Tim Krul

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Thuis ook nog een keer. Ik meen dat het tegen PEC Zwolle was als mijn geheugen me niet in de steek laat.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Nou, dan komen we tot twee reddingen. Tis wat.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

In paniek de bal wegrossen, buiten de lijnen. Dat vind ik verdacht veel op puur spelbederf lijken, en dat deed Rochet heel vaak. Krul verpest het spel tenminste niet. Maar zijn allebei waardeloze keepers natuurlijk. Je kunt net zo goed zo'n kartonnen klm stewardess in de goal zetten.

stewardess.jpg
stewardess.jpg (20.04 KiB) 4362 keer bekeken

Welkom. Knal 'm er maar in.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jack schreef: 19 mei 2017, 18:17 In paniek de bal wegrossen, buiten de lijnen. Dat vind ik verdacht veel op puur spelbederf lijken, en dat deed Rochet heel vaak. Krul verpest het spel tenminste niet. Maar zijn allebei waardeloze keepers natuurlijk. Je kunt net zo goed zo'n kartonnen klm stewardess in de goal zetten.


stewardess.jpg


Welkom. Knal 'm er maar in.
Je hebt ze ook wel wat minder degelijk.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ah, mijn stokpaardje:

Die gelijkmaker van Groningen werd door Krul in z'n eigen doel gestompt. Rochet zou hier in zo'n geval zijn afgemaakt. Krul komt er alweer mee weg.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

vriend schreef: 22 mei 2017, 07:26 Ah, mijn stokpaardje:

Die gelijkmaker van Groningen werd door Krul in z'n eigen doel gestompt. Rochet zou hier in zo'n geval zijn afgemaakt. Krul komt er alweer mee weg.
Rochet stompte de bal altijd in zijn eigen goal. Dat was hier niet het geval. Krul kreeg onvoldoende een hand achter de inzet van Linssen. Al had hij deze bal gewoon moeten hebben inderdaad.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Laat het AZ alleen bij de transfervrije Bizot nu Krul en Rochet AZ verlaten of komt er nog een transfervrije keeper bij (je weet wel wie) om de boel op scherp te houden.
Het aflopende contract met Coutinho is volgens mij ook nog steeds niet verlengd.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 22 mei 2017, 08:02 Rochet stompte de bal altijd in zijn eigen goal. Dat was hier niet het geval. Krul kreeg onvoldoende een hand achter de inzet van Linssen. Al had hij deze bal gewoon moeten hebben inderdaad.
Dat is interpretatie. Als je de bal niet helemaal goed raakt (onvoldoende een hand er achter) "stomp" je 'm er als het ware in.

En dat Rochet 'm "altijd" in eigen goal stompte is nou ook weer overdreven, maar je punt is duidelijk :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

handelaar schreef: 22 mei 2017, 09:05 Laat het AZ alleen bij de transfervrije Bizot nu Krul en Rochet AZ verlaten of komt er nog een transfervrije keeper bij (je weet wel wie) om de boel op scherp te houden.
Het aflopende contract met Coutinho is volgens mij ook nog steeds niet verlengd.
'je weet wel wie' dat kunnen er wel meer zijn op het moment overigens.

Ik zou Ruiter wel een verbetering vinden ten opzichte van Coutinho en Rochet maar daar houd het echt op.

Bizot ben ik niet verzot op.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Last Scout schreef: 22 mei 2017, 09:53 'je weet wel wie' dat kunnen er wel meer zijn op het moment overigens.

Ik zou Ruiter wel een verbetering vinden ten opzichte van Coutinho en Rochet maar daar houd het echt op.

Bizot ben ik niet verzot op.
Ze willen Coutinho in ieder geval houden. Ze hebben dus voor ogen dat Bizot eerste keeper wordt (dat is ook zo gecommuniceerd), Coutinho tweede man en Olij nummer drie, die het hele seizoen in de Jupiler League gaat keepen. De komst van Ruiter kan je in dat scenario wel vergeten. Die gaat hier echt niet naartoe komen in derol als reserve. En dan heb ik het nog niet eens over het financiele plaatje. Ruiter is namelijk een dure kracht.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Ook Heerenveen wilde Bizot... dat geeft alweer iets meer vertrouwen dat niet alleen AZ potentie in hem ziet. Daarnaast zijn Olij en Countinho allebei tranfervrij en is er nog niet verlengd. Zou er nog een keeper komen? Aan de andere kant, Rochet is ook nog niet verkocht en heeft een doorlopend contract.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

AZ Twello schreef: 22 mei 2017, 12:31 Ook Heerenveen wilde Bizot... dat geeft alweer iets meer vertrouwen dat niet alleen AZ potentie in hem ziet. Daarnaast zijn Olij en Countinho allebei tranfervrij en is er nog niet verlengd. Zou er nog een keeper komen? Aan de andere kant, Rochet is ook nog niet verkocht en heeft een doorlopend contract.
Bij Heerenveen zijn ze echter ook geen helden in keepers scouten.

@AZ 4 Life , het scenario hing toch wel al een tijd in de lucht, ik wil dat zelf helemaal niet, zit er echt niet op te wachten ik zeg enkel dat als het zou gebeuren ik Ruiter dan op zijn minst een verbetering ten opzichte van Coutinho vind, dat is alles.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Last Scout schreef: 22 mei 2017, 12:38 Bij Heerenveen zijn ze echter ook geen helden in keepers scouten.

@AZ 4 Life , het scenario hing toch wel al een tijd in de lucht, ik wil dat zelf helemaal niet, zit er echt niet op te wachten ik zeg enkel dat als het zou gebeuren ik Ruiter dan op zijn minst een verbetering ten opzichte van Coutinho vind, dat is alles.
Weet ik niet of dat zo'n geweldige verbetering is. Zeker niet als je kijkt naar de rolverdeling. Zo'n situatie zou alleen maar voor extra onrust kunnen zorgen waardoor je met twee onzekere keepers zit. En welk scenario hing al een tijdje in de lucht? Van wat ik weet is het scenario met Ruiter als extra keeper (dus naast Bizot) nooit een scenario geweest die overwogen is bij AZ.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Waarom wordt Schendelaar niet alvast naar voren geschoven? Hoe oud is die keeper van AC Milan, 17 toch toen hij debuteerde, inmiddels 18? Bij Heerenveen valt een 16 jarige verdediger in, bij 020 speelt de 17 jarige de Ligt de sterren van de hemel, de ondergrens wordt steeds lager. Als ze er fysiek nog niet klaar voor zijn oké maar Schendelaar zou komend jaar m.i. gewoon in de Jupiler League moeten keepen, minimaal
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Onzin. Eerst afwachten hoe hij er in de voorbereiding voorstaat. Helmer werd ook al 4 jaar geleden AZ 1 ingepraat. Het gaat allemaal nergens over. Ik zou het niet vreemd vinden als Schendelaar gewoon in O19 aansluit.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

AZ Twello schreef: 22 mei 2017, 13:21 Waarom wordt Schendelaar niet alvast naar voren geschoven? Hoe oud is die keeper van AC Milan, 17 toch toen hij debuteerde, inmiddels 18? Bij Heerenveen valt een 16 jarige verdediger in, bij 020 speelt de 17 jarige de Ligt de sterren van de hemel, de ondergrens wordt steeds lager. Als ze er fysiek nog niet klaar voor zijn oké maar Schendelaar zou komend jaar m.i. gewoon in de Jupiler League moeten keepen, minimaal
Misschien... en dat is een grote misschien, sluit Schendelaar wel aan als nieuwe doelman van Jong terwijl Olij vast op de bank komt te zitten bij het eerste.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Het NHD heeft recent een keer uiteengezet dat het dit wordt:

A-selectie: Bizot, Coutinho
Jong AZ: Olij, Bucker

Coutinho heeft al een nieuwe aanbieding in beraad en Huiberts verwachtte er wel uit te gaan komen op korte termijn. Voor bovenstaande invulling gaven ze verder geen bron.

Wat mij betreft maken ze overigens gewoon Olij of Bucker 2e keeper, afhankelijk van wat als de 'betere' positie wordt gezien. Er valt veel voor te zeggen dat een structurele basisplaats bij Jong meer waard is dan een structurele plaats op de bank bij de A-selectie. Dan kan je Schendelaar ook wat vaker bij Jong gaan inzetten.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Bucker kan je ook gewoon lozen, dat wordt niks. Aan de andere kant klopt het natuurlijk wel, je kan beter wekelijks spelen dan wekelijks op de bank zitten. Dat geldt voor Olij, maar ook voor Schendelaar. Als je Bucker nu wegstuurt dan schuift Schendelaar door maar zit hij weer op de bank bij Jong AZ. Daar heeft hij niks aan. Dan kan je beter keepen bij onder 19. Dat zal de afweging geweest zijn van AZ denk ik.

Ik zit zelf meer op de lijn van AZ Twello. Van mij had Schendelaar komend jaar in de Jupiler League mogen keepen. Geweldig talent die het veel verder gaat schoppen dan Olij. Olij zien we over een jaar of drie terug bij Volendam of Telstar (wat absoluut geen schande is) maar Schendelaar kan over een jaar over vijf zomaar international zijn.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ligt het aan mij of probeert Krul bij iedere vraag in die richting hier het praten over een definitief afscheid te ontwijken?


Link: http://www.youtube.com/watch?v=8y1PLCbXnis
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 26 mei 2017, 10:43 Ligt het aan mij of probeert Krul bij iedere vraag in die richting hier het praten over een definitief afscheid te ontwijken?


Link: http://www.youtube.com/watch?v=8y1PLCbXnis
Het wordt hem niet 1 keer gevraagd. Dus ik weet niet wat je bedoelt.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gesloten