Mats Seuntjens

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

multatuli schreef: 14 jun 2019, 12:45 Nu Maher weg is, is Seuntjens (mits gemotiveerd) meteen de beste speler in het team.
:lol:

Een technisch redelijk begaafde middenvelder. Maar voorin geen afmaker en vaak een waardeloze houding. Een leuke 12e man om erbij te hebben.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

Langedijk schreef: 17 jun 2019, 14:20 :lol:

Een technisch redelijk begaafde middenvelder. Maar voorin geen afmaker en vaak een waardeloze houding. Een leuke 12e man om erbij te hebben.
Daar doe je de Seun wel wat te kort mee. Leuke dan maar vervangen voor de ideale 12e man, prima speler dat heeft hij hier meer dan eens laten zien.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Dirk Scheringa schreef: 17 jun 2019, 15:18 Daar doe je de Seun wel wat te kort mee. Leuke dan maar vervangen voor de ideale 12e man, prima speler dat heeft hij hier meer dan eens laten zien.
Met iets meer zelfreflectie was het de ideale 12e man. Zoals Klavan destijds, en die heeft toch geen beroerde carrière gehad uiteindelijk. Het ging mij er trouwens meer om dat er nogal een verschil zit tussen de 12e man en de ‘beste speler van het team’.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
‘ 81
Steward
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 okt 2017, 08:15

Mag ook weg dus. Respect voor de man maar ik ben er niet rouwig om.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Opmerkelijk, hij past met zijn houding totaal niet bij Feyenoord .
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

~AZ~ schreef: 22 jun 2019, 17:26 Opmerkelijk, hij past met zijn houding totaal niet bij Feyenoord .
Blijf het zeggen: Seuntjens is gewoon een goede voetballer, die bij AZ niet echt gefaald heeft.
Ik had hem nog steeds graag bij de selectie gehad. Maar Feyenoord moet nu niet gaan denken dat ze hem voor een fooi kunnen krijgen, zo is het nu ook weer niet.
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Seuntjens wil gewoon ergens in de basis spelen. Bij AZ is er geen plek voor hem in de basis. Verkoop is de beste optie voor beide partijen dan. Het is jammer dat hij niet de ideale 12de man wil zijn.

Ik heb liever dat hij een mooie club in het buitenland vind ipv Feyenoord. Ik ben ook benieuwd wat hij moet kosten?
.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Ik zie net in “het Seizoen 2018/2019 van AZ” de actie van Seuntjens tegen PSV waarin hij Viergever voorbij loopt en buitenkant voet de bal panklaar legt voor Til waaruit de goal valt. Toch onbegrijpelijk dat er geen plek is voor deze in vorm verkerende speler die heeft bewezen tegen de top 2 gewoon een dragende kracht te zijn. Al is het maar als 12e man. Dit soort acties gaan we van Druijf en Boadu niet zien komend seizoen tegen ajax/PSV.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

leszz schreef: 23 jun 2019, 10:36 Ik zie net in “het Seizoen 2018/2019 van AZ” de actie van Seuntjens tegen PSV waarin hij Viergever voorbij loopt en buitenkant voet de bal panklaar legt voor Til waaruit de goal valt. Toch onbegrijpelijk dat er geen plek is voor deze in vorm verkerende speler die heeft bewezen tegen de top 2 gewoon een dragende kracht te zijn. Al is het maar als 12e man. Dit soort acties gaan we van Druijf en Boadu niet zien komend seizoen tegen ajax/PSV.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/88 ... llen-.html
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

https://www.vi.nl/nieuws/transferdagboe ... n-narsingh
Jaap Stam ontkent dat Mats Seuntjens, die mag vertrekken bij AZ, in beeld is bij Feyenoord. 'Er worden heel veel namen genoemd', verzuchtte de coach van Feyenoord na de oefenzege op Putten voor de camera van FOX Sports. 'Dat hoort erbij als je een topclub bent, dan worden er heel veel namen met je in verband gebracht. Maar Seuntjens is geen speler die bij ons bekend is.'
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Mochten zowel Seuntjens, Vejinovic als Johnsen geen transfer kunnen maken, heeft Slot niets te klagen en over wel een heel brede kern van spelers beschikken.
Misschien niet fijn voor Max, maar keuzes dan te over met toch weer drie ervaren spelers erbij waarvan is toegezegd dat ze gewoon weer bij de groep aansluiten.
Wel is het te hopen dat Friday en Bel Hasanni, die totaal buiten de groep staan, nog ergens transfervrij en desnoods nog met behoud van salaris, een club weten te vinden.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

De rest volg ik niet maar het is iets met een transfer en iets Turks.
AZijnzeiker
Steward
Berichten: 13
Lid geworden op: 30 apr 2015, 00:16

Contract voor twee jaar, aldus de originele bron.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

~AZ~ schreef: 25 mei 2019, 11:49
Op 25 mei was deze transfer toch al afgeketst, of is deze club dan terug gekomen?
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

handelaar schreef: 01 jul 2019, 07:15 Op 25 mei was deze transfer toch al afgeketst, of is deze club dan terug gekomen?
Yes klopt, de club is terug gekomen. De reden van afketsen lag trouwens aan Mats zelf, die twijfelde of een overgang naar Turkije wel verstandig was. Financieel aantrekkelijk, maar hij maakte zich met name zorgen over de uitbetaling van het salaris. Wellicht dat die twijfel nu is weggenomen, al dan niet ingegeven door een gebrek aan interesse van andere club. FC Utrecht kan namelijk niks kopen zolang er niks is verkocht.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Nu is het wel rond. AZ bevestigt.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Mats Seuntjens kan overal spelen.. was al lang bekend.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Jack schreef: 01 jul 2019, 20:16 Mats Seuntjens kan overal spelen.. was al lang bekend.
:D
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ gaat hem zeker nog missen. Ik hoop voor hem dat hij bij een stabiele club terecht is gekomen. Veel succes Mats.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Afbeelding
Gesloten