Fred Friday

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

AZuid-Scharwoude schreef: 01 sep 2019, 05:56 Jij was de eerste die het over een Fred Friday Fanclub had hier, toch? 😉

Grapje hoor. Ik heb net even de eerste drie pagina's van dit topic doorgelezen. Wat mij betreft een aanrader om te doen, want het is leuk om te lezen wat verschillende mensen in het begin van hem vonden en laat je beseffen hoeveel van wat er gezegd werd met terugwerkende kracht wel/niet uitgekomen is. Dat is natuurlijk logisch met zoveel meningen van zoveel mensen, maar ik kon er wel om lachen in ieder geval.
Kom ik nog aardig goed mee weg :lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

DiepeMast schreef: 02 sep 2019, 06:57 Kom ik nog aardig goed mee weg :lol:
Nu alleen nog zorgen dat Fred wegkomt. :wink:
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Wat doet Fred tegenwoordig? Hij krijgt nog steeds salaris van AZ maar hoeft niks te doen? Traint hij nog ergens om zijn conditie op peil te houden zodat hij wellicht nog verhuurd kan worden?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZ Twello schreef: 29 okt 2019, 09:30 Wat doet Fred tegenwoordig? Hij krijgt nog steeds salaris van AZ maar hoeft niks te doen? Traint hij nog ergens om zijn conditie op peil te houden zodat hij wellicht nog verhuurd kan worden?
Traint in ieder geval niet meer bij AZ. Ik had het er toevallig vorige week over met iemand van AZ, omdat ik die vraag ook al een paar keer kreeg, en hij dacht te weten dat ze financieel iets met hem hadden geregeld. Daar stond trouwens nog wel een klein vraagtekentje achter, dus pin me daar niet op vast, maar als het goed zou dat allemaal geregeld moeten zijn. Waar hij tegenwoordig uithangt zou ik echt niet weten.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 29 okt 2019, 12:30 Traint in ieder geval niet meer bij AZ. Ik had het er toevallig vorige week over met iemand van AZ, omdat ik die vraag ook al een paar keer kreeg, en hij dacht te weten dat ze financieel iets met hem hadden geregeld. Daar stond trouwens nog wel een klein vraagtekentje achter, dus pin me daar niet op vast, maar als het goed zou dat allemaal geregeld moeten zijn. Waar hij tegenwoordig uithangt zou ik echt niet weten.
Is er inmiddels al meer nieuws over Fred? Is hij nu eindelijk aan zijn DJ carriere begonnen ?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

multatuli schreef: 05 jan 2020, 18:45 Is er inmiddels al meer nieuws over Fred? Is hij nu eindelijk aan zijn DJ carriere begonnen ?
Volgens de media is hij aan het einde van het seizoen transfervrij. Dus ik vermoed gewoon nog onder contract.

https://sportnieuws.nl/voetbal/transfer ... nsfervrij/
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Ferry schreef: 05 jan 2020, 18:53 Volgens de media is hij aan het einde van het seizoen transfervrij. Dus ik vermoed gewoon nog onder contract.

https://sportnieuws.nl/voetbal/transfer ... nsfervrij/
Toch wel zonde voor hem hoor. Er zou toch ergens wel een club moeten zijn die hem wel kan gebruiken. Ik vraag mij wel af waar het fout is gegaan, want in het begin was hij echt wel beter dan het laatste jaar bij AZ en Twente.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 05 jan 2020, 18:53 Volgens de media is hij aan het einde van het seizoen transfervrij. Dus ik vermoed gewoon nog onder contract.

https://sportnieuws.nl/voetbal/transfer ... nsfervrij/
Staat niet meer onder contract, dat is afgekocht als het goed is. Wat hij verder doet is me een raadsel.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 05 jan 2020, 21:17 Toch wel zonde voor hem hoor. Er zou toch ergens wel een club moeten zijn die hem wel kan gebruiken. Ik vraag mij wel af waar het fout is gegaan, want in het begin was hij echt wel beter dan het laatste jaar bij AZ en Twente.
Ik vraag het me ook af. Heeft een handjevol goede wedstrijden gespeeld, zoals o.a. tegen Twente, Heerenveen en PSV thuis. Veel te weinig natuurlijk, maar het is niet zo dat hij in de basis helemaal niks kon. In het veld deed hij soms helemaal niks, maar was dan wel weer onwijs afgetraind, dat word je niet door de hele dag op de bank te hangen met een zak chips. Het is sowieso wel een heel aparte jongen in de omgang. In de groep was hij soms echt afgezonderd. Dat zag je op bepaalde beelden, maar ik heb het ook wel eens gezien in het stadion. Zaten alle spelers op de open dag bij elkaar op de tribune, zat hij letterlijk tien stoeltjes verder met zijn koptelefoon op.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ 4 Life schreef: 06 jan 2020, 09:43 Ik vraag het me ook af. Heeft een handjevol goede wedstrijden gespeeld, zoals o.a. tegen Twente, Heerenveen en PSV thuis. Veel te weinig natuurlijk, maar het is niet zo dat hij in de basis helemaal niks kon. In het veld deed hij soms helemaal niks, maar was dan wel weer onwijs afgetraind, dat word je niet door de hele dag op de bank te hangen met een zak chips. Het is sowieso wel een heel aparte jongen in de omgang. In de groep was hij soms echt afgezonderd. Dat zag je op bepaalde beelden, maar ik heb het ook wel eens gezien in het stadion. Zaten alle spelers op de open dag bij elkaar op de tribune, zat hij letterlijk tien stoeltjes verder met zijn koptelefoon op.
Dat zou er dus op kunnen duiden dat hij niet goed in de groep lag en zich niet thuis voelde bij AZ. Om optimaalte kunnen presteren moet je je fijn voelen bij je collega's. (niet voor iets dat sommige schaatsers in de ene schaatsploeg niets presteren en in een andere ploeg opeens wereldkampioen worden). Maar ook bij Twente ging het niet goed met Fred. Misschien is het de Nederlandse mentaliteit die niet bij hem past. Best kans dat hij ergens anders weer gaat scoren.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef: 06 jan 2020, 09:39 Staat niet meer onder contract, dat is afgekocht als het goed is. Wat hij verder doet is me een raadsel.
Hij is dus weg. Dan neig ik ook hier naar een snel Slotje. 'Een raadsel' vind ik ook een prima slotconclusie.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Arne Slotje!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZ we speak schreef: 13 jan 2020, 16:59 Gepresenteerd op een vrijdag, weg op een maandag.
Is het niet een beetje gemeen en weinig respectvol van AZ om de video van zijn zangoptreden voor de groep bij het bericht te plaatsen?
Hoe je het ook wendt of keert, dat was zijn enige hoogtepunt. ;)
MarkusHenriksen19
Supporter
Berichten: 181
Lid geworden op: 31 jan 2019, 07:00

AZ we speak schreef: 13 jan 2020, 16:59 Gepresenteerd op een vrijdag, weg op een maandag.
Is het niet een beetje gemeen en weinig respectvol van AZ om de video van zijn zangoptreden voor de groep bij het bericht te plaatsen?
Doe dan de goals tegen PSV en Heerenveen, vind sowieso dat zulke dingen (hoe leuk ook) binnenskamers moeten blijven. Het is iets wat je als groep doet en het kan voor een (jeugd)speler al spannend genoeg zijn.

Jammer dat hij het niet heeft kunnen waarmaken, hij was als eerste spits gehaald voor weghorst. Bizar hoe het verlopen is, zeker met zijn fysiek alleen bar slechte aannames en nooit een stapje extra. Misschien is hij ergens anders gelukkiger
Maarten Martens is de enige speler van deze eeuw die de beker én landstitel als speler won. Als trainer is het je ook gegund

Eerste wedstrijd: AZ-Aalesunds FK 6-0 (25-8-2011, vEL)

>Huiberts, wijs ook BMI de deur én volg gerust zelf!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Tijd voor een slotje op dit topic van een spits waarbij het veelal leek alsof AZ opgelicht werd bij zijn aankoop.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gesloten