Rens van Eijden

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Post hier alles over de van NEC overgenomen Van Eijden.
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Altijd wel een fatsoenlijke verdediger gevonden, ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Last Scout

Rens de kapitein, kapitein van niks.

Als hij op zijn minst al het nivea van V.d Linden haalt vind ik het goed genoeg, hij hoeft er niet voor eeuwig te staan we hebben gewoon degelijke verdedigers nodig om het team omheen te bouwen.

Dynamo zal niet zomaar even aan de deur gestaan hebben, ik laat mij verassen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Last Scout schreef:Als hij op zijn minst al het nivea van V.d Linden haalt vind ik het goed genoeg
Je bent hopelijk een smiley vergeten. Van Eijden is veel beter dan die kalende schildpad. Zoals je zelf al zegt: in Moskou zijn ze ook niet blind. Hij moet op zijn minst het niveau van Wuytens gaan halen, anders is het een miskoop.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

Langedijk schreef:Als hij op zijn minst al het nivea van V.d Linden haalt vind ik het goed genoeg

Je bent hopelijk een smiley vergeten. Van Eijden is veel beter dan die kalende schildpad. Zoals je zelf al zegt: in Moskou zijn ze ook niet blind. Hij moet op zijn minst het niveau van Wuytens gaan halen, anders is het een miskoop.
De Stijn uit de familie Wuytens neem ik dan maar gemakshalve aan 8)
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Lekker, een gebroken neus tegen Hertha en dat nu weer vlak voor de belangrijke wedstrijd a.s. donderdag
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Dat is inderdaad mooi klote. Toch doet AZ het tegen Hertha BSC nu niet verkeerd.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

handelaar schreef:Lekker, een gebroken neus tegen Hertha en dat nu weer vlak voor de belangrijke wedstrijd a.s. donderdag
Met een masker zou hij toch wel moeten kunnen spelen donderdag?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Hij gaat inderdaad proberen te spelen zaterdag met een masker. Liep na de wedstrijd alweer lachend door de catacomben. Speelde trouwens wel matig in de eerst vijftien minuten. Dan doel ik met name op het voetballende gedeelte.
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

AZ 4 Life schreef:Speelde trouwens wel matig in de eerst vijftien minuten. Dan doel ik met name op het voetballende gedeelte.
Opbouwend inderdaad een aantal slordige vooral lange ballen. Ach verdedigend gaven ze weer erg weinig weg gelukkig.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

15 minuten is nauwelijks de moeite waard om een speler te beoordelen, is eigenlijk onzin. Invaller Justin Bakker deed het trouwens prima.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef:Hij gaat inderdaad proberen te spelen zaterdag met een masker. Liep na de wedstrijd alweer lachend door de catacomben. Speelde trouwens wel matig in de eerst vijftien minuten. Dan doel ik met name op het voetballende gedeelte.
Wat is er zaterdag?
En hoe bedoel je het "voetballende gedeelte" ? Dan heeft ie dus iets anders dan voetbal goed gedaan.........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef:Wat is er zaterdag?
En hoe bedoel je het "voetballende gedeelte" ? Dan heeft ie dus iets anders dan voetbal goed gedaan.........
Donderdag bedoelde ik.. En je weet dondersgoed wat ik bedoel met het 'voetballende gedeelte'. Doe alsjeblieft niet zo onnozel.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Misschien is het wel wat irritant, maar ik zie ook de waarde van een reactie op voetbalcliché's.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Het is geen cliche, het is gewoon een veel gebruikte term. Als je het hebt over het 'voetballende gedeelte', dan gaat het over de opbouw en de passing. Verdedigend is het wel oke, in voetballend opzicht vond ik hem wat tegenvallen tegen Hertha. Maar goed, het waren maar 15 minuten dus het is niet zo dat ik hem afschiet. Het was gewoon een constatering.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Glory Hunter
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: Donderdag bedoelde ik.. En je weet dondersgoed wat ik bedoel met het 'voetballende gedeelte'. Doe alsjeblieft niet zo onnozel.
En bedankt.
Als ik "dondersgoed' weet wat je bedoelt hoef ik het toch niet te vragen? Jij hebt het over het "voetballende gedeelte". Ik vind dat een vaag begrip als je het over voetbal hebt. Het kan van alles betekenen. Jij vindt het "opbouw en passing" maar
"verdedigen en afmaken" etc. is toch ook een voetballend gedeelte? Ik stel je daar een heel normale vraag over.
Jammer dat je het weer op z'n AZ-4-Llife's oppakt...........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Last Scout

Vooralsnog teleurstellend naar mijn mening maar nog geen enorm drama, hij krijgt de kans.

Het lijkt allemaal wat sterker te staan maar hij heef toch al her en der een kostbare individuele fout gehad.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Last Scout schreef:Vooralsnog teleurstellend naar mijn mening maar nog geen enorm drama, hij krijgt de kans.

Het lijkt allemaal wat sterker te staan maar hij heef toch al her en der een kostbare individuele fout gehad.
Eens. Gezien de reacties van de NEC supporters had ik dit wel redelijk verwacht ook en het bevestigd ook wel een beetje het beeld dat ik van hem heb. Het is geen groot drama ofzo, maar ook niet heel geweldig. Ik zie hem eigenlijk meer als een speler die leuk is voor erbij, alleen zie ik in hem geen fundamenteel onderdeel van het team. Ik blijf er ook bij dat een centrum Vlaar-Van Eijden kwetsbaar is met ruimte in de rug. Dit zag je tegen Heerenveen heel goed. Drie ballen achter de defensie en drie keer staan de rappe aanvallers oog ik oog met Rochet. Gister kon je hem prima gebruiken. Met 40 meter ruimte in de rug zou ik lekker kiezen voor Luckassen-Vlaar.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: Gister kon je hem prima gebruiken..
Jammer dat hij weer staat te schutteren bij een tegengoal.
Gesloten