Mats Seuntjens

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Post hier alles over de van NAC overgenomen Seuntjens.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Hebben we die ook gekocht ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jack schreef:Hebben we die ook gekocht ?
nee, hij was transfervrij
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Jack schreef:Hebben we die ook gekocht ?
differentcook schreef:nee, hij was transfervrij
Krijgen we er niet teveel dan ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
mArcoZ
Supporter
Berichten: 193
Lid geworden op: 16 mei 2007, 09:06
Locatie: Bergen

Daarom probeert Max ook uit wanhopig Vincent Jansen te verkopen; om plaats in te ruimen voor Mats. Snap dat dan, Jack
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Mats Seuntjes... Eigenlijk het zelfde verhaal als bij Weghorst, je verwacht er eigenlijk niet veel van maar misschien gaat hij ons verassen.
Last Scout

Daar sta je dan, na die 2 jaar van what if's en maybe's.

We zullen zien wat je ons brengt, als je net zo effectief bent als Henriksen of Gudelj dan ben je de verassing, als je beter bent dan Haye dan ben je geslaagd.

Dat is wie die moet vervangen toch zoals ik het vernomen heb?
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

Nou zie ik de wedstrijden van het tweede niet, ik neem aan dat Mats daar speelt, maar hoe doet hij het?? Ik heb niet echt hoge verwachtingen van hem maar als ik me niet vergis kunnen we op zijn positie wel iemand gebruiken. Kennelijk is onze coach niet onder de indruk want die brengt hem niet. Iemand meer informatie??
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Hij is tot op heden ook niet echt nodig geweest natuurlijk. Afgelopen weekend viel Henriksen dan uit, alleen had hij nu de pech dat Van Overeem op de bank zat.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Maar als de transfer naar Anderlecht wellicht voor Henriksen een feit wordt is Seuntjes dan de eerste man om hem te vervangen?

Een speler als Helmer moet je langzaam brengen die heeft nog geen eredivisie ervaring.
AZ heeft haar ambities uitgesproken en dat ontloopt eigenlijk al zo’n beetje de subtop als je JVB mag geloven, dan kan je niet verwachten even een jeugdspeler met nul eredivisie ervaring daar op zo’n cruciale positie te zetten.
Blijft er aan middenvelders over Joris van Overeem, Ben Rienstra, Stijn Wuytens en Mats Seuntjes.
De eerste drie zijn geen creatief ingestelde spelers die een speler voor de goal kunnen zetten en goed zijn voor 10 a 12 goals.

Seuntjes zou moeten concurreren met een nieuwe aankoop mocht Henriksen een transfer maken.
Als je dan kijkt naar iemand binnen de eredivisie die betaalbaar is, zelf heel graag wil, zich heeft bewezen op de 10 positie en van een meerwaarde kan zijn om het elftal meer diepgang te geven dan blijft er voor mij maar een naam over: Bel Hassani.
Weliswaar een geheel andere speler dan Henriksen, die met zijn loopvermogen meer een box-box speler was, maar perfect passend in het spel van AZ om achter de aanval de voorhoede te ondersteunen middels steekpasses, afstandsschoten en door kan schuiven in de 16 en op de vleugels.
Zal zo ongeveer het bedrag moeten kosten wat AZ ook voor Weghorst heeft betaald aan Heracles en kan met Seuntjes concurreren voor de 10 positie.
Ik kan me namelijk niet voorstellen gezien de ambities bij AZ dat bij een vertrek van Henriksen ze niets meer doen op de transfermarkt op zijn positie, ook al heeft Max Huiberts zich in het verleden uitgesproken geen vervanger te halen mocht Henriksen vertrekken. Zonder Janssen en Henriksen raak je wel heel veel scorend vermogen kwijt dat niet binnen deze huidige selectie kan worden opgevangen dan moet er dus gezorgd worden dat de voorhoede meer ondersteuning krijgt.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

handelaar schreef:Maar als de transfer naar Anderlecht wellicht voor Henriksen een feit wordt is Seuntjes dan de eerste man om hem te vervangen?

Een speler als Helmer moet je langzaam brengen die heeft nog geen eredivisie ervaring.
AZ heeft haar ambities uitgesproken en dat ontloopt eigenlijk al zo’n beetje de subtop als je JVB mag geloven, dan kan je niet verwachten even een jeugdspeler met nul eredivisie ervaring daar op zo’n cruciale positie te zetten.
Blijft er aan middenvelders over Joris van Overeem, Ben Rienstra, Stijn Wuytens en Mats Seuntjes.
De eerste drie zijn geen creatief ingestelde spelers die een speler voor de goal kunnen zetten en goed zijn voor 10 a 12 goals.

Seuntjes zou moeten concurreren met een nieuwe aankoop mocht Henriksen een transfer maken.
Als je dan kijkt naar iemand binnen de eredivisie die betaalbaar is, zelf heel graag wil, zich heeft bewezen op de 10 positie en van een meerwaarde kan zijn om het elftal meer diepgang te geven dan blijft er voor mij maar een naam over: Bel Hassani.
Weliswaar een geheel andere speler dan Henriksen, die met zijn loopvermogen meer een box-box speler was, maar perfect passend in het spel van AZ om achter de aanval de voorhoede te ondersteunen middels steekpasses, afstandsschoten en door kan schuiven in de 16 en op de vleugels.
Zal zo ongeveer het bedrag moeten kosten wat AZ ook voor Weghorst heeft betaald aan Heracles en kan met Seuntjes concurreren voor de 10 positie.
Ik kan me namelijk niet voorstellen gezien de ambities bij AZ dat bij een vertrek van Henriksen ze niets meer doen op de transfermarkt op zijn positie, ook al heeft Max Huiberts zich in het verleden uitgesproken geen vervanger te halen mocht Henriksen vertrekken. Zonder Janssen en Henriksen raak je wel heel veel scorend vermogen kwijt dat niet binnen deze huidige selectie kan worden opgevangen dan moet er dus gezorgd worden dat de voorhoede meer ondersteuning krijgt.
Het is natuurlijk niet gezegd dat Seuntjens ( met een extra N ertussen :wink: ) dat níét zou kunnen. We kunnen pas echt een oordeel vellen als hij daar vijf potjes heeft gespeeld.
Laatst gewijzigd door salmonyappi op 17 aug 2016, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Josje
Oude garde
Berichten: 1155
Lid geworden op: 24 mar 2014, 12:06
Locatie: Zdam

handelaar schreef:Maar als de transfer naar Anderlecht wellicht voor Henriksen een feit wordt is Seuntjes dan de eerste man om hem te vervangen?

Een speler als Helmer moet je langzaam brengen die heeft nog geen eredivisie ervaring.
AZ heeft haar ambities uitgesproken en dat ontloopt eigenlijk al zo’n beetje de subtop als je JVB mag geloven, dan kan je niet verwachten even een jeugdspeler met nul eredivisie ervaring daar op zo’n cruciale positie te zetten.
Blijft er aan middenvelders over Joris van Overeem, Ben Rienstra, Stijn Wuytens en Mats Seuntjes.
De eerste drie zijn geen creatief ingestelde spelers die een speler voor de goal kunnen zetten en goed zijn voor 10 a 12 goals.

Seuntjes zou moeten concurreren met een nieuwe aankoop mocht Henriksen een transfer maken.
Als je dan kijkt naar iemand binnen de eredivisie die betaalbaar is, zelf heel graag wil, zich heeft bewezen op de 10 positie en van een meerwaarde kan zijn om het elftal meer diepgang te geven dan blijft er voor mij maar een naam over: Bel Hassani.
Weliswaar een geheel andere speler dan Henriksen, die met zijn loopvermogen meer een box-box speler was, maar perfect passend in het spel van AZ om achter de aanval de voorhoede te ondersteunen middels steekpasses, afstandsschoten en door kan schuiven in de 16 en op de vleugels.
Zal zo ongeveer het bedrag moeten kosten wat AZ ook voor Weghorst heeft betaald aan Heracles en kan met Seuntjes concurreren voor de 10 positie.
Ik kan me namelijk niet voorstellen gezien de ambities bij AZ dat bij een vertrek van Henriksen ze niets meer doen op de transfermarkt op zijn positie, ook al heeft Max Huiberts zich in het verleden uitgesproken geen vervanger te halen mocht Henriksen vertrekken. Zonder Janssen en Henriksen raak je wel heel veel scorend vermogen kwijt dat niet binnen deze huidige selectie kan worden opgevangen dan moet er dus gezorgd worden dat de voorhoede meer ondersteuning krijgt.
Waarom Helmer voorzichtig brengen? Hij is al 19! En wat te denken van Ouwejan. Zitten nu te verpieteren in Jong op 2e divisie nivo!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Verpieteren? Tegen de topklasse van vorig jaar met alleen maar volwassen kerels? Daar krijgen ze zat tegenstand lijkt me.

Nu maar verder over Mats
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

dirkjan schreef:Verpieteren? Tegen de topklasse van vorig jaar met alleen maar volwassen kerels? Daar krijgen ze zat tegenstand lijkt me.

Nu maar verder over Mats
Oke. Nou kom op dan!?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Nou vooruit. Ik heb hem nog geen minuut zien spelen, en vind het tot nu toe een bijzondere aankoop. Maar laat me in de toekomst graag verrassen.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Het ziet er niet zo goed uit voor Mats Seuntjens; Bel Hassani gehaald, Guus Til naar de A-selectie en Mats als centrale verdediger bij een bekerwedstrijd tegen Lienden (Muhren en Helmer als middenvelders).
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

differentcook schreef:Het ziet er niet zo goed uit voor Mats Seuntjens; Bel Hassani gehaald, Guus Til naar de A-selectie en Mats als centrale verdediger bij een bekerwedstrijd tegen Lienden (Muhren en Helmer als middenvelders).
Seuntjens is tegen Lienden gematst ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13941
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

En wat betekent dat voor Hatzidiakos bijvoorbeeld? Wat vindt die ervan dat Seuntjens op zijn positie speelt?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ 4 Life schreef:En wat betekent dat voor Hatzidiakos bijvoorbeeld? Wat vindt die ervan dat Seuntjens op zijn positie speelt?
Hatzikidee (Zoef de Haas), die vind dat klote, want hij wil zelf spelen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11139
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ 4 Life schreef:En wat betekent dat voor Hatzidiakos bijvoorbeeld? Wat vindt die ervan dat Seuntjens op zijn positie speelt?
Dat vindt hij niet leuk denk ik :roll:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gesloten