Rens van Eijden

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

Last Scout schreef: 16 jun 2018, 09:51 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/82 ... ente-.html

Betalen ze er nog wat voor is de grote vraag?
Dat zou op papier namelijk de balans wat helpen aangezien Van Eijden transfervrij binnen is gekomen.
Dat is denk ik van secundair belang. Maar iedere euro is natuurlijk meegenomen. Er liepen teveel centrale verdedigers rond die het gewenste niveau nniet konden brengen. Na Jop is nu ook Rens vetrokken. Dat maakt de weg vrij voor het binnenhalen van een topper, ook al is dat binnen de landsgrenzen een flinke kluif. Hopen op een Mexicaanse slager dus ;)

Voor Twente een mooie aanwinst. Ik zie van Eijden echt nog wel het niveau van de eredivisie aankunnen. Twente heeft wel de noodzaak om direct weer te promoveren, anders worden van Eijden en een Brama toch weer net iets te oud.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Van der Linden is nog niet vertrokken toch?
Ik weet nog niet hoe zeker dit is aangezien Van Eijden in een eerder stadium Twente afwees volgens mij. Transfersom zal hoogstens een paar ton bedragen denk ik zo. Belangrijkste is dat er ruimte gecreëerd wordt achterin en dat het twee salarisjaren scheelt.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Dipsaus schreef: 16 jun 2018, 11:31 Dat is denk ik van secundair belang. Maar iedere euro is natuurlijk meegenomen. Er liepen teveel centrale verdedigers rond die het gewenste niveau nniet konden brengen. Na Jop is nu ook Rens vetrokken. Dat maakt de weg vrij voor het binnenhalen van een topper, ook al is dat binnen de landsgrenzen een flinke kluif. Hopen op een Mexicaanse slager dus ;)

Voor Twente een mooie aanwinst. Ik zie van Eijden echt nog wel het niveau van de eredivisie aankunnen. Twente heeft wel de noodzaak om direct weer te promoveren, anders worden van Eijden en een Brama toch weer net iets te oud.
Haha uiteraard, maar ik hoop er wel op, puur omdat we op andere spelers echt nog wel wat euro's verloren zijn en dit de speler is waar het nog het meest logische is dat we er uberhaupt iets voor terug gaan krijgen uit dat rijtje.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

AZ heeft geen geld gebrek hoor :lol:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Geest van Dirk schreef: 16 jun 2018, 14:00 AZ heeft geen geld gebrek hoor :lol:
Dat zeg ik ook niet, maar je streept die 3 miljoen die je op Friday en Rienstra bent verloren niet zomaar weg.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:



'Ervaren verdediger in beeld bij Fortuna Sittard'
Bas Dingemanse
Geplaatst op vrijdag 13 juli 2018 - 6:00


In de zoektocht naar een nieuwe centrumverdediger heeft Fortuna Sittard een vinkje gezet achter de naam van Rens van Eijden (30). De mandekker heeft geen toekomst bij AZ, zijn huidige werkgever.

Fortuna Sittard zou overigens niet de enige geïnteresseerde partij zijn. In de Eredivisie toonde eerder ook FC Emmen belangstelling, terwijl degradant FC Twente ook al geruime tijd hoopt op zijn komst.

Financiële problemen
Tot dusver lijkt Van Eijden een voorkeur te hebben voor die laatste ploeg. Twente kampt echter met financiële problemen en heeft daardoor de grootste moeite om de overgang van de ervaren verdediger rond te breien. Als die deal spaak loopt, komt Fortuna Sittard in beeld. Bij AZ mag de stopper vertrekken; hij mocht niet mee op trainingskamp en afgelopen seizoen speelde hij voornamelijk voor de Alkmaarse reserveploeg.

Verdediger gezocht
In Sittard is de AZ-speler één van de opties om de achterhoede te versterken. Trainer Kevin Hofland laat weten dat de transferprioriteit van de club centraal in de achterhoede ligt. "Daarna zijn we zo goed als compleet", vertelt hij. "Misschien dat we daarna nog toeslaan, mits zich een buitenkansje voordoet. Dan denk ik aan een middenvelder met fysiek en een buitenspeler die zowel op rechts als links kan spelen."

De zaakwaarnemer van Van Eijden laat weten 'niet met pers te praten over klanten'. Ook Fortuna Sittard gaat niet in op namen.
https://www.1limburg.nl/ervaren-verdedi ... =section-2
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Gun het hem van harte. Overigens had ik hem qua clubs wel iets hoger verwacht. Hijzelf misschien ook. :)
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Is het nu zo erg om deze jongen gewoon op de plek van Vlaar neer te zetten? Die laatste pot vorig seizoen vond ik hem erg goed spelen, al kan dat natuurlijk ook aan de tegenstander hebben gelegen. Hij las het spel goed en stapte steeds op het juiste moment in.

Geen idee waarom hij 0,0 vertrouwen van de technische staf krijgt.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Succes!! Nooit een negatief woord en in jong een ware rots in de branding.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Een paar slagen beter dan Hatzidiakos en vermoedelijk de Vlaar van dit seizoen ook.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Succes daar, geen idee waarom je hier niet gewaardeerd werd.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Hij was niet de natuurlijke leider in de kleedkamer waarop ze gehoopt hadden. Lekker belangrijk, hij kan beter verdedigen dan al die kneuzen van gisteren bij elkaar #-o Succes bij nek.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Jammer, had liever Hatsekiedee zien vertrekken. Succes bij je oude club Rens (y)
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gesloten