Fred Friday

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Eerst maar eens zien of hij Boere uit de basis kan spelen. Met het wisselen van systeem bedoelen ze denk ik dat ze dan met een wissel voor een buitenspeler, Fred er inbrengen, en dan 4-4-2 kunnen gaan spelen. Of zien ze echt een buitenspeler in hem?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik hoorde de verslaggever op televisie zeggen dat hij nog niet speelgerechtigd was. Dat vond ik wel een opvallende.

Even opgezocht:
Hoewel Friday al sinds 2016 in Nederland is, moet hij na de overgang naar een andere werkgever een nieuwe tewerkstellingsvergunning aanvragen. De verwachting is dat hij na het weekend definitief aansluit bij de selectie.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

"En meneer Friday, wat heeft u de afgelopen 2,5 jaar gedaan?"
"Eeh..."
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Fridayislui
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2019, 00:59

Ik smeek jullie! Neem Fredje weer terug. Hij loopt erbij alsof hij in z'n broek gepoept heeft. En ik denk dat het dunne poep was. Groeten, een teleurgestelde tukker

Ps: stop is een keer met dat twente waar zijn je centen. Verzin iets origineels om onze club te beledigen.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Fridayislui schreef: 23 feb 2019, 01:04 Ik smeek jullie! Neem Fredje weer terug. Hij loopt erbij alsof hij in z'n broek gepoept heeft. En ik denk dat het dunne poep was. Groeten, een teleurgestelde tukker

Ps: stop is een keer met dat twente waar zijn je centen. Verzin iets origineels om onze club te beledigen.
Fred heeft wel een heel goed filmpje op Youtube hoor! Jullie hadden beter voor Druyff kunnen gaan. Friday versierde gisteren wel uiterst professioneel die penalty waardoor jullie de overwinning konden stelen..

P.s. we zullen volgend jaar ons best doen om jullie op een andere manier te beledigen. Misschien schakelen we weer over op jullie Duitse aard of de dealertjes van vak p. Of we herinneren jullie er weer even dat jullie ons uitlachten met Scheringa. Bij jouw omhooggevallen club zijn er altijd genoeg aanleidingen geweest.

P.s. 2: volgens mij ben jij een normale gast dus gelden bovenstaande opmerkingen niet voor jou maar voor je medesupporters die zichzelf bescheiden tukkers noemen maar tegelijkertijd zichzelf toch wel heel bijzonder vinden..
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Fridayislui schreef: 23 feb 2019, 01:04 Ik smeek jullie! Neem Fredje weer terug. Hij loopt erbij alsof hij in z'n broek gepoept heeft.
Oh, dan zal hij wel progressie gemaakt hebben. Zelfs dát deed hij bij ons niet. Hou 'm nog maar een tijdje, dan kunnen we héél misschien nog eens een paar tientjes voor hem vangen...
Cetero censeo birrum bibendum esse
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Fridayislui schreef: 23 feb 2019, 01:04 Ik smeek jullie! Neem Fredje weer terug. Hij loopt erbij alsof hij in z'n broek gepoept heeft. En ik denk dat het dunne poep was. Groeten, een teleurgestelde tukker.
Waarom kiezen jullie Friday waar je ook de beste spits uit de 1e divisie had kunnen huren, namelijk Druijf?
Ik wist vooraf al dat Friday compleet nutteloos is. Ik heb gisteren ook die wedstrijd gekeken. Fred was weer compleet waardeloos. Zijn enige nuttige actie was een zwaar onterechte pingel versieren. Ik hoop Friday nooit meer in een AZ shirt te zien.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Hij heeft zich zelfs bij Twente opgewerkt naar de bank. Wat een loser.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Fridayislui schreef: 23 feb 2019, 01:04 Neem Fredje weer terug.
Geef de schuld maar aan je scouting.

P.s. waar blijven onze centen?
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Fridayislui schreef: 23 feb 2019, 01:04 Ps: stop is een keer met dat twente waar zijn je centen. Verzin iets origineels om onze club te beledigen.
Eerlijk is eerlijk: "Ze worden nooit meer kampioen" was niet echt gepast.

On-topic: Neem Friday over en allicht wordt er wat nieuws verzonnen.
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

Dario Hubner schreef: 16 mar 2019, 08:17 Neem Friday over en allicht wordt er wat nieuws verzonnen.
Denk niet dat Twente er centjes voor over heeft.
Nee, na AZ, Sparta en nu dan Twente is Friday niet echt bepaald een succesnummer gebleken.
Het is toch wrang dat sommige meer in hem zagen dan Weghorst (die het ook weer gewoon maakt in de B.L), terwijl Friday gisteren bij Twente weer zat te banken.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Dirk Scheringa schreef: 13 apr 2019, 12:30 Denk niet dat Twente er centjes voor over heeft.
Nee, na AZ, Sparta en nu dan Twente is Friday niet echt bepaald een succesnummer gebleken.
Het is toch wrang dat sommige meer in hem zagen dan Weghorst (die het ook weer gewoon maakt in de B.L), terwijl Friday gisteren bij Twente weer zat te banken.
En volgens de verslaggever van Fox ook nog eens met tegenzin ging warmlopen.Waardeloze voetballer en nog kapsones ook
Volgend jaar april weten we meer
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Fred is zo ongeveer een van de grootste miskopen van de afgelopen 10 jaar. Nog meer dan Hupperts, Brezanzic en Johnsen. Zo snel mogelijk zien te lozen (desnoods geld erop toe geven). Je krijgt geen cent meer voor hem en het heeft geen enkele zin om hem volgend seizoen weer bij AZ te laten trainen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 13 apr 2019, 14:28 Fred is zo ongeveer een van de grootste miskopen van de afgelopen 10 jaar. Nog meer dan Hupperts, Brezanzic en Johnsen. Zo snel mogelijk zien te lozen (desnoods geld erop toe geven). Je krijgt geen cent meer voor hem en het heeft geen enkele zin om hem volgend seizoen weer bij AZ te laten trainen.
Avdic en Brezancic staan toch wel met stip op één. Kan je Boymans ook nog bij doen. Of Babalj, ook zo'n succesnummer. Friday heeft tenminste nog twee wedstrijden beslist. Die andere hebben alleen maar lange tijd op de loonlijst gestaan. Neemt verder niet weg dat ik het verder wel met je eens ben hoor. Die hoef je volgend jaar niet meer mee te laten trainen. Die heeft mentaal gewoon een probleem, en dat lijkt structureel.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 15 apr 2019, 13:33 Avdic en Brezancic staan toch wel met stip op één. Kan je Boymans ook nog bij doen. Of Babalj, ook zo'n succesnummer. Friday heeft tenminste nog twee wedstrijden beslist. Die andere hebben alleen maar lange tijd op de loonlijst gestaan. Neemt verder niet weg dat ik het verder wel met je eens ben hoor. Die hoef je volgend jaar niet meer mee te laten trainen. Die heeft mentaal gewoon een probleem, en dat lijkt structureel.
Avdic en Babalj was ik zelfs alweer vergeten. Boymans is toch nog wel een paar klasses beter dan Friday.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 15 apr 2019, 14:05 Avdic en Babalj was ik zelfs alweer vergeten. Boymans is toch nog wel een paar klasses beter dan Friday.
Bij zijn andere clubs wel, bij AZ bakte Boymans er net zoveel van, of eigenlijk nog minder van dan Friday. Altijd geblesseerd, zo traag als wat, nooit scoren.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 15 apr 2019, 15:48 Bij zijn andere clubs wel, bij AZ bakte Boymans er net zoveel van, of eigenlijk nog minder van dan Friday. Altijd geblesseerd, zo traag als wat, nooit scoren.
Blessures kun je een speler niet aanrekenen. Volgens mij (heb het niet helemaal scherp meer) kwam het bij Boymans vooral door zijn blessures dat het er niet uitkwam. Daarna heeft hij het bij andere clubs nog wel redelijk gedaan. Dat zie ik bij Friday niet gebeuren.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Waar hangt onze fred eigenlijk tegenwoordig uit. Na zijn unieke prestatie bij Twente (11 wedstrijden 0 goals) verwacht je toch wel wat meer media aandacht.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 31 jul 2019, 22:14 Waar hangt onze fred eigenlijk tegenwoordig uit. Na zijn unieke prestatie bij Twente (11 wedstrijden 0 goals) verwacht je toch wel wat meer media aandacht.
Nergens meer te bekennen. Waarschijnlijk maandelijks zijn geld aan het tellen. Gewoon contract ontbinden. Neem je verlies.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Is nog wel in het land, maar vroeg me inderdaad wel af waar hij is.. Je zal als speler zelf toch ook wel fit willen blijven, dan train je toch op zijn minst mee met Jong AZ? Hij staat immers nog gewoon onder contract bij ons.
Gesloten