Wout Weghorst

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

AZRickGrimesAZ schreef: 07 mei 2018, 06:35 Blijft mooi om te zien hoe een AZ speler in een interview aangeeft liever niet voor Feijenoord te willen spelen. Het zou echt top zijn als Weghorst en Jahanbaksh van AZ naar een middenmoter in een grote competitie gaan. Geef je extra reden aan andere spelers om niet naar de top 3 te gaan.
Hoezo?! WIJ ZIJN TOP3!!!
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

DiepeMast schreef: 07 mei 2018, 13:30 Hoezo?! WIJ ZIJN TOP3!!!
Haha ja dat is waar.. :D

Afbeelding
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=329338

Weet niet of ze hem er specifiek naar gevraagd hebben.

Maar om nog even gelijk een week of twee na het einde van het seizoen te zeggen 'joh het maakt mij echt niet uit ik hoop dat AZ het transferbedrag krijgt wat ze willen, de ene club is wat concreter dan de ander'.
Doet mij bij iemand met de mentaliteit van Weghorst dan weer juist vermoeden dat hij stiekem toch al ongeduldig aan het worden is.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Een eventuele overgang naar Hannover 96 zou wel bijzonder zijn, aangezien zij dit seizoen zowel Benschop als Jonathas (wie kent hem nog?) onder contract hadden. De eerste gaat naar Ingolstadt en de laatste is blijkbaar blessuregevoelig. Als beiden weg gaan, dan snap ik eventuele interesse in een spits en dus ook in Weghorst. Op het forum van Hannover is in de afgelopen twee maanden overigens met geen woord gerept over Weghorst (https://forum.hannover96.de/index.php). Je kunt alleen wat reacties vinden n.a.v. vorige zomer. Destijds waren ze best positief overigens. Momenteel zijn ze meer bezig met de discussie over het vervangen van Mane (CV).

Hoffenheim zou echt een stap hoger zijn, aangezien zij gedeeld 3e zijn geworden. Momenteel is Uth (!) net richting Schalke vertrokken, dus vermoedelijk zullen ze daar wel een vervanger voor zoeken. Ik vraag me af of Wout dat niveau zou kunnen halen. Aan de andere kant had ik ook nooit verwacht dat Wout Oranje zou halen... op het forum van Hoffenheim wordt wel veelvuldig gekeken naar spelers uit de Eredivisie, met verwijzingen naar Kluivert, Mount, Dessers en Ziyech (http://1899-forum.de/). Blijkbaar zijn ze daar wel fan van het Nederlandse voetbal. Ik zie er echter geen verwijzing naar Woutje, maar wat niet is...
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Weghorst in de media:
"Er zijn twee clubs uit Duitsland die me al een jaar, anderhalf jaar volgen. Er is nog een andere club. Hannover? Dat maakt niet uit. Er zijn gesprekken geweest. Daar gaat een hele tijd overheen. Met scouting, gesprekken met management, wat voor persoon is het? Nu is de tijd aangebroken dat ook het financiële spel gespeeld zal worden. Wat ik waard ben? Ik ben voor 1,6 miljoen van Heracles Almelo naar AZ gegaan. Ik denk dat we eerder naar de tien miljoen gaan, dan daaronder."
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

pAZcal schreef: 18 mei 2018, 16:12 Weghorst in de media:
"Er zijn twee clubs uit Duitsland die me al een jaar, anderhalf jaar volgen. Er is nog een andere club. Hannover? Dat maakt niet uit. Er zijn gesprekken geweest. Daar gaat een hele tijd overheen. Met scouting, gesprekken met management, wat voor persoon is het? Nu is de tijd aangebroken dat ook het financiële spel gespeeld zal worden. Wat ik waard ben? Ik ben voor 1,6 miljoen van Heracles Almelo naar AZ gegaan. Ik denk dat we eerder naar de tien miljoen gaan, dan daaronder."
En Platini geeft matchfixing bij WK wedstrijden toe. Het lijkt wel de dag van de waarheid.
Glory Hunter
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

Jack schreef: 18 mei 2018, 16:42 En Platini geeft matchfixing bij WK wedstrijden toe. Het lijkt wel de dag van de waarheid.
Matchfixing of gesjoemel met de loting?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Jack schreef: 18 mei 2018, 16:42 En Platini geeft matchfixing bij WK wedstrijden toe. Het lijkt wel de dag van de waarheid.
Bah, wat vies. Hopelijk gaat hij en alle andere oneerlijke mensen zich schamen; maar ik verwacht het niet
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Als ik de reactie van Wout lees denk ik die blijft voorlopig nog wel even bij AZ. Die Bundesliga clubs leggen echt niet zo maar even 10 miljoen neer en zo concreet is de interesse echt nog niet.
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

AZ Twello schreef: 22 mei 2018, 06:01 Als ik de reactie van Wout lees denk ik die blijft voorlopig nog wel even bij AZ. Die Bundesliga clubs leggen echt niet zo maar even 10 miljoen neer en zo concreet is de interesse echt nog niet.
Zou natuurlijk best eens kunnen dat Wout aan het bluffen is in de hoop meer clubs geïnteresseerd te krijgen. Ik denk zelf dat hij wel een transfer gaat maken, vraag me wel af of het niet eerder de categorie Olympiakos gaat worden.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Jahanbakhsh benutte 4 penalties in de competitie. Wanneer Wout zijn status als penaltynemer niet verprutst had. Kon hij dit seizoen op 22 goals geeindigd zijn :-k
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Geest van Dirk schreef: 22 mei 2018, 08:36 Jahanbakhsh benutte 4 penalties in de competitie. Wanneer Wout zijn status als penaltynemer niet verprutst had. Kon hij dit seizoen op 22 goals geeindigd zijn :-k
Tja. Had hij ze er maar in moeten schieten.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Antti Opdam schreef: 22 mei 2018, 09:22 Tja. Had hij ze er maar in moeten schieten.
Inderdaad. Dit is echt één van de dingen die ik nooit begrepen heb. Het is toch te trainen om de bal vanaf 16 meter hoog en hard op doel te schieten? Laat je eerste drie vaste penaltynemers daar dan na elke training op oefenen. Het is gewoon aangetoond dat zulke ballen praktisch onhoudbaar zijn voor keepers. Bij een echte penaltyserie komt er natuurlijk nog een hele hoop extra spanning bij, maar een standaard penalty in een wedstrijd moet er gewoon 9 van de 10 keer in.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Het is te trainen, maar niet om het 100% van de keren feilloos te doen.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3135
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

DiepeMast schreef: 22 mei 2018, 09:42 Inderdaad. Dit is echt één van de dingen die ik nooit begrepen heb. Het is toch te trainen om de bal vanaf 16 meter hoog en hard op doel te schieten? Laat je eerste drie vaste penaltynemers daar dan na elke training op oefenen. Het is gewoon aangetoond dat zulke ballen praktisch onhoudbaar zijn voor keepers. Bij een echte penaltyserie komt er natuurlijk nog een hele hoop extra spanning bij, maar een standaard penalty in een wedstrijd moet er gewoon 9 van de 10 keer in.
Is ook niet eerlijk als je de penalty's vanaf 16 meter moet schieten en de rest vanaf 11 :lol:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Geest van Dirk schreef: 22 mei 2018, 08:36 Jahanbakhsh benutte 4 penalties in de competitie. Wanneer Wout zijn status als penaltynemer niet verprutst had. Kon hij dit seizoen op 22 goals geeindigd zijn :-k
Met de nadruk op KON, daarnaast is Jahanbakhsh een flankspeler, dan zijn dit soort cijfers bijzonder.

Weghorst neemt ze niet meer met een reden.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Nee hoor. de nadruk lag op "KON, als in: was waarschijnlijk geeindigd" en het :-k teken omdat hij het dus niet zoveel slechter deed als spits dan Vincent Janssen. Janssen had natuurlijk een extreem gemiddelde in de tweede seizoenshelft, dus beloofde natuurlijk wel wat, maar om het nog eens voor Wout op te nemen; een seizoen gaat over twee seizoenshelfden :wink:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

dirkjan schreef: 22 mei 2018, 12:19 Is ook niet eerlijk als je de penalty's vanaf 16 meter moet schieten en de rest vanaf 11 :lol:
Oeps... foutje. Maar zou inderdaad wel verklaren waarom Wout er zoveel moeite mee heeft :lol:.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Geest van Dirk schreef: 23 mei 2018, 07:09 Nee hoor. de nadruk lag op "KON, als in: was waarschijnlijk geeindigd" en het :-k teken omdat hij het dus niet zoveel slechter deed als spits dan Vincent Janssen. Janssen had natuurlijk een extreem gemiddelde in de tweede seizoenshelft, dus beloofde natuurlijk wel wat, maar om het nog eens voor Wout op te nemen; een seizoen gaat over twee seizoenshelfden :wink:
Janssen maakte er 27 toch? Dat scheelt nogal wat goals, zelfs als je die penalty's mee zou rekenen. Maar afgezien van de goals is Janssen natuurlijk in alles veel beter dan Weghorst.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Geest van Dirk schreef: 23 mei 2018, 07:09 Nee hoor. de nadruk lag op "KON, als in: was waarschijnlijk geeindigd"
Ja nogal wiedes dat je dat bedoelde, maar ik ontkrachtte dat met het feit dat Weghorst gewoon geen penalty koning is en er dus bewust af gehaald is.
Hij had even goed nog altijd op hetzelfde aantal doelpunten kunnen staan en AZ wat lager op de ranglijst.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gesloten