Fred Friday

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

multatuli schreef: 29 jan 2019, 17:33 Die Hamdaoui vond ik in de nacompetitie echt een leuke speler. Als die dat weet voort te zetten, zie ik hem binnen een paar jaar wel bij een subtopper in de eredivisie spelen. Daar heeft Twente meer aan dan aan Friday.
Worst... sales pitch... ever! :lol:
Bij Alkmaar begint de victorie!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Last Scout schreef: 29 jan 2019, 17:42 Worst... sales pitch... ever! :lol:
Mijn sales pitch heb ik al op andere fora gedaan. Zo heb ik hem op Voetbalzone aangeprijst voor Roda (toen al die Roda supporters liepen te klagen dat ze geen goede spits hadden). En ik heb hem zelfs van harte aanbevolen op het forum van Leicester City, toen zij dachten dat Alireza naar Leicester zou komen :).

Posted 15 July 2018:
"That guy in the video was Fred Friday. A real hero. He is the reason Alireza made so many goals. If you get Alireza you also need to sign Fred. For you we knock of 5 million of the price, so you can sign him for 30 million :clap:"
Robin
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 feb 2017, 21:03

Ferry schreef: 29 jan 2019, 17:30 Oud Telstar speler Hamdaoui wordt ook genoemd bij FC Twente.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/86 ... roef-.html
Twente heeft de huur van Hamdaoui gisteren al bevestigd.
I did not choose myself, I was chosen.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

multatuli schreef: 29 jan 2019, 17:54
Posted 15 July 2018:
"That guy in the video was Fred Friday. A real hero. He is the reason Alireza made so many goals. If you get Alireza you also need to sign Fred. For you we knock of 5 million of the price, so you can sign him for 30 million :clap:"
:lol: :lol: :lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Goede keuze. Voor dat niveau prima spits, liep vorig jaar ook 1-op-1 namens Jong AZ. Als hij er pakweg zeven weet te scoren zie je van de zomer misschien nog iets terug van zijn transfersom.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 30 jan 2019, 14:29 Goede keuze. Voor dat niveau prima spits, liep vorig jaar ook 1-op-1 namens Jong AZ. Als hij er pakweg zeven weet te scoren zie je van de zomer misschien nog iets terug van zijn transfersom.
Goed van Friday, slecht van Twente. Twente had beter Druijf kunnen halen. Was voor Druijf ook beter geweest.
En een spits van AZ die in de 1e divisie gaat spelen moet er minimaal 10 inleggen in 1 seizoenshelft.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 30 jan 2019, 15:30 Goed van Friday, slecht van Twente. Twente had beter Druijf kunnen halen. Was voor Druijf ook beter geweest.
En een spits van AZ die in de 1e divisie gaat spelen moet er minimaal 10 inleggen in 1 seizoenshelft.
Ze wilden Druijf ook, evenals Den Bosch, Cambuur, en Willem II. Friday legde er vorig jaar 7 in 7 wedstrijden. Dat zijn prima cijfers voor dat niveau.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Leuk dat er 'pure energie' op hun shirt staat.
Daar moest ik wel om gniffelen.

Overigens wil ik niet generaliseren.... maar die blonde coup doet me ergens aan denken...

Afbeelding
Bij Alkmaar begint de victorie!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 30 jan 2019, 22:01 Ze wilden Druijf ook, evenals Den Bosch, Cambuur, en Willem II. Friday legde er vorig jaar 7 in 7 wedstrijden. Dat zijn prima cijfers voor dat niveau.
7 uit 7 is zelfs goed te noemen, maar het is meer de manier waarop ik hem heb zien voetballen dat ik mijn twijfels heb. Ik hoop wel dat hij het goed gaat doen bij Twente, want hij lijkt mij verder wel een aardige gast.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Van Leeuwen troeft concurrentie af: "Ik was eerlijk gezegd jaloers op AZ"

Ted van Leeuwen, technisch directeur van FC Twente, verwacht veel van Fred Friday. Woensdag werd bekend dat de Nigeriaanse AZ-spits het seizoen op huurbasis afmaakt in Enschede.

"Er was veel interesse uit het buitenland voor hem. Heel belangrijk is geweest dat zijn zaakwaarnemers Frank Schouten en Wesley Verhoek er alles aan hebben gedaan om hem hier te krijgen", vertelt Van Leeuwen in gesprek met TC/Tubantia. "De grootte van de club Twente heeft daar een belangrijke rol in gespeeld. Anders was hij niet in de eerste divisie terechtgekomen."

Van Leeuwen volgt Friday (23) al langer. "Ik was eerlijk gezegd jaloers op AZ toen ze hem drie jaar geleden van Lilleström haalden. Hij stond toen ook op onze lijst bij Twente."

Hij denkt dat de technische staf van de Keuken Kampioen Divisie-koploper alle kanten op kan met de spits. "Met Fred kunnen we 4-3-3 spelen, maar ook 4-4-2. Je hebt nu ook de mogelijkheid om tijdens de wedstrijd van systeem te wisselen."
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

handelaar schreef: 31 jan 2019, 08:42
Fred nu zelfs de man die ervoor zorgt dat je meerdere systemen kan spelen :D
Maar goed, in ieder geval nu wel een reden om Twente te gaan volgen de komende tijd.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 31 jan 2019, 08:01 7 uit 7 is zelfs goed te noemen, maar het is meer de manier waarop ik hem heb zien voetballen dat ik mijn twijfels heb. Ik hoop wel dat hij het goed gaat doen bij Twente, want hij lijkt mij verder wel een aardige gast.
Eens. Die twijfel is ook logisch hoor. Maar ik denk dat hij zeker in de KKD wel de ruimte gaat krijgen om een aantal goals te maken. Dat zou dan weer top zijn voor komende zomer, zeker omdat zijn contract over 1,5 jaar afloopt.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 31 jan 2019, 11:09 Eens. Die twijfel is ook logisch hoor. Maar ik denk dat hij zeker in de KKD wel de ruimte gaat krijgen om een aantal goals te maken. Dat zou dan weer top zijn voor komende zomer, zeker omdat zijn contract over 1,5 jaar afloopt.
Ja precies voor alle partijen te hopen dat hij het goed doet. Twente kampioen, Fred hierna een mooie nieuwe club en AZ een mooie transfervergoeding :D
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 31 jan 2019, 11:50 Ja precies voor alle partijen te hopen dat hij het goed doet. Twente kampioen, Fred hierna een mooie nieuwe club en AZ een mooie transfervergoeding :D
Dat eerste hoeft van mij dan weer niet. Ik hoop op 10 goals voor Friday en dat hij dan in de finale van de play-offs de beslissende penalty mist. :wink:
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

AZ 4 Life schreef: 31 jan 2019, 11:53 Dat eerste hoeft van mij dan weer niet. Ik hoop op 10 goals voor Friday en dat hij dan in de finale van de play-offs de beslissende penalty mist. :wink:
misschien is dit wel AZ's geheime plan om promotie van Twente te dwarsbomen.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

Last Scout schreef: 30 jan 2019, 22:58 Leuk dat er 'pure energie' op hun shirt staat.
Daar moest ik wel om gniffelen.

Overigens wil ik niet generaliseren.... maar die blonde coup doet me ergens aan denken...

Afbeelding
Hij heeft er zin in zo te zien :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

.
Laatst gewijzigd door salmonyappi op 31 jan 2019, 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 31 jan 2019, 11:53 Dat eerste hoeft van mij dan weer niet. Ik hoop op 10 goals voor Friday en dat hij dan in de finale van de play-offs de beslissende penalty mist
Dat hoeft van mij nou ook weer niet. Laat die beslissende maar door iemand anders nemen dan......... :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

handelaar schreef: 31 jan 2019, 08:42 "Met Fred kunnen we 4-3-3 spelen, maar ook 4-4-2. Je hebt nu ook de mogelijkheid om tijdens de wedstrijd van systeem te wisselen."
Je kan prima van systeem wisselen met Fred. Ik denk alleen dat 'ie dan 4-3-2 of 4-4-1 bedoelt.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gesloten