Jonas Svensson (2021)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

DiepeMast schreef: 08 aug 2017, 15:36 Of geschorst raakt. Overigens klinkt dit alles weinig hoopgevend voor deze positie...
het niveau qua vervanging waar blijkbaar naar gekeken werd is ook weinig hoopvol (van Wermeskerken).

Ik vraag mij af hoe AZ dit wil opvangen en of het uberhaupt opgevangen wordt, de hand is in ieder geval flink op de knip momenteel (verwachten we financiële tegenvallers eigenlijk?)
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Last Scout schreef: 08 aug 2017, 17:46
Ik vraag mij af hoe AZ dit wil opvangen en of het uberhaupt opgevangen wordt, de hand is in ieder geval flink op de knip momenteel (verwachten we financiële tegenvallers eigenlijk?)
Ik heb het idee dat AZ nog een flinke investering wil doen in het trainingscomplex.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

mooie karakteristieke foto:
Afbeelding
we can come an end
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Josje schreef: 08 aug 2017, 15:26 Maar hopen dat Svensson heel blijft.
Dat is zoals we inmiddels weten ook al opgelost door Huiberts.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Sterke wedstrijd weer, maar zag er niet goed uit bij het tegendoelpunt. Zijn speelstijl gaat hem nog wel wat kaarten opleveren. Wat dat betreft fijn dat we een volwaardige backup hebben.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16210
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Perry schreef: 26 aug 2017, 19:49 Sterke wedstrijd weer, maar zag er niet goed uit bij het tegendoelpunt. Zijn speelstijl gaat hem nog wel wat kaarten opleveren. Wat dat betreft fijn dat we een volwaardige backup hebben.
Wat kan hij aan dat doelpunt doen? Hij is 1.64, de voorzet én de kopbal waren gewoon goed en onhoudbaar. Niet alles is te voorkomen.
Hij speelde een uitstekende pot.
Laatst gewijzigd door salmonyappi op 26 aug 2017, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Perry schreef: 26 aug 2017, 19:49 Sterke wedstrijd weer, maar zag er niet goed uit bij het tegendoelpunt. Zijn speelstijl gaat hem nog wel wat kaarten opleveren. Wat dat betreft fijn dat we een volwaardige backup hebben.
Kwam dat gewoon niet door zijn geringe lengte, precies wat mijn voorganger hierboven ook zegt !?
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Perry schreef: 26 aug 2017, 19:49 Sterke wedstrijd weer, maar zag er niet goed uit bij het tegendoelpunt. Zijn speelstijl gaat hem nog wel wat kaarten opleveren. Wat dat betreft fijn dat we een volwaardige backup hebben.
Zijn speelstijl?
Anderen lopen zich gewoon kapot op hem, daar kan hij ook niks aan doen ;)
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Ik moet nog maar zien of Van Rhijn een serieuze concurrent is, of dat die echt puur gehaald is als back-up op de momenten dat Svensson om één of andere reden niet kan spelen. Ik neig naar het laatste, aangezien Van Rhijn gehuurd is (en niet gekocht). Tenzij er bijzondere opties zijn opgenomen in het huurcontract zoals een doorverkooppercentage e.d..
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

De reden dat van Rhijn is gehuurd ligt in het feit dat AZ op korte termijn geen waardige vervanger heeft maar dat er schijnbaar in de jeugd wel een potentiële vervanger zit aan te komen. Om dit niet in de weg te staan en vanwege de blessure bij Levi Opdam is er voor deze oplossing gekozen. Of het een serieuze vervanger is zal blijken. Hij heeft in het verleden in ieder geval bewezen goed op die plek uit de voeten te kunnen
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Van welke rechtsback in de jeugd wordt iedereen zo enthousiast dan?
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Robin Lathouwers heeft een contract, dat is een goede speler. Ik zag trouwens die tweede jaars van O19, Kevin Duin laatst tegen Almere City (vreselijke wedstrijd) en die vind ik best een aardige speler. Danny Muhl is tijgertje, maar kan ook voetballen. Hij is wel klein. Ik heb hem heel weinig zien spelen, alleen op trainingen tegenwoordig en een aantal jaar terug in een aantal wedstrijdjes. Dus een heleboel momentopnames van allerlei spelers en ik vind het moeilijk om een voorspelling te doen. Ik houd daar ook niet zo van trouwens.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Sinds 5 september geen reactie op de post van Svensson. Ongekend eigenlijk. Momenteel behoort hij in de AZ-selectie wat mij betreft tot de top-5. Ik zou zo snel geen betere rechtsback weten in Nederland. Veltman? Arias? Wat mij betreft niet hoor. Alleen Dumfries zit wellicht in hetzelfde segment. Maar doe mij maar Svensson. Komt vaak mee op, is lastig te passeren en de afwisseling met Alireza gaat prima, waardoor een linksback continu moet beslissen of hij doordekt op Alireza, of Svenson overneemt.

Wat mij betreft zit hij op het niveau waar Haps vorig jaar stond. Qua aankoop een regelrechte voltreffer.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Vaak benoem je het op een forum als een speler opeens goed of opeens slecht speelt. Of bizar goed of kolderiek slecht. Svensson is eigenlijk altijd solide recht toe recht aan goed dus er valt gewoon weinig te melden.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Nou bij die 1-0 van Heereveen was hij te onbesuist en kon die Vlap ervan profiteren, daar kwam toch die goal uit.
Maar goed, goede aankoop en hij past zich snel aan :)
...... and that's what we mean by honey \:D/
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Geest van Dirk schreef: 31 okt 2017, 14:34 Nou bij die 1-0 van Heereveen was hij te onbesuist en kon die Vlap ervan profiteren, daar kwam toch die goal uit.
Maar goed, goede aankoop en hij past zich snel aan :)
Noem dan ook zijn goede loopactie en de voorzet op Guus Til die de gelijkmaker kon intikken!

Geweldige speler. Topinzet en strijdlust. Net als zijn vriend en strijdmakker Midstjo.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Hij doet wel meer dingen goed in wedstrijden. Goede speler inderdaad.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dat het zo lang stil was is alleen uit te leggen als een compliment. Prima speler!
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10194
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

MO7 schreef: 31 okt 2017, 18:03 Dat het zo lang stil was is alleen uit te leggen als een compliment. Prima speler!
Mee eens. Een klasse of twee beter dan die rare Zweed.

Goed scoutingswerk.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Eens +2. Gewoon stabiel. Nooit betrokken bij gekke dingen, betrouwbaar, aanvallend voldoende. Kortom, uitstekende aankoop.
Gesloten