Marco Bizot (2022)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 23 aug 2021, 11:29 Dat laatste kun je wel vergeten met deze keeperstrainer
Je kunt het ook anders bekijken; deze keeperstrainer heeft nog niet uitgebreid de tijd gehad om deze keeper te verneuken.
Compete to complete
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 480
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 23 aug 2021, 09:32 Hangt er vooral van af hoe goed die nieuwe keeper is. Bizot was voor AZ een uitzonderlijke goede keeper, die vervang je niet zomaar. Als die Vindahl beter is (of op zeer korte termijn beter wordt) dan heeft Max een goed besluit genomen. Als Vindahl niveau Rochet ofzo heeft, dan heeft Max geen goed besluit genomen.
Sluit me hier wel bij aan. Maar je weet ook niet tegen welke voorwaarden hij wilde blijven. 5 jaar lang hetzelfde salaris als dat hij op het einde ving, is natuurlijk buiten proportie. Volgens mij heeft AZ sowieso het beleid om spelers ouder dan 32 steeds maar met 1 seizoen te verlengen. Deden ze ook met Vlaar.
Compete to complete
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZSander schreef: 23 aug 2021, 11:43 Sluit me hier wel bij aan. Maar je weet ook niet tegen welke voorwaarden hij wilde blijven. 5 jaar lang hetzelfde salaris als dat hij op het einde ving, is natuurlijk buiten proportie. Volgens mij heeft AZ sowieso het beleid om spelers ouder dan 32 steeds maar met 1 seizoen te verlengen. Deden ze ook met Vlaar.
Dat is mijn punt inderdaad ook, het hang voor een groot deel van de bedragen af en na een paar jaar zou het sowieso een lager bedrag moeten zijn.
Maar misschien is Vindahl wel zo goed gescout dat ze verwachten dat hij binnen korte tijd beter is dan Bizot en dat ze hem weer voor veel geld kunnen verkopen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 23 aug 2021, 11:45 Dat is mijn punt inderdaad ook, het hang voor een groot deel van de bedragen af en na een paar jaar zou het sowieso een lager bedrag moeten zijn.
Maar misschien is Vindahl wel zo goed gescout dat ze verwachten dat hij binnen korte tijd beter is dan Bizot en dat ze hem weer voor veel geld kunnen verkopen.
Misschien is het ook leuk om iemand die goed is wat langere tijd te houden?
Hij heeft nog geen wedstrijd gekeept en jij wil ‘m al in de verkoop doen!? :shock:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 23 aug 2021, 11:51 Misschien is het ook leuk om iemand die goed is wat langere tijd te houden?
Hij heeft nog geen wedstrijd gekeept en jij wil ‘m al in de verkoop doen!? :shock:
Waar zeg ik dat ik hem alweer in de verkoop wil doen?
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Bizot omschrijven als een voor AZ begrippen uitzonderlijk goede keeper is echt bizar. Hoeveel knulligheden, blunders en fouten heeft ie wel niet begaan. Hoe raar op ballen en spelers afspringt, ballen raar wegslaat, een en al onrust die vent. En dan hoppa roepen. Hele gekke kerel. Blij als we dadelijk hopelijk een stabiele keeper hebben.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZSander schreef: 23 aug 2021, 11:43 Sluit me hier wel bij aan. Maar je weet ook niet tegen welke voorwaarden hij wilde blijven. 5 jaar lang hetzelfde salaris als dat hij op het einde ving, is natuurlijk buiten proportie. Volgens mij heeft AZ sowieso het beleid om spelers ouder dan 32 steeds maar met 1 seizoen te verlengen. Deden ze ook met Vlaar.
Voor zover ik weet is daar geen beleid op. Met Vlaar werd steeds een jaar verlengd vanwege zijn fysieke gesteldheid. Daarnaast zou ik vijf jaar lang tegen zijn laatste salaris normaal vinden. Waarom zou hij minder moeten gaan verdienen? Een keeper kan makkelijk mee tot zijn 35ste zonder af te takelen qua niveau.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 23 aug 2021, 11:35 En dat dipje heeft ie nu weer nadat Olympiakos is afgeketst en hij noodgedwongen in het grauwe Brest zit. Dat schot van 35 meter afstand tegen PSG...
Zo makkelijk weer. Zullen we hem gewoon beoordelen op zijn gehele periode hier? Een fout in Brest maakt zijn periode hier nog niet slecht. Hij is in al die jaren een heel stabiele doelman gebleken, met een dipje gedurende een paar weken vorig seizoen.
lowietje
Fanatic
Berichten: 502
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Wat een onzin. Af en toe een goede reflex maar voor de rest een bron van onrust.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ 4 Life schreef: 23 aug 2021, 14:45 Zo makkelijk weer. Zullen we hem gewoon beoordelen op zijn gehele periode hier? Een fout in Brest maakt zijn periode hier nog niet slecht. Hij is in al die jaren een heel stabiele doelman gebleken, met een dipje gedurende een paar weken vorig seizoen.
Ik zeg toch ook niet dat hij heel slecht was? Het ging om zijn mentale zwakheid die jij ontkent. Maar als je 2 seizoenen achter elkaar dramatisch begint bij je club na een afgeketste droomtransfer dan vind ik dat mentaal niet sterk. Dat dipje van vorig jaar duurde ook erg lang.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Typisch AZ. Net niet het record van Stuy verbroken. Die zat al met bloemen op de tribune.. maar nee hoor. Geheel in AZ stijl mislukte het. En zo waren er wel meer typische catastrophes. Hij had z'n zinnen op een transfer gezet en toen dat mislukte beleefde AZ een giga slechte seizoensstart. Records net niet breken. Het leek wel of hij AZ's anti climax presteren overerfde.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Nog geen slotje voor die overspannen volleyballer?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Met plezier. Meneer snapte er ook niks van dat hij niet in de voorselectie van Oranje zat. Ik wel. Toedeledokie!
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gesloten