Marco Bizot (2022)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 14 jul 2021, 10:39 Als Bizot niet verkocht wordt, heeft hij nog wel een contract voor een jaar. Dan zit je met twee 1e keepers.
Als Bizot verkocht wordt, dan heeft hij nog máár een contract voor één jaar en daarna zal hij sowieso weg willen.
AZ koopt wel vaker spelers die ze een duidelijk perspectief bieden vooraf.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 14 jul 2021, 10:42 Als Bizot verkocht wordt, dan heeft hij nog máár een contract voor één jaar en daarna zal hij sowieso weg willen.
AZ koopt wel vaker spelers die ze een duidelijk perspectief bieden vooraf.
Ja maar een topkeeper gaat niet een heel jaar op de bank plaatsnemen. Op andere plekken in het team kun je spelers nog speeltijd geven, maar bij Keepers gebeurt dat praktisch nooit. Dus Bizot zal toch eerst verkocht moeten worden denk ik.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6366
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

multatuli schreef: 14 jul 2021, 09:44 Max gaat geen vervanger halen voor hij verkocht is.
Dat zou ik wel echt een fout vinden. We hebben dan geen enkele keeper die geschikt is voor de top van de Eredivisie, laat staan Europees voetbal.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ferry schreef: 14 jul 2021, 10:53 Dat zou ik wel echt een fout vinden. We hebben dan geen enkele keeper die geschikt is voor de top van de Eredivisie, laat staan Europees voetbal.
Of je hebt Bizot en als hij vertrekt een vervanger.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 14 jul 2021, 10:46 Ja maar een topkeeper gaat niet een heel jaar op de bank plaatsnemen. Op andere plekken in het team kun je spelers nog speeltijd geven, maar bij Keepers gebeurt dat praktisch nooit. Dus Bizot zal toch eerst verkocht moeten worden denk ik.
AZ gaat ook geen topkeeper terughalen.
AZ zal dat echt wel proberen met een duidelijk verhaal.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 14 jul 2021, 09:44 AZ heeft op meerdere posities een probleem en inderdaad ook keeper. Probleem is dat Bizot nog niet verkocht is en de kans is groot dat het pas op het einde van de transferperiode pas gaat gebeuren. Max gaat geen vervanger halen voor hij verkocht is.
Eens, dat is balen. Vandaag had Verhulst een fantastische redding, maar bij die goal zag hij er ook niet heel lekker uit. Het is te hopen dat er echt snel witte rook is rond Bizot.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 14 jul 2021, 16:33 Eens, dat is balen. Vandaag had Verhulst een fantastische redding, maar bij die goal zag hij er ook niet heel lekker uit. Het is te hopen dat er echt snel witte rook is rond Bizot.
Klopt. Ik vond dat Verhulst grotendeels goed keepte, maar dit soort fouten mag een keeper maar een paar keer per seizoen maken. Voor een reserve keeper is Verhulst prima, maar nog niet goed genoeg als 1e keeper lijkt het.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 14 jul 2021, 16:44 Klopt. Ik vond dat Verhulst grotendeels goed keepte, maar dit soort fouten mag een keeper maar een paar keer per seizoen maken. Voor een reserve keeper is Verhulst prima, maar nog niet goed genoeg als 1e keeper lijkt het.
Ik begrijp dus dat het niet zo’n goede keeper wordt bevonden.
Wat ik dan vreemd vind is dat ie wel “prima” is als reserve…..
Dus is hij eerste keeper mag hij eigenlijk geen (tot nauwelijks) fouten maken, maar als reserve wel een wedstrijd verkloten?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 14 jul 2021, 18:04 Ik begrijp dus dat het niet zo’n goede keeper wordt bevonden.
Wat ik dan vreemd vind is dat ie wel “prima” is als reserve…..
Dus is hij eerste keeper mag hij eigenlijk geen (tot nauwelijks) fouten maken, maar als reserve wel een wedstrijd verkloten?
Een club als AZ kan geen 2 keepers van het niveau Ter Stegen of De Gea betalen. Dus kom je altijd uit bij een goede 1e keeper en een iets mindere 2e keeper. Dat hebben bijna alle clubs op een paar topclubs na.

En wie zegt dat Verhulst een wedstrijd verkloot? De keren dat hij moest invallen voor Bizot heeft hij het toch prima gedaan?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Voer de discussie over Hobie in zijn eigen topic.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/99 ... ijgen.html

Nieuw gerucht : Bizot naar Stade Brest.
Dat zou het Okoye interview natuurlijk meer dan verklaren.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
biefstukje
Supporter
Berichten: 125
Lid geworden op: 23 dec 2020, 18:09

DeZuivelDuivel schreef: 31 jul 2021, 16:50 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/99 ... ijgen.html

Nieuw gerucht : Bizot naar Stade Brest.
Dat zou het Okoye interview natuurlijk meer dan verklaren.
Vond het ook al raar dat hij niet speelde en niet eens aanwezig was aangezien hij afgelopen woensdag al wel op de bank zat. Als dit doorgaat best een mooie transfer nog voor Bizot, al had hij denk ik liever naar Olympiakos gegaan.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Stade Brest zou Koopmeiners toch misschien heen gaan? Misschien een mooie packagedeal. Samen voor 25 miljoen euro.
"One swallow does not make a summer"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Shota-Arveladze schreef: 31 jul 2021, 18:56 Stade Brest zou Koopmeiners toch misschien heen gaan? Misschien een mooie packagedeal. Samen voor 25 miljoen euro.
Je bent in de war met Rennes
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Op vi.nl staat dat AZ 5 miljoen euro voor hem vangt. Da's een mooi bedrag voor een keeper van 30 jaar.

Bizot, succes gewenst bij de nummer 17 van Frankrijk!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Brest is de nummer 17 van Frankrijk. Gemiddelde jaartemperatuur 15 graden tegenover 14 in Alkmaar. Zullen ze daar het dubbele van AZ betalen? Kan ik me niet voorstellen. Blijf dan lekker hier met een WK in aantocht en Van Gaal als bondscoach. Maar goed, hij krijgt zijn ‘avontuur’.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Als Bizot dit graag wilt; veel succes. Maar verder valt er weinig te begrijpen van deze transfer. Hij zal wat meer gaan verdienen en naar een betere competitie gaan, maar je speelt degradatie-voetbal in een vrij niets-zeggende stad. Je gaat er niet heen voor het klimaat, je gaat er niet heen voor het stadion met de fantastische fans. Brest pendelt al tientallen jaren tussen de Ligue 1 en Ligue 2 (of zelfs nog lager) en het heeft ook geen steenrijke eigenaar waarmee ze zich op kunnen werken.

Desalniettemin; na 4 jaar trouwe dienst en inmiddels een publiekslieveling verder; het is je gegund!
Compete to complete
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

5 miljoen lijkt mij ergens wel onwaarsschijnlijk voor deze club, dan zou hij gelijk komen te staan met hun hoogste binnenkomende transfer. Het kan natuurlijk, maar dat zou wel apart zijn. Nog vreemder dan dat: de op een na meest waardevolle speler van Brest volgens Transfermarkt? : de doelman Gautier Larsonneur

Er zitten dus wel meer haakjes aan deze transfer, maar de bal is rond en deze deal blijkbaar ook.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Mijns inziens is dit een kwestie van gewoon weg willen. Nadat een verbintenis
met diverse clubs afketsten, kan hij eigenlijk niet anders dan toehappen.
Niet dat hij met tegenzin weggaat maar hij had het zich waarschijnlijk
iets anders voorgesteld in ieder geval een meer aansprekende club.
Vooral gezichtsverlies bij het niet doorgaan van een transfer zal een
rol hebben gespeeld. Maar goed, veel succes toegewenst.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Mooi voor hem om in een grote buitenlandse competitie te gaan spelen. Hij zal qua sterkte van het team waarschijnlijk veel tegendoelpunten krijgen, misschien ziet hij een kans zich te onderscheiden.
Succes en bedankt voor de cleansheets.
Gesloten