Wout Weghorst

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Ja, hij stond er persoonlijk in de toppers altijd. Pakte altijd een goal mee.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Hadden we maar drie van dat soort spelers voorin gehad ... dan waren we nu wellicht kampioen geweest, hadden we de beker gewonnen en hadden we ook nog eens wat toppers gewonnen ...
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 28 jun 2018, 07:55 Hadden we maar drie van dat soort spelers voorin gehad ... dan waren we nu wellicht kampioen geweest, hadden we de beker gewonnen en hadden we ook nog eens wat toppers gewonnen ...
In de achterhoede had ook geen kwaad gekund!
De nul houden lukt namelijk nooit in de top wedstrijden, er is iedere keer wel iemand met een cruciale fout (Bizot - Vlaar - Hatzidiakos - Blom - Blom)
(NB - 5x blom in Eredivisie - 8x geel en 3 penalties tegen AZ ||| 3x Geel en 1 penalty voor AZ)



On Topic ... Fanatisme a la Weghorst gaan we enorm missen.

Suk6 Wout !
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Antti Opdam schreef: 28 jun 2018, 07:55 Hadden we maar drie van dat soort spelers voorin gehad ... dan waren we nu wellicht kampioen geweest, hadden we de beker gewonnen en hadden we ook nog eens wat toppers gewonnen ...
Dat is weer kort door de bocht. Alireza zijn statistieken spreken al voor zich en ik vind dat Idrissi hetzelfde soort drive heeft als Wout, misschien wat minder theatraal maar dat is bij Wout ook moeilijk te overtreffen :lol:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Geest van Dirk schreef: 28 jun 2018, 14:04 Dat is weer kort door de bocht. Alireza zijn statistieken spreken al voor zich en ik vind dat Idrissi hetzelfde soort drive heeft als Wout, misschien wat minder theatraal maar dat is bij Wout ook moeilijk te overtreffen :lol:
Het was een bericht met een knipoog naar een topic dat ik niet meer wens te bezoeken. Omwille van eenieders gezelligheid.

Weghorst maakt prachtige en hardwerkende veldgoals tegen topploegen. En sommige andere aanvallers doen dat structureel niet.

Maar daar praat ik dus niet over.

:wink:

Dit topic is - voor mij - nu ook wel uitgekauwd.

Wout, bedankt voor je voorbeeldige inzet en al je belangrijke doelpunten!

We zullen zien we ze nu gaat maken.

(Misschien wel de meest onderschatte speler van AZ ooit. Schoolvoorbeeld voor elke jeugdspeler.)
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Antti Opdam schreef: 28 jun 2018, 14:33 (Misschien wel de meest onderschatte speler van AZ ooit. Schoolvoorbeeld voor elke jeugdspeler.)
Dos Santos? :wink:
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

zeekomkommer schreef: 29 jun 2018, 11:25 Gisteren was Wout bij Studio Rusland. De overige aanwezigen (Borst, De Boer, vd Vaart) zeiden het geloof ik nog net niet expliciet, maar er werd hem min of meer in het gezicht gezegd dat hij een matige voetballer is. Al wordt zijn mentaliteit vervolgens geprezen, het moet toch erg vervelend zijn voor Wout dit iedere keer en nu zelfs recht in zijn gezicht (door mannen die het nu stukken slechter doen) op de nationale TV te moeten ondergaan. Hij onderging het gedwee en ik zat met plaatsvervangende kromme tenen.
Wout spreekt liever met zijn voeten en hoofd.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Schluss
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gesloten