Rens van Eijden

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Op een gegeven moment speelde hij met zijn masker half los. Wellicht is dat masker toch deels belemmerend. Ik ben benieuwd naar Rens zonder masker.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Wat heeft die nou weer. Die Van der Linden is ook al eeuwig weg. Nou begint Van Eijden ook al.

Scheurtje in de pees van de rechterlies. Kunnen ze niet een beetje uitkijken ? Normale mensen hebben dit nooit.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Het stuk gaat over Weghorst, maar die grap van van Eijden is steengoed.

Afbeelding
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Mats ligt dus blijkbaar ook lekker in de groep :wink:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

=D> Uitstekende pot =D>

Met de rug tegen de muur kan je hem er prima bij hebben.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Beste pot tot nu toe van Rens. Meestal maakt ie een foutje. Ik heb hem daar dit keer niet op betrapt.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Luckassen wil op zijn plek, maar heeft na deze wedstrijd weinig reden van spreken.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1646
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

MO7 schreef:Luckassen wil op zijn plek, maar heeft na deze wedstrijd weinig reden van spreken.
Ik begreep dat Luckassen nu op de plek van Weghorst wil.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

pAZcal schreef:Beste pot tot nu toe van Rens. Meestal maakt ie een foutje. Ik heb hem daar dit keer niet op betrapt.
Sterker: hij greep een keer of vier adequaat in waar de rest liep te schutteren.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Voltreffer Vick schreef:Ik begreep dat Luckassen nu op de plek van Weghorst wil.
Hij maakt wel meer kopdoelpunten. ;)
Antti Opdam schreef:Sterker: hij greep een keer of vier adequaat in waar de rest liep te schutteren.
Hij greep inderdaad heel adequaat in. Hij had ook goed in de gaten dat ie Johansson rugdekking moest geven. Ik was heel content met Rens.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Prima pot. Lekkere rentree en een broodnodige steun voor het team. Ik ben er heel blij mee.
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5418
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Rens leek goed terug te komen, maar tegen PSV had hij bij de eerste 3 tegendoelpunten toch veel meer kunnen doen om de doelpunten te voorkomen, lijkt mij.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Wordt Rens de Jop van 2017-18 ? Waar was Jop eigenlijk ? Met alleen Wijndal en Hatzidiakos op de bank is de spoeling ook wel erg dun als er verdedigers gewisseld moeten worden...
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

AZA'dam schreef: 20 aug 2017, 23:57 Wordt Rens de Jop van 2017-18 ? Waar was Jop eigenlijk ? Met alleen Wijndal en Hatzidiakos op de bank is de spoeling ook wel erg dun als er verdedigers gewisseld moeten worden...
Volgens mij heeft Max al ons transfergeld bij unibet in een speciale deal ingezet waarop AZ blessurevrij het seizoen door komt.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Rens heeft bij Jong AZ lopen ballen. Ik denk dat hij moe was. Wel typerend pas bladzijde 2 op dit forum voor Rens.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Ja Rens wel, maar Jop niet. Geblesseerd ? Of met een andere club bezig ?
Als ik het trouwens goed begrepen heb mag Rens (en Jop en Panta) maximaal 10 potjes meedoen met jong AZ, volgens de regels m.b.t. beloftenteams in de eerste divisie.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 21 aug 2017, 11:45 Ja Rens wel, maar Jop niet. Geblesseerd ? Of met een andere club bezig ?
Als ik het trouwens goed begrepen heb mag Rens (en Jop en Panta) maximaal 10 potjes meedoen met jong AZ, volgens de regels m.b.t. beloftenteams in de eerste divisie.
Dat dacht ik niet. Volgens mij is het zo dat spelers die een x-aantal wedstrijden in het eerste hebben gespeeld (dat kunnen er 10 zijn, dat weet ik even niet uit mijn hoofd) niet meer voor Jong AZ mogen spelen. Tenzij ze weer langer dan een x-aantal maanden geblesseerd zijn geweest, dan mag het om ritme op te doen. Stel dat Van Eijden helemaal buiten beeld is dan mag hij volgens mij gewoon het hele seizoen voor Jong AZ spelen, mits hij niet te vaak in AZ 1 speelt.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ Twello schreef: 21 aug 2017, 06:22 Rens heeft bij Jong AZ lopen ballen. Ik denk dat hij moe was. Wel typerend pas bladzijde 2 op dit forum voor Rens.
Huiberts bedankt.

http://www.AZ.nl/nieuws/AZ-contracteert-van-eijden/1

Met Rens van Eijden halen we een ervaren en zeer solide verdediger in huis”, reageert Directeur Voetbalzaken Max Huiberts. “Rens kan op beide plekken in het centrum uit de voeten en is zowel verdedigend als opbouwend sterk. Bij NEC is hij al jarenlang een dragende kracht en aanvoerder. Hij is een natuurlijke leider, die het klappen van de zweep kent. Dat is iets waar een jonge ploeg als AZ behoefte aan heeft.”

:gaap:

Heeft Huiberts nu al één normale aankoop gedaan? Lange tijd kon je nog voor Svensson pleiten, maar sinds PSV - uit kan je daar ook weer wat vraagtekentjes bij zetten.

Wat een waardeloze technisch directeur is het tot nu toe toch gebleken.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 22 aug 2017, 08:02 Huiberts bedankt.

http://www.AZ.nl/nieuws/AZ-contracteert-van-eijden/1

Met Rens van Eijden halen we een ervaren en zeer solide verdediger in huis”, reageert Directeur Voetbalzaken Max Huiberts. “Rens kan op beide plekken in het centrum uit de voeten en is zowel verdedigend als opbouwend sterk. Bij NEC is hij al jarenlang een dragende kracht en aanvoerder. Hij is een natuurlijke leider, die het klappen van de zweep kent. Dat is iets waar een jonge ploeg als AZ behoefte aan heeft.”

:gaap:

Heeft Huiberts nu al één normale aankoop gedaan? Lange tijd kon je nog voor Svensson pleiten, maar sinds PSV - uit kan je daar ook weer wat vraagtekentjes bij zetten.

Wat een waardeloze technisch directeur is het tot nu toe toch gebleken.
Nog niet om over naar huis te schrijven inderdaad. Maar zijn presentatie is wel beter dan die van Stewart! :D
we can come an end
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Stewart heeft AZ miljoenen ogeleverd en hij heeft AZ uit een financieel dal getild. Dat is moeilijk te overtreffen( uiteraard in samenwerking met). Huiberts kan nu (eveneens in samenwerking met) werken aan het geven van een echt eigen smoelwerk aan AZ en natuurlijk de finaciele groei/stabiliteit en sportieve prestaties te continueren.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gesloten