Tim Krul

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

salmonyappi schreef: 08 mei 2017, 18:35 Wordt tijd voor topic: Schaduwkeeper :wink:
Maak er schaduwkeeperstrainer van.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Antti Opdam schreef: 08 mei 2017, 12:58 Ja, nee, mmm.

Ik ben ook niet helemaal overtuigd. Je ziet wel dat hij potentie en klasse heeft (wat ik bij Rochet nooit gezien heb), maar hij heeft onder de streep natuurlijk veel te veel houdbare ballen door gelaten. Door laf keeperswerk. Van mij mag hij het voor een normaal salaris uitvechten met een andere volwaardige keeper (Hahn, Vermeer).

En anders maar niet.
=D> . Prima keeper, maar moeten we daar een miljoen per jaar voor willen betalen? Lijkt me niet. Was AZ overigens niet bezig met Roef? Of is dat alweer een gelopen zaak?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Er is maar 1 serieuze optie en dat is Hahn. Als je daar niet voor gaat als.clubleiding dan snap je er niets van.

Maar het komt vast wel goed. Moens en Timmer had ik destijds ook al getipt lang voordat ze kwamen 8)
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Waarom Hahn de enige optie zou zijn weet ik niet, maar het zou wel een interessante optie zijn. Ik vind 'm alleen zo springerig op een of andere manier.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
AZaanstreek67
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 mei 2017, 11:07

Metalingus schreef: 08 mei 2017, 17:44 En zullen we dan gelijk Nick van Aart bij het grof vuil zetten en Jan Nederburgh als keeperstrainer terughalen? Die maakte van zo'n beetje elke fatsoenlijke AZ keeper een international.
Die Nederburgh is tegenwoordig keeperstrainer bij Telstar. Die zal toch wel te porren zijn voor een terugkeer zou je denken.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

AZ is zo goed als rond met Bizot. Krul zal weer terug richting Newcastle gaan. Benieuwd waar hij volgend jaar onder de lat staat. Succes Tim!
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Als je het aantal tegendoelpunten deelt door de huurprijs, dan is het per doelpunt niet zo duur meer.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Sergio Padt heeft zijn plekje in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal ingenomen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DiepeMast schreef: 10 mei 2017, 17:24 Benieuwd waar hij volgend jaar onder de lat staat. Succes Tim!
Dit is inderdaad een interessante vraag. Ik zie hem niet zo snel meer ergens eerste keeper worden. Ook niet in de Championship.

Had AZ - voor een normaal salaris - eigenlijk met hem door gewild?

Weet iemand dat?
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Jack schreef: 18 mei 2017, 17:29 Als je het aantal tegendoelpunten deelt door de huurprijs, dan is het per doelpunt niet zo duur meer.
Precies! Krul heeft meer (houdbare) ballen doorgelaten dan serieuze reddingen verricht. Zelfs voor een 'normaal' salaris had AZ hem geen nieuw contract moeten aanbieden.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

vriend schreef: 19 mei 2017, 07:39 Precies! Krul heeft meer (houdbare) ballen doorgelaten dan serieuze reddingen verricht. Zelfs voor een 'normaal' salaris had AZ hem geen nieuw contract moeten aanbieden.
Dit is pure emotie en napraterij. Krul heeft veel minder fouten per wedstrijd dan Rochet gemaakt en is over het algemeen ook een veel betere keeper geweest.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Moeilijke. Krul heeft denk ik wel meer fouten gemaakt, zeker aan het begin. Ik denk echter wel dat Rochet met houdbare ballen heeft doorgelaten. Krul heeft na zijn eerste zes wedstrijden echter wel prima gekeept, totaan die finale. Tegen Groningen vond ik hem ook weer prima. Het zure is alleen dat wij hem waarschijnlijk altijd zullen herinneren door die fout die ons de beker kostte.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Krul heeft ook aan het begin minder fouten gemaakt dan Rochet. En ook minder fouten dan Esteban, plus hij heeft een set aan kwaliteiten gebracht die wij hier de afgelopen 10 jaar niet meer hebben gezien.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 19 mei 2017, 08:43 Moeilijke. Krul heeft denk ik wel meer fouten gemaakt, zeker aan het begin. Ik denk echter wel dat Rochet met houdbare ballen heeft doorgelaten. Krul heeft na zijn eerste zes wedstrijden echter wel prima gekeept, totaan die finale. Tegen Groningen vond ik hem ook weer prima. Het zure is alleen dat wij hem waarschijnlijk altijd zullen herinneren door die fout die ons de beker kostte.
Nou ja, die halve finale was ook wel legendarisch.

En hij krijgt nog een wedstrijd of drie de kans.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2524
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef: 19 mei 2017, 08:18 Dit is pure emotie en napraterij. Krul heeft veel minder fouten per wedstrijd dan Rochet gemaakt en is over het algemeen ook een veel betere keeper geweest.
Ik ben echt de eerste op dit forum geweest die wees op het falen van Krul. Dus ik praat hooguit mezelf na.
Het merendeel van die 11 goals van Lyon was echt houdbaar. Voor de oppervlakkige kijker leken het geen fouten, maar echt, er waren veel houdbare ballen bij. Krul ging en gaat (ook bij de 1-0 van NEC bijvoorbeeld) veel te snel op de grond liggen. Rochet was in dat geval hier afgemaakt. Krul komt er mee weg. Nog steeds blijkbaar.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Alle samenvattingen staan op YouTube, laat maar zien.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

vriend schreef: 19 mei 2017, 09:23 Ik ben echt de eerste op dit forum geweest die wees op het falen van Krul. Dus ik praat hooguit mezelf na.
Het merendeel van die 11 goals van Lyon was echt houdbaar
. Voor de oppervlakkige kijker leken het geen fouten, maar echt, er waren veel houdbare ballen bij. Krul ging en gaat (ook bij de 1-0 van NEC bijvoorbeeld) veel te snel op de grond liggen. Rochet was in dat geval hier afgemaakt. Krul komt er mee weg. Nog steeds blijkbaar.
Nou, nou, nou ...

http://www.azforum.nl/viewtopic.php?p=6 ... 61#p617495

Volgens mij is hier overigens niemand stuk van Krul. Maar ik durf de stelling wel aan dat hij nog altijd twee tot drie klassen beter is dan Rochet.
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

meevoetballend is Krul een verademing vergeleken met Rochet.
Maar ik denk dat Krul bang is. Heeft mss wel met zijn blessure te maken.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Meevoetballend is Krul een verademing. Maar Krul heeft behalve die penalty tegen Cambuur geen punten gepakt voor ons. Ik heb hem geen ballen zien pakken waarvan ik dacht die had Rochet niet gehad. Gezien het grote aantal tegendoelpunten is ook de coaching niet beter geworden achterin.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

AZ Twello schreef: 19 mei 2017, 09:46 Meevoetballend is Krul een verademing. Maar Krul heeft behalve die penalty tegen Cambuur geen punten gepakt voor ons. Ik heb hem geen ballen zien pakken waarvan ik dacht die had Rochet niet gehad. Gezien het grote aantal tegendoelpunten is ook de coaching niet beter geworden achterin.
Ik kan mij 1 bal herinneren, ook tegen Cambuur.
Gesloten