Jonas Svensson (2021)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
capefear
Fanatic
Berichten: 567
Lid geworden op: 06 okt 2020, 09:49

galblazer schreef: 22 mar 2021, 10:26 Alstublieft, kleine grote mijnheer, blijf nog een jaartje. Je kan toch niet zo maar de deur uitlopen, terwijl we jou een jaar niet gezien hebben. :cry:
Volgens AZ podcast is op de manier zoals Huiberts over Svensson sprak dat hij toch steeds meer hoop krijgt dat Svensson alsnog een nieuw contract tekent.
Wat alles te maken heeft dat hij de clubs toch nog niet voor het uitkiezen heeft die mogelijk voor hem dan interessant zijn om een club als AZ daarvoor te verlaten.
Er zal toch weer een sterk verbeterde aanbieding liggen en hier in Nederland speelt hij toch bij een club die tegenwoordig kan strijden om de prijzen.
Kortom, het is nog geen uitgemaakte zaak dat hij per definitie volgend seizoen er niet meer bij is.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Arno Vermeulen, presentator in de NOS voetbalpodcast, blikt alvast vooruit op de drukke transferzomer die Feyenoord te wachten staat. Vermeulen denkt dat er een flinke uitloop dreigt voor de Rotterdammers. ''Senesi willen ze graag verkopen. Botteghin gaat weg, Kökcü, daar is interesse voor, Berghuis is interesse voor, Jørgensen mag weg en Haps willen ze ook graag weg hebben. Dat zijn spelers waarvan we het allemaal wel over eens zijn dat ze volgend jaar niet meer in De Kuip spelen. Svensson zouden ze transfervrij kunnen ophalen. Dat schijnt op de achtergrond al beklonken zijn. Dan gaat Geertruida naar het centrum'', vervolgt Arno Vermeulen.


Het is dat Arno Vermeulen de bron is, anders zou ik me zorgen maken
Robin
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 feb 2017, 21:03

SimonPoulsen schreef: 11 mei 2021, 19:28 Arno Vermeulen, presentator in de NOS voetbalpodcast, blikt alvast vooruit op de drukke transferzomer die Feyenoord te wachten staat. Vermeulen denkt dat er een flinke uitloop dreigt voor de Rotterdammers. ''Senesi willen ze graag verkopen. Botteghin gaat weg, Kökcü, daar is interesse voor, Berghuis is interesse voor, Jørgensen mag weg en Haps willen ze ook graag weg hebben. Dat zijn spelers waarvan we het allemaal wel over eens zijn dat ze volgend jaar niet meer in De Kuip spelen. Svensson zouden ze transfervrij kunnen ophalen. Dat schijnt op de achtergrond al beklonken zijn. Dan gaat Geertruida naar het centrum'', vervolgt Arno Vermeulen.


Het is dat Arno Vermeulen de bron is, anders zou ik me zorgen maken
Op Twitter reeds ontkracht door FeyenoordTM, de bron die het eerst op de proppen kwam met de overstap van Slot. Vooralsnog dus niet concreet.
I did not choose myself, I was chosen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Svensson heeft zelf toch een paar maanden terug al aangegeven niet naar Feyenoord te willen? Waarom dan toch elke keer weer die Boulevard-berichten?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 11 mei 2021, 22:48 Svensson heeft zelf toch een paar maanden terug al aangegeven niet naar Feyenoord te willen? Waarom dan toch elke keer weer die Boulevard-berichten?
Ik vraag me toch af waar Arno zijn info vandaan heeft. Maar zo lang hij daar niets over zegt kunnen we het als onzin beschouwen. De reden dat het toch weer terug komt is dat we toch ongerust zijn dat Svensson niet alsnog daar heen gaat. Dat voelt toch als een verlies voor AZ t.o.v. Feyenoord.
_________________
"I don't know that!"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Valse hoop geven aan die kakkerlakjes. En dan straks weer de telleurstelling als de volgende speler aan hun neus voorbijgaat.
Nu al zin in de play offs😅🍿
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Wijndal geeft ook al duidelijk aan dat een stap naar Feyenoord geen stap vooruit is. Dat is een mooi statement, wat hopelijk ook bij andere spelers zoals Svensson zo ervaren wordt.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

DiepeMast schreef: 12 mei 2021, 19:08 Wijndal geeft ook al duidelijk aan dat een stap naar Feyenoord geen stap vooruit is. Dat is een mooi statement, wat hopelijk ook bij andere spelers zoals Svensson zo ervaren wordt.
Tja, als ie bij AZ vier ton heeft en Feyenoord biedt hem vijf jaar acht ton dan zal de keuze snel gemaakt zijn.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Ik weet niet hoe betrouwbaar de info is, maar ik hoor uit Feyenoordhoek dat ze rond zijn met Svensson.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DonnyDelano schreef: 15 mei 2021, 16:51 Ik weet niet hoe betrouwbaar de info is, maar ik hoor uit Feyenoordhoek dat ze rond zijn met Svensson.
Bron Arno Vermeulen.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

multatuli schreef: 15 mei 2021, 16:55 Bron Arno Vermeulen.
Dan zou ik het hier niet gemeld hebben. Deze bron had het bij Slot ook bij het juiste eind. Maar nogmaals, geen zekerheidje. Zou wel k#t zijn natuurlijk
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DonnyDelano schreef: 15 mei 2021, 17:23 Dan zou ik het hier niet gemeld hebben. Deze bron had het bij Slot ook bij het juiste eind. Maar nogmaals, geen zekerheidje. Zou wel k#t zijn natuurlijk
Misschien heeft Arno het wel van jouw bron, of andersom :D
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DonnyDelano schreef: 15 mei 2021, 17:23 Zou wel k#t zijn natuurlijk
Valt wel mee. Svensson wordt steeds minder, maakt domme overtredingen en was tegen Groningen ook voortdurend die El Hankouri kwijt. Karlsson gaat hem volgend jaar lachend voorbij als hij echt zo dom is om bij Feyenoord te tekenen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Misschien heeft hij een hekel aan reizen en wacht hij dus even af of Feyenoord naast Europees voetbal grijpt? 😉
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Net mooi interview met Svensson.
Hij heeft niet met Slot gesproken en niet met Feyenoord. Hij gaat nu op vakantie in Noorwegen en daar nadenken over zijn toekomst. Hij wil aan de ene kant naar het buitenland, naar een nieuwe competitie. Aan de andere kant heeft hij het heel erg naar zijn zin in Nederland en is hij ook nog in gesprek met Max. Kortom afwachten.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

multatuli schreef: 16 mei 2021, 14:54 Net mooi interview met Svensson.
Hij heeft niet met Slot gesproken en niet met Feyenoord. Hij gaat nu op vakantie in Noorwegen en daar nadenken over zijn toekomst. Hij wil aan de ene kant naar het buitenland, naar een nieuwe competitie. Aan de andere kant heeft hij het heel erg naar zijn zin in Nederland en is hij ook nog in gesprek met Max. Kortom afwachten.
[-o<
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

multatuli schreef: 16 mei 2021, 14:54 Net mooi interview met Svensson.
Hij heeft niet met Slot gesproken en niet met Feyenoord. Hij gaat nu op vakantie in Noorwegen en daar nadenken over zijn toekomst. Hij wil aan de ene kant naar het buitenland, naar een nieuwe competitie. Aan de andere kant heeft hij het heel erg naar zijn zin in Nederland en is hij ook nog in gesprek met Max. Kortom afwachten.
In dat geval speelde hij wel goed tegen Groningen
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

[tweet] https://mobile.twitter.com/FT_Redaktion ... 1771472899 [/tweet]

Geen idee hoe betrouwbaar deze bron is. Zou wel teleurstellend zijn als hij AZ verlaat voor zo’n matige club. Ik denk dat hij een betere club kan krijgen.

En Besiktas blijkbaar ook een aanbod gedaan;

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=389527
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Besiktas ook. 9 ton salaris, tja.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ik denk dat als AZ meer financiële mogelijkheden zou hebben, dit soort spelers langer bij AZ zouden blijven. Ik hoop inderdaad ook dat hij bij een iets betere club terecht komt als hij wel vertrekt.
Gesloten