Mats Seuntjens

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Tim schreef: 25 apr 2019, 13:37 Als spelers worden beoordeeld om hun muzieksmaak dan zou elke speler, behalve misschien Vlaar, door jullie aan de schandpaal worden genageld. Wat een onzin inderdaad, laat lekker iedereen luisteren wat ze willen.
Is de betekenis van de :wink: na al die jaren fanpage nog niet bekend?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Tim schreef: 25 apr 2019, 13:37 Als spelers worden beoordeeld om hun muzieksmaak dan zou elke speler, behalve misschien Vlaar, door jullie aan de schandpaal worden genageld. Wat een onzin inderdaad, laat lekker iedereen luisteren wat ze willen.
Ik beoordeel de mens of de voetballer Mats Seuntjens niet op zijn muzieksmaak hoor. Ik vond het alleen een waardeloos nummer. Dus dat nummer mag van mij aan de schandpaal. En omdat het het lievelingsnummer van Mats Seuntjens is staat het in zijn topic.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ik vond het nummer prima bij hem passen. Dom en ongeïnspireerd.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

Erg benieuwd wat Slot nu met Seuntjens voor ogen heeft.
In het nieuwe seizoen hebben we weer de beschikking over twee echte centrumspitsen en ik ga er niet vanuit dat men het systeem met een valse spits, wat uit nood is geboren, aan blijft houden waardoor Seuntjens weer wordt teruggeworpen in zijn rol als 'manusje-van-alles' en weer bij blessures of tegenvallende resultaten in de voorste linies mag hopen op wedstrijdminuten.
Gezien hij van alle, feitelijk niet basisspelers, de meeste indruk heeft gemaakt en dit seizoen van dusdanige grote waarde is geweest zal het voor zo'n speler erg moeilijk zijn om gemotiveerd te blijven als je weer min of meer achter in de rij moet aansluiten of Slot moet voor hem toch een vaste plek in gedachte hebben.
Ik verwacht in ieder geval wel de nodige interesse voor hem na zo'n behoorlijk goed seizoen te hebben gedraaid waarin hij heeft aangetoond wel iets meer in zijn mars te hebben dan enkel reservespeler te zijn.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Bij een goeie prijs, ---->>
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

adrie1979 schreef: 13 mei 2019, 11:34 Bij een goeie prijs, ---->>
Mats wil wel, maar ben benieuwd wie hem gaat betalen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Seuntjens waarschijnlijk naar Turkije dus. Prima stap voor hem denk ik, ik ben benieuwd wat AZ er aan over houdt.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Het zou toch mooi zijn als hier een bovengemiddelde transfersom uit zou rollen.

Gewoon omdat je het niet zag aankomen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 20 mei 2019, 18:58 Het zou toch mooi zijn als hier een bovengemiddelde transfersom uit zou rollen.

Gewoon omdat je het niet zag aankomen.
Bovengemiddeld zal het wel niet worden. Rond de 3 miljoen denk ik. Nergens op gebaseerd overigens, maar dat zegt mijn gevoel.
Hup AZ.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bob Ross schreef: 20 mei 2019, 19:47 Bovengemiddeld zal het wel niet worden. Rond de 3 miljoen denk ik. Nergens op gebaseerd overigens, maar dat zegt mijn gevoel.
Nou gezien ik max 5 ton verwacht had zelf als uberhaupt al ooit een transferbedrag zou dat ver boven mijn verwachting zijn.
En dat is overigens niet lullig bedoeld, Ortiz vertrok hier ook voor een paar duppies bijvoorbeeld.

3 miljoen zou... het equivalent van Gouweleeuw zijn?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 20 mei 2019, 19:59 Nou gezien ik max 5 ton verwacht had zelf als uberhaupt al ooit een transferbedrag zou dat ver boven mijn verwachting zijn.
En dat is overigens niet lullig bedoeld, Ortiz vertrok hier ook voor een paar duppies bijvoorbeeld.

3 miljoen zou... het equivalent van Gouweleeuw zijn?
De markt is wel een stukje anders dan in de tijd van Ortiz... maar we gaan het zien. Voor beide partijen goed als hij met opgeheven hoofd AZ verlaat.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Hahahaha wauw, het gebeurt met Mats Seuntjens.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

~AZ~ schreef: 25 mei 2019, 11:49
Brom kan hem wel een basisplaats geven bij Utrecht en weet de waarde van Seuntjens, dus daar kan ik nog wel ergens in komen.
Je gaat natuurlijk niet na zo'n seizoen waar hij voor ons heel belangrijk is geweest ineens derde keuze worden achter bankzitters als Druijf en Gudmundsson waar hij zelf denk ik van vind, niet minder te zijn.
Echter vraag ik me af wat AZ dan voor een transferbedrag wenst te vragen want het gaat hier slechts om Utrecht in plaats van vermogende middenmotors als Duitsland, Schotland of Turkije die ik niet zo snel 2 a 3 miljoen zie aftikken. Spijtig, als stand-in voor Til op 10 had ik hem er nog graag bij gezien, word toch wel onder gewaardeerd.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Dirk Scheringa schreef: 25 mei 2019, 12:09 Brom kan hem wel een basisplaats geven bij Utrecht en weet de waarde van Seuntjens, dus daar kan ik nog wel ergens in komen.
Je gaat natuurlijk niet na zo'n seizoen waar hij voor ons heel belangrijk is geweest ineens derde keuze worden achter bankzitters als Druijf en Gudmundsson waar hij zelf denk ik van vind, niet minder te zijn.
Echter vraag ik me af wat AZ dan voor een transferbedrag wenst te vragen want het gaat hier slechts om Utrecht in plaats van vermogende middenmotors als Duitsland, Schotland of Turkije die ik niet zo snel 2 a 3 miljoen zie aftikken. Spijtig, als stand-in voor Til op 10 had ik hem er nog graag bij gezien, word toch wel onder gewaardeerd.
Jij denkt echt nog altijd dat hij 2-3 miljoen gaat opleveren?
Ik blijf dat maar een boude gedachte vinden.
Dan zou hij dus net zoveel waard zijn als Bjorn Johnsen na zijn topseizoen (En we weten allemaal dat we voor Bjorn Johnsen veel te veel betaald hebben).

Als hij naar Utrecht vertrekt moet je toch echt meer aan een Van Overeem bedrag denken, hooguit 1 miljoen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Minimaal twee miljoen lijkt me.

Of een speler in ruil mee betrekken? Van de Maarel, Klaiber?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Dirk Scheringa
Ben-Sider
Berichten: 841
Lid geworden op: 08 sep 2018, 19:50

DeZuivelDuivel schreef: 25 mei 2019, 12:38 Dan zou hij dus net zoveel waard zijn als Bjorn Johnsen na zijn topseizoen (En we weten allemaal dat we voor Bjorn Johnsen veel te veel betaald hebben).

Als hij naar Utrecht vertrekt moet je toch echt meer aan een Van Overeem bedrag denken, hooguit 1 miljoen.
Bij een PSV koop je een speler die de waarde heeft gehad als een Seuntjens dat voor ons heeft gedaan, echt niet voor 2 a 3 miljoen ook al zijn de vooruitzichten dat hij in het daaropvolgend seizoen op de bank beland.
Als er buitenlandse interesse was geweest (of nog komt) denk ik zeker wel aan een dergelijk bedrag voor een speler van een top 3 a top 4 club wat AZ is, waarvan zijn inbreng ook nog behoorlijk groot is geweest. Gaat hij daadwerkelijk naar een club als Utrecht, omdat Slot hem inmiddels als derde keus ziet voor de spits of aanvallende middenvelders positie en krijgen talenten als Helmer, Reijnders ook nog volop speelminuten waardoor zo'n speler eigenlijk overbodig wordt dan heb je inderdaad wel een ander verhaal.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

kuifje schreef: 25 mei 2019, 12:41 Minimaal twee miljoen lijkt me.

Of een speler in ruil mee betrekken? Van de Maarel, Klaiber?
Van de Maarel toch niet Kuifje!

Klaiber vind ik nog wel een redelijke gedachte. Agressieve en aanvallende rechtsback. Zou Svensson al weg moeten gaan.

Of Troupee die verhuurd was aan ADO?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 25 mei 2019, 12:41 Minimaal twee miljoen lijkt me.

Of een speler in ruil mee betrekken? Van de Maarel, Klaiber?
Klaiber vind ik een redelijke gedachte, Van de Maarel niet. Utrecht heeft niet veel waarvoor je zou kunnen ruilen om eerlijk te zijn.
Ja Venema... maar dat zou wel heel apart zijn :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Mats plus een paar ton ruilen voor dessers
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gesloten