Mats Seuntjens

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 26 mar 2019, 14:28 Behalve jij, door er een week later nog op terug te komen.
Nee, want ik reageer niet op jou reactie. NIet de moeite waard.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 26 mar 2019, 17:57 Ik moedig deze sollicitatie naar een week vakantie aan hoor salmonyappi, maar vind je jezelf nou nooit vervelend?

Mats Seuntjens kan heel goed voetballen, maar laat het te weinig zien. Dat is zijn punt.
Het gaat mij om de woordkeuze.
Sorry, maar Seuntjens gaat natuurlijk nooit meer opleveren dan hem in te ruilen tegen een zak lege batterijen.
Daar ben het niet mee eens. Je moet soms berichten wat verder teruglezen om ze te vatten en voor je reageert.
Wat ik wel erg kwalijk vind is dit jij mij een ban wil aansmeren.
Ik ben gewoon on topic gebleven.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

handelaar schreef: 20 mar 2019, 16:46 ... dan kan AZ ook nog een mooi bedrag voor hem vragen want Seuntjes is zelf ook al duidelijk geweest graag een (buitenlandse) transfer te willen maken....

Op zich zonde want een speler die je overal wel kunt inzetten, wil je altijd wel bij de selectie hebben.
Veel geld vangen voor Seuntjens? Dat zie ik niet zo snel gebeuren. Hij staat nu ook in de spits, bij gebrek aan beter. Johnson is vrij statisch en niet al te best in het mee voetballen en wisseling in positiespel. Dat heeft Mats beter in de vingers. Bovendien kan hij een bal goed vasthouden.

Dat gezegd hebbende zit Mats bij AZ bij z'n topniveau. Bij een gewenste transfer ga je er vanuit dat hij bij een beter team zou moeten komen. Ik zie niet in hoe hij bij een betere club een basisplaats gaat veroveren. Neee, lekker bij AZ blijven. Hij wordt hier gewaardeerd en is op z'n plek. Niets mis mee.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 29 mar 2019, 13:00 Denk dat dat een goede inschatting is. Schat Ouwejan op 4,5 a 5 miljoen in. Seuntjens op 3,5 a 4.
Dan zou Seuntjens net zoveel waard zijn als Aron Johansson ooit waard was? daar geloof ik weinig van.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 29 mar 2019, 13:31 Dan zou Seuntjens net zoveel waard zijn als Aron Johansson ooit waard was? daar geloof ik weinig van.
Dat was vier jaar geleden. De inflatie in de voetballerij is enorm toegenomen. Maar het is wat aan de hoge kant wellicht, beetje afhankelijk van welke club er komt.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 29 mar 2019, 15:05 Dat was vier jaar geleden. De inflatie in de voetballerij is enorm toegenomen. Maar het is wat aan de hoge kant wellicht, beetje afhankelijk van welke club er komt.
Ik snap wat je bedoelt, maar bij inflatie neemt de waarde van het geld af omdat het wordt “opgeblazen”. In het voetbal wordt het geld niet minder waard, maar gewoon belachelijk meer uitgegeven.
Daarom denk ik dat je voor Ouwejan meer mag vragen (en wellicht krijgt?). Voor Seuntjens krijg je weinig denk ik.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Jongens?? Seuntjens??? Verkopen? Noem mij eens een concrete club die 3M+€ zou bieden voor hem en waar hij ook nog basisspeler zou worden... En op welke positie dan? Ik zie echt niet in hoe dit moet gebeuren, tenzij het een of andere rare last-minute paniekaankoop is van een club...
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 29 mar 2019, 15:05 Dat was vier jaar geleden. De inflatie in de voetballerij is enorm toegenomen. Maar het is wat aan de hoge kant wellicht, beetje afhankelijk van welke club er komt.
Seuntjens kan toch totaal geen overtuigende statistieken overleggen? en hij overtuigd hier sowieso ook veel supporters niet direct.
Als de tijd aanbreekt dat we zelf voor onze noodverbandjes miljoenen kunnen vangen dan zeg ik graag, maar ik zie het nu nog niet gebeuren.

De TD die dat voor elkaar krijgt verdient een standbeeld.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Misschien een wat raar moment om dit te zeggen maar ik vind dat Seuntjens de laatste tijd en zo ook vandaag echt laat zien een van de betere spelers in de selectie te zijn. Behoudens de kans die hij miste. Maar hij is ontzettend balvast en passeert telkens met gemak een paar man, daarnaast hield hij het overzicht en gaf prima voorzetten in de slotfase toen de wedstrijd daar om vroeg.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

leszz schreef: 13 apr 2019, 22:16 Misschien een wat raar moment om dit te zeggen maar ik vind dat Seuntjens de laatste tijd en zo ook vandaag echt laat zien een van de betere spelers in de selectie te zijn. Behoudens de kans die hij miste. Maar hij is ontzettend balvast en passeert telkens met gemak een paar man, daarnaast hield hij het overzicht en gaf prima voorzetten in de slotfase toen de wedstrijd daar om vroeg.
Eens! Tegen De Graafschap was hij ook al goed. Tegen ajax subliem. Ik denk dat we hem toch maar een nieuwe contract moeten geven, hij is heel multifunctioneel en daarom goed om hem erbij te houden.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Van mij mag hij de positie van Guus Til invullen. Til komt toch vaak tekort op snelheid, overzicht met dieptepass en techniek, drie eigenschappen die Seuntjens wel heeft. Brengt snelheid in het spel en voelt zich veel beter achter de bal.
Praat geen Poep, doos.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Witzer schreef: 15 apr 2019, 05:55 Van mij mag hij de positie van Guus Til invullen. Til komt toch vaak tekort op snelheid, overzicht met dieptepass en techniek, drie eigenschappen die Seuntjens wel heeft. Brengt snelheid in het spel en voelt zich veel beter achter de bal.
Inderdaad misschien is hij wel de juiste man achter Boadu.

Sterke kanten Seuntjens:
- sterk aan de bal
- dribbel
- passing
- rust
- overzicht
- creeert veel kansen voor anderen

zwakke kanten Seuntjens
- diepgang
- motivatie (deel vd wedstrijden)
- meeverdedigen

Sterke kanten Til
- diepgang
- loopvermogen
- krijgt zelf veel kansen

Zwakke kanten Til
- creeert weinig kansen voor anderen
- mist veel kansen
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Tegen Feyenoord beste AZ’er.... Mats speelt. U goed, alleen De rest van AZ belabberd. (Uitzondering Bizot)
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Dieptepunt van gisteravond was wat mij betreft het favoriete nummer van Mats Seuntjens dat in de rust in het stadion te horen was.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 24 apr 2019, 13:02 Dieptepunt van gisteravond was wat mij betreft het favoriete nummer van Mats Seuntjens dat in de rust in het stadion te horen was.
En dat was.....? (voor degenen die er niet bij konden zijn.......)
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Stormzy - Shut Up.

:?

Maar er zullen vast mensen zijn die het prachtig vinden. Waaronder dus Mats Seuntjens.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16054
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 24 apr 2019, 14:13 Stormzy - Shut Up.

:?

Maar er zullen vast mensen zijn die het prachtig vinden. Waaronder dus Mats Seuntjens.
Even naar geluisterd.....wat een shitzooi: slechte stomme tekst en die begeleiding: de meest goedkope Casio die je maar kan verzinnen....Mats daalt in mijn achting... :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

salmonyappi schreef: 24 apr 2019, 14:17 Even naar geluisterd.....wat een shitzooi: slechte stomme tekst en die begeleiding: de meest goedkope Casio die je maar kan verzinnen....Mats daalt in mijn achting... :wink:
Boeiend
Zolang hij de ballen erin legt / klaarlegt voor teamgenoten, hoor je mij niet klagen
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Hij doet 9 van de 10 wedstrijden geen k*t, dus kom maar op met je geklaag.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

Als spelers worden beoordeeld om hun muzieksmaak dan zou elke speler, behalve misschien Vlaar, door jullie aan de schandpaal worden genageld. Wat een onzin inderdaad, laat lekker iedereen luisteren wat ze willen.
Gesloten