Iliass Bel Hassani

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Ik kijk vanaf mobiel en dan moet ik het in 5en knippen. Meestal volgt zo’n bericht een paar dagen later wel via twitter.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

~AZ~ schreef: 21 sep 2018, 11:38 Bel Hassani staat vandaag met huilverhaal in het NHD te klagen over de oneerlijke behandeling die hij zou hebben gehad. Ik kan geen tekst kopiëren in de nieuwe app dus een kopie gaat mij niet lukken.

Twente en Sparta hadden interesse maar daar vond hij zichzelf te goed voor. Hij vraagt zichzelf wel terecht af waarom AZ hem heeft gehaald als ze vinden dat hij te weinig loopvermogen heeft voor het middenveld, maar dat is vrij duidelijk het verschil wat Slot heeft gemaakt. Een mooi voorbeeld waarom de clubvisie in de hele organisatie moet zitten. Verder beschrijft hij gewoon wat logische beslissingen van AZ in een zeikverpakking.

Volgens mij wil hij gewoon lekker centjes pakken bij AZ waar hij nog drie jaar recht op heeft.
Tja als hij zijn tijd uit blijft zitten bij AZ is zijn carrière wel over denk ik. Maarja hij zal wel veel geld moeten inleveren als hij naar Twente of Sparta overstapt.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

~AZ~ schreef: 21 sep 2018, 13:02 Wat denk je zelf?
Alleen tegen een enorme vergoeding ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef: 21 sep 2018, 11:38 Bel Hassani staat vandaag met huilverhaal in het NHD te klagen over de oneerlijke behandeling die hij zou hebben gehad. Ik kan geen tekst kopiëren in de nieuwe app dus een kopie gaat mij niet lukken.

Twente en Sparta hadden interesse maar daar vond hij zichzelf te goed voor. Hij vraagt zichzelf wel terecht af waarom AZ hem heeft gehaald als ze vinden dat hij te weinig loopvermogen heeft voor het middenveld, maar dat is vrij duidelijk het verschil wat Slot heeft gemaakt. Een mooi voorbeeld waarom de clubvisie in de hele organisatie moet zitten. Verder beschrijft hij gewoon wat logische beslissingen van AZ in een zeikverpakking.

Volgens mij wil hij gewoon lekker centjes pakken bij AZ waar hij nog drie jaar recht op heeft.
Bel Hassani had gewoon een aantal valide punten. Ik vond het niet zo'n heel slecht artikel. Mooi om het trouwens op Slot te gooien. Bel Hassani werd al niet/nauwelijks als middenvelder gebruikt vanaf het begin, al ruim voor het moment dat Slot kwam.
Laatst gewijzigd door AZ 4 Life op 21 sep 2018, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Hier is trouwens een foto van het artikel.
Bijlagen
61BF3F39-1B1D-4B28-954F-C0CF72BB52A4.jpeg
61BF3F39-1B1D-4B28-954F-C0CF72BB52A4.jpeg (116.45 KiB) 4578 keer bekeken
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Bel Hassani heeft zich gewoon een 2e Friday getoond, was een beweeglijke speler bij Heracles en Sparta die veel techniek en snelheid liet zijn. bij AZ was het opeens een slome muis met overgewicht.
Het doet ook een beetje denken aan Overtoom overigens.

Moraal van het verhaal : geen aanvallende middenvelders bij heracles ophalen.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Oudi
Dagjesmens
Berichten: 29
Lid geworden op: 19 aug 2018, 14:53

AZ snapt niets van Bel Hassani zou een pakkende titel zijn. Als je zo veel geld mag verdienen met het uitoefenen van je hobby en je nog niet eens kan voldoen om aan de basisvoorwaarden te voldoen op fysiek vlak ben je gewoon een dweil van een vent met een amateur instelling.
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

Aan de andere kant: hoeveel echte kansen heeft hij nou echt gehad als basisspeler? Dat hij drie wedstrijden achter elkaar mocht starten?

Naar ik weet echt heel weinig.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Tim schreef: 21 sep 2018, 16:40 Aan de andere kant: hoeveel echte kansen heeft hij nou echt gehad als basisspeler? Dat hij drie wedstrijden achter elkaar mocht starten?

Naar ik weet echt heel weinig.
Klopt, maar ze zien hem ook dagelijks trainen
Als hij op de training vooraan loopt, de beuk erin gooit en laat zien goed te kunnen combineren en een mannetje uit te kunnen spelen had hij wel meet kansen gehad. Naar mijn mening is het gewoon een miskoop want hij past vanaf het begin al niet in het systeem en ik twijfel aan zijn werkethos. Ik heb nooit gesnapt wat ze met hem van plan waren.

In de voetbalwereld kun je soms beter een stap achreruit zetten om daarna misschien weer een stap vooruit te zetten. In dat opzicht doet Rienstra het wel slimmer. Die heeft eieren voor zijn geld gekozen en werkt nu bij Heerenveen weer lekker aan zijn carriere. Daarnaast staat die elke dag met plezier op het veld.
Rienstra zal over een paar jaar nog weleens bij een leuke buitenlandse club terecht kunnen komen. Dat zie ik bij Bel Hassani niet meet gebeuren. Zonde want bij Heracles een leuke voetballer.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Tim schreef: 21 sep 2018, 16:40 Aan de andere kant: hoeveel echte kansen heeft hij nou echt gehad als basisspeler? Dat hij drie wedstrijden achter elkaar mocht starten?

Naar ik weet echt heel weinig.
Jij had Alireza er uit gehaald voor Bel Hassani?
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Dit dreigt weer totaal off topic te gaan. Bel Hassani mag dus per december afgehaald worden voor elk aannemelijk bod. Mocht dat weer niet lukken, dan zou mij het niet verbazen als men overgaat tot het ontbinden van het contract. Hij bevestigt wel het vooroordeel/ de mening van o.a. Johan Derksen over Marokkaanse voetballers: moeilijk, egocentrisch en niet professioneel.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

MO7 schreef: 21 sep 2018, 23:44 Mocht dat weer niet lukken, dan zou mij het niet verbazen als men overgaat tot het ontbinden van het contract.
Was mijn suggestie al voor deze afgelopen zomertransferperiode. Ontbind de contracten na een bepaalde periode. Anders houd je een contingent spelers over die niet happy zijn. Niet goed voor AZ en voor de jongens zelf.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

zeekomkommer schreef: 22 sep 2018, 12:42 Bel Hassani vertegenwoordigt toch nog wel een aardige transferwaarde.
Welnee. Daar krijg je echt maar een paar ton voor. Anders had hij deze zomer ook wel verhuurd geweest, denk ik dan. Weinig animo. Gewoon contract afkopen. De gemiste transfersom is weg te strepen tegen de vermeden salariskosten. Ook voor Bel Hassani is dit goed: vrije hand - niet meer in een eindeloze situatie bij AZ.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

volgens mij staat Bel Hassani helemaal nergens op de radar.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

MO7 schreef: 21 sep 2018, 23:44 Dit dreigt weer totaal off topic te gaan. Bel Hassani mag dus per december afgehaald worden voor elk aannemelijk bod. Mocht dat weer niet lukken, dan zou mij het niet verbazen als men overgaat tot het ontbinden van het contract. Hij bevestigt wel het vooroordeel/ de mening van o.a. Johan Derksen over Marokkaanse voetballers: moeilijk, egocentrisch en niet professioneel.
Vooroordelen bevestigen alleen voor mensen met vooroordelen.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Last Scout schreef: 21 sep 2018, 19:51 Jij had Alireza er uit gehaald voor Bel Hassani?
Dat is nu juist het punt, AZ heeft hem gehaald voor schijnbaar een heel andere positie (rechtsbuiten) dan hij bij Heracles speelde.
Eigenlijk het zelfde verhaal als met Maher in Eindhoven, die terecht klaagde dat hij bij PSV nooit op 10 heeft gespeeld en zich daar moest bewijzen op de linkervleugel.
Je zou toch zeggen als zo'n jongens op een bepaalde positie schitteren en een club haalt je omdat je tot de uitblinkers behoort, dat dat dan ook met name voor die positie is.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

handelaar schreef: 22 sep 2018, 17:57 Dat is nu juist het punt, AZ heeft hem gehaald voor schijnbaar een heel andere positie (rechtsbuiten) dan hij bij Heracles speelde.
Eigenlijk het zelfde verhaal als met Maher in Eindhoven, die terecht klaagde dat hij bij PSV nooit op 10 heeft gespeeld en zich daar moest bewijzen op de linkervleugel.
Je zou toch zeggen als zo'n jongens op een bepaalde positie schitteren en een club haalt je omdat je tot de uitblinkers behoort, dat dat dan ook met name voor die positie is.
Maher op de linkervleugel bij PSV? hahahahahaha
https://www.transfermarkt.nl/adam-maher ... aison=2013
https://www.transfermarkt.nl/adam-maher ... aison=2014
https://www.transfermarkt.nl/adam-maher ... aison=2015

Adam Maher heeft in zijn loopbaan 1! keer op linksbuiten gestaan... ofja linksmid en dat was op een blauwe maandag bij Twente.

Maher heeft GEEN ENKELE wedstrijd op de linkervleugel gespeeld bij PSV..... oooh nu snap ik wel waar al die rare ideetjes over Maher vandaan komen. gewoon uit fabeltjesland.

Bel Hassani daarentegen.. nouja die heeft toen hij bij Sparta speelde een seizoen rechtsbuiten gestaan en vervolgens sporadisch bij Heracles.

https://www.transfermarkt.nl/iliass-bel ... aison=2011
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

Last Scout schreef: 22 sep 2018, 20:39 Maher op de linkervleugel bij PSV? hahahahahaha
Maher werd met hoge verwachtingen binnengehaald, maar stelde uiteindelijk teleur. "Ik ben gehaald als nummer tien. Uiteindelijk heb ik geen enkele wedstrijd op nummer tien gespeeld, maar dat is verleden tijd."

Op welke positie heeft hij daar dan voornamelijk gespeeld, toch niet op de positie waar hij bij AZ zo kon uitblinken!?
Nu volg ik PSV niet zo, maar wat betreft Bel Hassani, werd hij inderdaad wel een beetje misbruikt bij AZ want ik heb hem zelden als middenvelder hier in actie gezien.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

zeekomkommer schreef: 23 sep 2018, 11:29 Bel Hassani's zaalvoetbalstijl past niet bij AZ, ongeacht waar hij staat. Lijkt me irritant voor medespelers als één persoon zich onttrekt aan het leveren van arbeid.
Dat is gewoon een onzin opmerking.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Dirk Scheringa schreef: 23 sep 2018, 09:12 Maher werd met hoge verwachtingen binnengehaald, maar stelde uiteindelijk teleur. "Ik ben gehaald als nummer tien. Uiteindelijk heb ik geen enkele wedstrijd op nummer tien gespeeld, maar dat is verleden tijd."

Op welke positie heeft hij daar dan voornamelijk gespeeld, toch niet op de positie waar hij bij AZ zo kon uitblinken!?
Nu volg ik PSV niet zo, maar wat betreft Bel Hassani, werd hij inderdaad wel een beetje misbruikt bij AZ want ik heb hem zelden als middenvelder hier in actie gezien.
volg de linkjes en je ziet het vanzelf. transfermarkt is gewoon accuraat wat dat betreft.

Het antwoord is simpel: hij heeft dus wel degelijk als aanvallende middenvelder gespeeld, misschien gebruikte PSV hem niet als klassieke 10... maarja dat zou AZ ook niet meer doen nu want zo spelen wij niet.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gesloten