Mats Seuntjens

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

sister of mercy schreef: 25 mei 2019, 16:47 Mats plus een paar ton ruilen voor dessers
Dat zou dan weer een fiasco zijn, net als de vorige zomerse aankopen van Huiberts dat zijn geweest.
Wat we hebben, is allemaal beter dan wat er bij komt.
Robin
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 feb 2017, 21:03

Volle pot vragen aan Utrecht - we moeten de tegenstand niet willen versterken en al zeker niet aan Aldi-prijzen.
I did not choose myself, I was chosen.
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

sister of mercy schreef: 25 mei 2019, 16:47 Mats plus een paar ton ruilen voor dessers
Wat moeten we met Dessers? We hebben Boadu, Druijf en Johnsen al.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Robin schreef: 25 mei 2019, 20:09 Volle pot vragen aan Utrecht - we moeten de tegenstand niet willen versterken en al zeker niet aan Aldi-prijzen.
Mats versterkt Utrecht niet bijzonder. Maher helaas wel. En die loopt gratis de deur uit, Brom achterna.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Robin schreef: 25 mei 2019, 20:09 Volle pot vragen aan Utrecht - we moeten de tegenstand niet willen versterken en al zeker niet aan Aldi-prijzen.
Zo is het. :wink:
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Robin schreef: 25 mei 2019, 20:09 Volle pot vragen aan Utrecht - we moeten de tegenstand niet willen versterken en al zeker niet aan Aldi-prijzen.
Beetje jammer dat Slot zijn prijs al naar beneden heeft gehaald, door aan te geven dat er geen plek is voor Seuntjes in de basis.
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

AZA'dam schreef: 29 mei 2019, 15:05 Mats versterkt Utrecht niet bijzonder.
Pas op. Hoorde van tevoren toen wij tegen ajax speelde ook van de supporters van de tegenpartij dat het allemaal niet veel voorstelde met Seuntjens en co.
Maar juist met name Seuntjens had men geen grip op. Gewoon een uitstekende speler, dat is bij ons wel gebleken toen hij de kans had om te spelen.
Ik had hem er graag nog bij gehad. Mocht Utrecht daadwerkelijk zich versterken met Maher en Seuntjens (waar ik nog niet echt in geloof) worden ze er bepaald niet slechter door.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Ja, we hebben allemaal gezien dat hij heel goed voetballen kan, alleen doet hij het vaak niet en loopt ie er als een zoutzak bij. In de dramatische wedstrijden dit seizoen, was het vaak Seuntjes die de kroon spande. Van Maher kunnen we het tegenovergestelde zeggen. In dat soort wedstrijden was hij een van de weinigen die wel een voldoende haalden.
Brom noemde Seuntjes herhaaldelijk één van de besten van de selectie. Nu Slot heeft laten door schemeren minder enthousiast te zijn over Mats kun je nog moeilijk de hoofdprijs vragen.
Maher is, na zijn ervaringen met Cocu, erg gevoelig voor wie de trainer is. Ligt voor de hand dat dat de reden is om met Brom mee te gaan.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Dirk Scheringa schreef: 29 mei 2019, 17:02 Maar juist met name Seuntjens had men geen grip op. Gewoon een uitstekende speler, dat is bij ons wel gebleken toen hij de kans had om te spelen.
Toch speelde Seuntjens vooral wegens het gebrek aan een goed functionerende spits. Op het middenveld was voor hem geen plek. Ik denk dat hij voor het middenveld wel te vaak 'afwezig' is.
Mocht hij vertrekken dan zal ik die geniale stift herinneren tegen Zwolle. Die er niet in ging.

https://www.youtube.com/watch?v=omUlL8tz0Ss
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Mats gaf het een tijd geleden al aan dat hij graag de stap naar het buitenland zou willen maken.
Mocht hij bij Utrecht belanden is dat, net als bij Maher, niet het beeld wat beide voor ogen hadden.
"Ik word dit voorjaar 27 en heb na dit seizoen nog één contractjaar te gaan. Ik ben mij er wel bewust van dat ik nu de jaren inga waarin ik hopelijk wat kan forceren om een mooie stap te maken. Realistisch gezien is het niet waarschijnlijk dat de top drie van de Eredivisie bij me aan zal kloppen. Die zullen eerder kijken naar de jonge jongens bij ons zoals Calvin Stengs, Guus Til en Myron Boadu, maar je weet het natuurlijk nooit. Lasse Schöne heeft ook ooit de stap gemaakt op die manier, maar nogmaals, ik denk niet dat dát er voor mij inzit. Buiten AZ ben je dan in Nederland verder wel klaar, dus hopelijk komt er interesse van een mooie buitenlandse club.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

handelaar schreef: 30 mei 2019, 07:41 Mats gaf het een tijd geleden al aan dat hij graag de stap naar het buitenland zou willen maken.
Mocht hij bij Utrecht belanden is dat, net als bij Maher, niet het beeld wat beide voor ogen hadden.
Uiteindelijk gaat het om waardering, speeltijd en spelplezier. Blijkbaar vult Brom dat zo goed in dat spelers hem zelfs naar Utrecht willen volgen.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

FugAZi schreef: 31 mei 2019, 08:22 Uiteindelijk gaat het om waardering, speeltijd en spelplezier. Blijkbaar vult Brom dat zo goed in dat spelers hem zelfs naar Utrecht willen volgen.
Vooral de kans denk ik om eens op zijn beste positie te worden uitgespeeld. Bij AZ heeft hij straks Boadu en Druijf voor zich en op het middenveld krijgen Til en Mitdsjo de voorkeur. Als Utrecht dan zegt dat hij hun rechtshalf wordt dan is het te begrijpen dat hij daar naartoe wil. Bij AZ heeft hij nooit echt een kans gehad op zijn favoriete plek.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Volgens v.d. Brom is er geen interesse van Utrecht in Seuntjens.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... recht.html
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

AZuid-Scharwoude schreef: 31 mei 2019, 13:46 Volgens v.d. Brom is er geen interesse van Utrecht in Seuntjens.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... recht.html
Kan me ook niet voorstellen (ook al valt een Seuntjens net buiten de basis) dat AZ een mogelijke concurrent gaat versterken met een toch wel heel goede voetballer.
Buitenlandse interesse zal er denk ik voor hem nog wel aankomen gezien hij hier een goed seizoen heeft gedraaid.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZ vraagt nog altijd een transfersom voor Seuntjens en ik denk niet dat Utrecht die wil betalen. De transfersom wordt ook her en der als reden genoemd dat Utrecht geen interesse heeft. Zijn contract duurt nog 1 jaar?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Kilkenny schreef: 01 jun 2019, 06:53 AZ vraagt nog altijd een transfersom voor Seuntjens en ik denk niet dat Utrecht die wil betalen. De transfersom wordt ook her en der als reden genoemd dat Utrecht geen interesse heeft. Zijn contract duurt nog 1 jaar?
Zou ook wat zijn als Brom, Haar, Maher, van Overeem en Seuntjens er een topseizoen draaien en AZ onder zich laten.
Nee, die laten ze niet zomaar zonder slag of stoot naar Utrecht vertrekken, ook al zou hij hier slechts derde keus onder Slot gaan worden.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 01 jun 2019, 06:53 AZ vraagt nog altijd een transfersom voor Seuntjens en ik denk niet dat Utrecht die wil betalen. De transfersom wordt ook her en der als reden genoemd dat Utrecht geen interesse heeft. Zijn contract duurt nog 1 jaar?
Utrecht heeft geen cent te makken. Ze willen Seuntjens en Cerny heel graag hebben maar hun komst is alleen mogelijk op het moment dat Kerk voor veel geld wordt verkocht. Sowieso zal FC Utrecht eerst moeten verkopen, willen ze wat kunnen doen op de transfermarkt. En slechts een deel van dat geld kan worden gebruikt op de transfermarkt, de rest is nodig om het jaarlijkse operationele tekort af te dekken. Dus dat is één van de redenen dat ik vorige week zei dat de transfers van Seuntjens en Maher op losse schroeven stonden. Nu heb ik zelfs info gekregen dat het nog een stapje erger was, maar dit heb ik niet hard kunnen krijgen. Vandaar dat ik dat ook niet gepost heb, maar wellicht dat het binnenkort alsnog naar buiten komt. Dan zal ik het hier wel plaatsen en aangeven wat ik bedoelde.
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

Hmm dat zou dus betekenen dat we Seuntjens voor een vriendenprijs weg moeten doen aan FC Utrecht, ben benieuwd of Max dat laat gebeuren.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Nee.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Tim schreef: 07 jun 2019, 14:28 Hmm dat zou dus betekenen dat we Seuntjens voor een vriendenprijs weg moeten doen aan FC Utrecht, ben benieuwd of Max dat laat gebeuren.
Nee. Ze kunnen op dit moment helemaal geen transfersom betalen. Ook niet voor Cerny, ondanks een akkoord dat er al ligt voor 1,3 miljoen euro.
Gesloten