Iliass Bel Hassani

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZSander schreef: 20 jan 2019, 13:14 Bel Hassani:
“Ik kon naar Portugal, maar dat was een verhuur voor hetzelfde salaris. Daar zat ik niet op te wachten"
Dit is toch een schandalige behandeling die bijna gelijk staat aan mishandeling? Voor hetzelfde geld moeten voetballen in Portugal. Hoe kon AZ dit van hem vragen. En dat met het hongerloontje dat hij bij AZ verdiende. Wat een schandalige club dat AZ. Gelukkig speelt hij nu voor een veelvoud van dat salaris bij FC Groningen, dus hij is toch nog goed terecht gekomen.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

multatuli schreef: 20 jan 2019, 14:46 Dit is toch een schandalige behandeling die bijna gelijk staat aan mishandeling? Voor hetzelfde geld moeten voetballen in Portugal. Hoe kon AZ dit van hem vragen. En dat met het hongerloontje dat hij bij AZ verdiende. Wat een schandalige club dat AZ. Gelukkig speelt hij nu voor een veelvoud van dat salaris bij FC Groningen, dus hij is toch nog goed terecht gekomen.
:lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 20 jan 2019, 14:46 Dit is toch een schandalige behandeling die bijna gelijk staat aan mishandeling? Voor hetzelfde geld moeten voetballen in Portugal. Hoe kon AZ dit van hem vragen. En dat met het hongerloontje dat hij bij AZ verdiende. Wat een schandalige club dat AZ. Gelukkig speelt hij nu voor een veelvoud van dat salaris bij FC Groningen, dus hij is toch nog goed terecht gekomen.
Heerlijke post :lol:
Helemaal in mijn straatje :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Hij was ook al eens betrapt dat hij meedeed met een zaalvoetbaltoernooi met vrienden terwijl hij in een 020-shirt rondliep toen hij al onder contract stond bij AZ. Dat is in verband met het risico op blessures ook niet erg professioneel. Maar uiteraard ligt de fout nooit bij hem zelf. Valt mij nog mee dat de term rascisme niet gevallen is in dat interview.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Afbeelding

:^o :^o :^o
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Het aparte is dat ik hem praktisch een jaar geleden heb geinterviewd, vlak na die periode dat hij een tijdje apart trainde, en toen was hij juist ontzettend zelfkritisch. Totaal wat anders dan wat ik nu lees. Ik denk derhalve dat er echt wel wat is gebeurd, waarmee ik overigens niet zeg dat de schuld volledig bij AZ ligt. Want zoals gezegd is hij er zelf verantwoordelijk voor dat zijn vetpercentage niet op peil was.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZ 4 Life schreef: 21 jan 2019, 11:41 Het aparte is dat ik hem praktisch een jaar geleden heb geinterviewd, vlak na die periode dat hij een tijdje apart trainde, en toen was hij juist ontzettend zelfkritisch. Totaal wat anders dan wat ik nu lees. Ik denk derhalve dat er echt wel wat is gebeurd, waarmee ik overigens niet zeg dat de schuld volledig bij AZ ligt. Want zoals gezegd is hij er zelf verantwoordelijk voor dat zijn vetpercentage niet op peil was.
En hij wilde niet naar Portugal (huur) met een gelijk salaris. Dat lijkt mij juist hartstikke gaaf.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

pAZcal schreef: 21 jan 2019, 16:53 En hij wilde niet naar Portugal (huur) met een gelijk salaris. Dat lijkt mij juist hartstikke gaaf.
Hangt volledig van de club af. Naar Rio Ave of Tondela zou ik ook niet gaan voor hetzelfde salaris. Dat zou ik wel even geloven. Net als middenmoters in Turkije ofzo. Daar ga je alleen heen als je een bak geld krijgt. En dan moet je vaak nog maar eens afvragen of je het daadwerkelijk krijgt.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 22 jan 2019, 08:55 Hangt volledig van de club af. Naar Rio Ave of Tondela zou ik ook niet gaan voor hetzelfde salaris. Dat zou ik wel even geloven. Net als middenmoters in Turkije ofzo. Daar ga je alleen heen als je een bak geld krijgt. En dan moet je vaak nog maar eens afvragen of je het daadwerkelijk krijgt.
Je hebt de keus om bij jong AZ te trainen en de rest van de tijd op de bank toe te kijken, of voor hetzelfde salaris, te voetballen bij een club in Portugal? En dan zou jij ervoor kiezen om bij AZ op de bank te zitten, met geen enkel perspectief ?
Van zijn geld is hij verzekerd want hij staat gewoon onder contract bij AZ.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 22 jan 2019, 09:41 Je hebt de keus om bij jong AZ te trainen en de rest van de tijd op de bank toe te kijken, of voor hetzelfde salaris, te voetballen bij een club in Portugal? En dan zou jij ervoor kiezen om bij AZ op de bank te zitten, met geen enkel perspectief ?
Van zijn geld is hij verzekerd want hij staat gewoon onder contract bij AZ.
De volgorde was andersom volgens mij. Hij heeft de club uit Portugal geweigerd en is daarna pas teruggezet naar Jong AZ. Dat lijkt ook te klopen want in de Europa League speelde hij nog gewoon.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=349096

Is er geen leuke verbastering van zijn naam te bedenken die het gebrek aan zelfreflectie weergeeft?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

DeZuivelDuivel schreef: 31 mar 2019, 09:23 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=349096

Is er geen leuke verbastering van zijn naam te bedenken die het gebrek aan zelfreflectie weergeeft?
Wat een ongelofelijke simpele ziel is het toch ook. Hij vindt het wel normaal dat hij zich meermaals zwaar negatief uitlaat over AZ (terwijl zijn salaris door AZ wordt betaald), maar als hij dan negatief bejegend wordt door supporters, snapt hij het niet omdat hij nog steeds onderdeel is van de AZ familie. Hoe dom kun je zijn. En dan nog denken dat hij ooit nog in het AZ shirt komt te spelen.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

multatuli schreef: 31 mar 2019, 11:07 Wat een ongelofelijke simpele ziel is het toch ook. Hij vindt het wel normaal dat hij zich meermaals zwaar negatief uitlaat over AZ (terwijl zijn salaris door AZ wordt betaald), maar als hij dan negatief bejegend wordt door supporters, snapt hij het niet omdat hij nog steeds onderdeel is van de AZ familie. Hoe dom kun je zijn. En dan nog denken dat hij ooit nog in het AZ shirt komt te spelen.
Bij de zaalvoetbal misschien. ;)
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Bekijk even zijn reactie/interview na afloop vd wedstrijd op fox, was niets mis mee.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

De kans dat hij hier terug komt is nul, dus dat valt wel mee.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Dat dacht ik vorig seizoen ook...
Het is gewoon jammer dat deze jongen ons toch een behoorlijk aantal centen gekost heeft.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Gewoon slim van Groningen. Die weten ook wat MO7 zegt dus die willen gewoon gunstigere voorwaarden. Maar dat er geen toekomst voor hem is dat lijkt me wel duidelijk. Beide kampen zullen dat ook echt niet meer willen. Als hij al terugkomt zal hij weer mogen trainen op een bijveldje met Jong. Maar zover zullen ze het niet laten komen.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

AZ 4 Life schreef: 01 mei 2019, 10:48 Gewoon slim van Groningen. Die weten ook wat MO7 zegt dus die willen gewoon gunstigere voorwaarden.
Tenzij hij een zo dusdanige indruk bij Groningen heeft achterlaten dat er ook elders interesse is, waardoor je nog iets als club hebt om uit te onderhandelen.
Maar tja, zo geweldig vond ik hem nou ook niet bij Groningen spelen. Hij doet mee, maar daar is ook alles mee gezegd.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

handelaar schreef: 01 mei 2019, 16:45 Tenzij hij een zo dusdanige indruk bij Groningen heeft achterlaten dat er ook elders interesse is, waardoor je nog iets als club hebt om uit te onderhandelen.
Maar tja, zo geweldig vond ik hem nou ook niet bij Groningen spelen. Hij doet mee, maar daar is ook alles mee gezegd.
Het is een eenzijdige optie toch? Waarom zou Groningen dan nog willen onderhandelen als er interesse zou zijn van andere clubs?
Gesloten