwbare clubs gesproken, Nice kaapte ooit onze nieuwe aanwinst, de spits Nenad Bjekovic weg, notabene nadat hij niet alleen al zijn contract getekend had, maar ook al aan het publiek in de Hout was voorgesteld en het shirt met zijn naam er op getoond had! Maar ja, dat lag natuurlijk minstens zo zeer aan de speler als aan de club.
Uiteindelijk maar goed ook, want anders had hij de ontwikkeling van Kees Kist als spits in de weg gezeten.
Eh, geloof dat ik een beetje off topic raak...
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

kuifje schreef: 04 aug 2021, 08:40 En zo komt er wat zwart crimineel Russisch geld in de Alkmaarse kas.
Waarom is het zwart crimineel Russisch geld?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ferry schreef: 04 aug 2021, 10:06 Waarom is het zwart crimineel Russisch geld?
Russische miljardairs zijn toch ex KGB-lui die na de privatisering en het uiteenvallen van de Sovjetunie staatsbedrijven voor een prikie in handen hebben gekregen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

kuifje schreef: 04 aug 2021, 10:19 Russische miljardairs zijn toch ex KGB-lui die na de privatisering en het uiteenvallen van de Sovjetunie staatsbedrijven voor een prikie in handen hebben gekregen.
Ik moest even inlezen op zijn wikipedia pagina, maar Rybolovlev is rijk geworden met het mijnen van kaliumcarbonaat. Hij en zijn familie vluchtte in 1995 uit het uiteenvallende Sovjet Unie, uit angst voor hun eigen veiligheid. Hij heeft wel wat louche zaken gedaan. Ook via een vage constructie spelers verhandeld.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Ferry schreef: 04 aug 2021, 10:28 Ik moest even inlezen op zijn wikipedia pagina, maar Rybolovlev is rijk geworden met het mijnen van kaliumcarbonaat. Hij en zijn familie vluchtte in 1995 uit het uiteenvallende Sovjet Unie, uit angst voor hun eigen veiligheid. Hij heeft wel wat louche zaken gedaan. Ook via een vage constructie spelers verhandeld.
En hoe is hij aan die mijnen geraakt? Toevallig gevonden ?

Zal wel via via daaraan gekomen zijn; nadien wellicht ruzie over de verdeelsleutel of andere haren in de soep en dan moet je inderdaad rennen voor je leven.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ferry schreef: 04 aug 2021, 08:35 Deze is nu ook definitief...
Ze mogen bij AS Monaco hun spelersdatabase updaten. Volgens hun speelt zelfs Wuytens nog ibj ons :mrgreen:

Mooi dat er weer een transfer rond is. Nu Koopmeiners en Wijndal nog zo snel mogelijk (en het liefst ook in Frankrijk :wink: ), zodat Max gerichte aankopen kan doen en Jansen weet met welke selectie hij gaat werken.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 04 aug 2021, 08:40 En zo komt er wat zwart crimineel Russisch geld in de Alkmaarse kas.

Dat Monaco blijft een apenclub natuurlijk, de grote jan uithangen met crimineel verkregen geld.
Even los van waar die Russen hun geld vandaag hebben, bij Monaco hebben ze de laatste jaren toch onwijs veel gecasht met transfers? Ze voeren wat dat betreft een redelijk goed beleid door te investeren in jonge talenten en die daarna voor veel geld te verkopen. Soort van AZ, maar dan met minder eigen jeugd.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZ 4 Life schreef: 04 aug 2021, 12:58 Even los van waar die Russen hun geld vandaag hebben, bij Monaco hebben ze de laatste jaren toch onwijs veel gecasht met transfers? Ze voeren wat dat betreft een redelijk goed beleid door te investeren in jonge talenten en die daarna voor veel geld te verkopen. Soort van AZ, maar dan met minder eigen jeugd.
Dat klopt. Maar het is niet omdat je slim en keurig omspringt met vuil geld dat het geen vuil geld blijft.

Beetje hetzelfde dat een crimineel keurig zijn Rolex heeft betaald met zijn gestolen geld.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

AZA'dam schreef: 04 aug 2021, 09:59 Over onbetrouwbare clubs gesproken, Nice kaapte ooit onze nieuwe aanwinst, de spits Nenad Bjekovic weg, notabene nadat hij niet alleen al zijn contract getekend had, maar ook al aan het publiek in de Hout was voorgesteld en het shirt met zijn naam er op getoond had! Maar ja, dat lag natuurlijk minstens zo zeer aan de speler als aan de club.
Uiteindelijk maar goed ook, want anders had hij de ontwikkeling van Kees Kist als spits in de weg gezeten.
Eh, geloof dat ik een beetje off topic raak...
Ik zie die Bjekovic nog zo staan, vlak voor mijn neus trots zijn shirtje te laten zien. Fuck wat ben ik al oud….
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Metalingus schreef: 04 aug 2021, 14:42 Ik zie die Bjekovic nog zo staan, vlak voor mijn neus trots zijn shirtje te laten zien. Fuck wat ben ik al oud….
1978 was dat, vlak na het WK. Deyna en Bjekovic zouden bij AZ komen spelen. Hoge verwachtingen maar ze kwamen uiteindelijk allebei niet :-)
Gesloten