Iliass Bel Hassani

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

Last Scout schreef: 23 sep 2018, 12:22 Het antwoord is simpel: hij heeft dus wel degelijk als aanvallende middenvelder gespeeld, misschien gebruikte PSV hem niet als klassieke 10... maarja dat zou AZ ook niet meer doen nu want zo spelen wij niet.
Daar denkt Maher zelf toch heel anders over maar goed, die periode is voorbij en vandaag was hij voor ons zeker wel van waarde
door de wedstrijd op slot te gooien met een wel zeer bijzondere treffer.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Dirk Scheringa schreef: 23 sep 2018, 14:43 Daar denkt Maher zelf toch heel anders over maar goed, die periode is voorbij en vandaag was hij voor ons zeker wel van waarde
door de wedstrijd op slot te gooien met een wel zeer bijzondere treffer.
Dat kan, maar dat is dan een mentaal probleem en misschien wel sprekend voor waarom hij het bij PSV niet gered heeft.

Oh het valt mij nu op dat dit het verkeerde topic is overigens.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

zeekomkommer schreef: 23 sep 2018, 15:18 Er is altijd wel een 'verklaring' uit de kaartenbak te pakken die nu van pas komt.
Feiten zijn feiten, dat wat Maher in interviews zegt niet overeenkomt met wat er in de werkelijkheid gebeurd... tja daar komt speculatie van.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Last Scout schreef: 23 sep 2018, 15:44 Feiten zijn feiten, dat wat Maher in interviews zegt niet overeenkomt met wat er in de werkelijkheid gebeurd... tja daar komt speculatie van.
Hij had gelijk, jij niet.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Geest van Dirk schreef: 23 sep 2018, 16:05 Hij had gelijk, jij niet.
Ging over Maher die zogenaamd linksbuiten stond. nooit gebeurd. punt.
Kun je gewoon terughalen. er is geen opstelling waar hij als linksbuiten voor komt bij PSV.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

Last Scout schreef: 23 sep 2018, 17:02 Ging over Maher die zogenaamd linksbuiten stond. nooit gebeurd. punt.
Kun je gewoon terughalen. er is geen opstelling waar hij als linksbuiten voor komt bij PSV.
semi linksbuiten bedoelt ie, strekking is dat hij als een nr. 10 is gehaald en daar feitelijk nimmer kans voor heeft gekregen.
Vandaag was hij al aardig van waarde en vorig weekend had dat ook zomaar gekund als Johnsen dat steekballetje er van hem had ingeschoten.
Ik sta er niet versteld van als hij zich nog voor de winterstop al als basisspeler in het elftal heeft gewerkt.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Dirk Scheringa schreef: 23 sep 2018, 20:05 semi linksbuiten bedoelt ie, strekking is dat hij als een nr. 10 is gehaald en daar feitelijk nimmer kans voor heeft gekregen.
Vandaag was hij al aardig van waarde en vorig weekend had dat ook zomaar gekund als Johnsen dat steekballetje er van hem had ingeschoten.
Ik sta er niet versteld van als hij zich nog voor de winterstop al als basisspeler in het elftal heeft gewerkt.
Ook dat valt te ontkrachten, zie reactie in zijn topic.
Hoop dat het goed gaat komen hoor, dat is natuurlijk het beste voor AZ.

Wat betreft Bel Hassani.... vraag mij af of iemand uberhaupt nog geld voor hem over heeft.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

Last Scout schreef: 24 sep 2018, 10:55 Wat betreft Bel Hassani.... vraag mij af of iemand uberhaupt nog geld voor hem over heeft.
Verhuren in de winterstop aan een elftal waar zijn speelstijl goed tot zijn recht komt zoals bij Heracles (desnoods voor niks, maar dan niet tegen AZ laten uitkomen), dan komt hij vanzelf weer in de schijnwerpers.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Nee, die Duitse trainer van Heracles traint lang en zwaar. Dat kan en wil Bel Hassani volgens mij helemaal niet opbrengen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

FC Groningen en AZ bijna akkoord over Bel Hassani
Als nou die Mimoun Mahi de omgekeerde weg neemt zou ik wel tevreden zijn :D
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Dirk Scheringa schreef: 17 dec 2018, 15:21 FC Groningen en AZ bijna akkoord over Bel Hassani
Als nou die Mimoun Mahi de omgekeerde weg neemt zou ik wel tevreden zijn :D
Huur met optie tot koop las ik, nouja dan krijgen we in ieder geval nog iets van het geld terug.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Dirk Scheringa schreef: 17 dec 2018, 15:21 FC Groningen en AZ bijna akkoord over Bel Hassani
Als nou die Mimoun Mahi de omgekeerde weg neemt zou ik wel tevreden zijn :D
En wat moeten we precies met Mahi? We hebben al vier spitsen en daar moet Mahi nog eens bij?
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

AZ 4 Life schreef: 17 dec 2018, 16:08 En wat moeten we precies met Mahi? We hebben al vier spitsen en daar moet Mahi nog eens bij?
Tuurlijk wordt hij niet aangetrokken, maar neemt niet weg dat we met zo'n speler zeker wel wat konden.
Kan zowel in de punt als op rechts en lijkt me op die posities beter dan Seuntjes en Gudmundsson.
Mihálik blijft nog even een vraagteken gezien we die feitelijk niet aan het werk hebben gezien.
Johnsen voldoet uitstekend als breekijzer hebben we weer kunnen zien als er hoge ballen worden gespeeld.
Maar goed laten we maar hopen op Stengs en Boadu die het hopelijk over een tijdje voor ons gaan doen, wat daar achter komt valt me aardig vies tegen. Zeker voor het niveau wat AZ na streeft.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Gewoon blij zijn als zijn salaris (deels) wegvalt op de begroting. Hopelijk laat hij daar een zodanige indruk achter dat ze hem kopen.

Mahi hoef ik hier niet te zien hoor.
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

pAZcal schreef: 17 dec 2018, 18:03 Mahi hoef ik hier niet te zien hoor.
Want we lopen over van de goede aanvallers?
Zegt toch wel iets dat vd brom vanaf de start Boadu een basisplek gaf en mits niet geblesseerd dat nu nog was geweest, zelfde geldt voor Stengs die feitelijk versneld er al is neer gezet omdat men niet tevreden is over zijn twee concurrenten. Mahi komt niet, maar neemt niet weg dat we zo'n speler best konden gebruiken om wat echte concurrentie voor onze twee snotneuzen te kunnen brengen.
Laatst gewijzigd door Dirk Scheringa op 17 dec 2018, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

AZ 4 Life schreef: 17 dec 2018, 16:08 En wat moeten we precies met Mahi? We hebben al vier spitsen en daar moet Mahi nog eens bij?
Dat was bij Maher niet anders natuurlijk hea..
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Dirk Scheringa schreef: 17 dec 2018, 15:21 FC Groningen en AZ bijna akkoord over Bel Hassani
Als nou die Mimoun Mahi de omgekeerde weg neemt zou ik wel tevreden zijn :D
Idrissi en Mahi hebben volgens mij bijna slaande ruzie met elkaar gehad.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

Lecompte schreef: 17 dec 2018, 18:16 Idrissi en Mahi hebben volgens mij bijna slaande ruzie met elkaar gehad.
Anders best wel een leuke aanval, niet veel mis mee.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Lecompte schreef: 17 dec 2018, 18:16 Idrissi en Mahi hebben volgens mij bijna slaande ruzie met elkaar gehad.
Ik dacht juist dat ze samen ruzie hadden met de trainer.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Twee losse incidenten met de trainer die beide tot schorsingen leidden, was inderdaad geen conflict met elkaar.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gesloten