Stijn Wuytens

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Sir Robbert schreef: 13 feb 2020, 00:39 Een Wuytens uit vorm kunnen we helemaal niet gebruiken. Man, wat matig de laatste weken.
Zeker niet zijn beste periode nee maar Wuytens heeft, in tegenstelling tot sommige anderen, krediet. Zeurt niet en gaat altijd voorop in de strijd. Het zal ook niet helpen dat er steeds weer andere poppetjes naast hem staan. Wijndal, Ouwejan, Hatzidiakos, Vlaar, Koopmeiners, Clasie...
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Al bekend hoe lang Wuytens weer uit de roulatie is?
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

handelaar schreef: 17 feb 2020, 17:21 Al bekend hoe lang Wuytens weer uit de roulatie is?
Dat zal wel weer vaag worden omschreven ivm de privacy. Reken maar op 'enkele weken'. Je moet denk ik een beetje kijken naar de hersteltijd van Promes.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 18 feb 2020, 08:47 Dat zal wel weer vaag worden omschreven ivm de privacy. Reken maar op 'enkele weken'. Je moet denk ik een beetje kijken naar de hersteltijd van Promes.
Hoezo? Is er bekend wat ie heeft en hoe weet je dat het hetzelfde is als wat Promes heeft?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ 4 Life schreef: 18 feb 2020, 08:47 Dat zal wel weer vaag worden omschreven ivm de privacy. Reken maar op 'enkele weken'. Je moet denk ik een beetje kijken naar de hersteltijd van Promes.
Minimaal 6 weken schat Slot in. En met het lichaam van Wuytens kan dat zomaar 2 maanden worden. Ookal was hij was niet in vorm was hij voor de winter wel een betrouwbare schakel.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Laat hem dan meteen zijn spullen maar inleveren.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16059
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 13 feb 2020, 08:04 Zeker niet zijn beste periode nee maar Wuytens heeft, in tegenstelling tot sommige anderen, krediet. Zeurt niet en gaat altijd voorop in de strijd.
Nou, hij kan er natuurlijk niets aan doen (hoop ik dan maar) maar krediet raakt ook op als iemand meer geblesseerd is dan speelt in een seizoen. Op deze manier kan je nooit op hem bouwen. Absoluut geen vaste waarde voor AZ. Idem Vlaar.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Stijn Wuytens legt een contractvoorstel voor twee jaar van AZ naast zich neer en verlaat AZ dus transfervrij deze zomer heeft ie dit weekend laten weten aan AZ. Bron Belgische media.

Dat betekent een vacature centraal achterin.

Of Teun Koopmeiners moet willen blijven en daar gaan spelen? Clasie op middenveld.

Of Wesley Hoedt en Southampton toch zo gek zien te krijgen om naar AZ te komen?

Of Jean-Paul van Hecke van NAC halen?

Of toch Micky van der Ven nog een proberen?

Of ergens anders vandaan een direct inzetbare verdediger zien op te sporen?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6366
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Toch wel opvallend. Misschien dat AZ niet een heel duur contract wilde neerleggen gezien zijn blessuregevoeligheid...
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Blessing in disguise, dan wordt AZ eindelijk een keer geforceerd om te investeren voor die positie.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Ferry schreef: 25 mei 2020, 06:59 Misschien dat AZ niet een heel duur contract wilde neerleggen gezien zijn blessuregevoeligheid...
AZ heeft in het nieuwe seizoen toch behoorlijk wat om voor te spelen wat niet ieder seizoen voorbij komt, en daar zou je zeggen wil je als speler juist nu toch graag bij zijn : titel (met deze selectie), voorrondes CL en wellicht wel het hoofdtoernooi.
Wellicht aanwijzingen dat ze achterin toch met iets bezig zijn en de speeltijd beduidend minder zou worden. Ik zie het toch nog steeds als een reële mogelijkheid ondanks dat de speler het zelf ontkend, dat Southampton Hoedt hier een seizoen gaat stallen gezien AZ veel interessanter is, zowel voor de speler zelf als Southampton, om in de spotlights te staan.
Laatst gewijzigd door handelaar op 25 mei 2020, 08:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6366
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

~AZ~ schreef: 25 mei 2020, 07:32 Blessing in disguise, dan wordt AZ eindelijk een keer geforceerd om te investeren voor die positie.
:lol:

Van de website van Voetbalprimeur:
Huiberts gaat niet meteen op zoek naar een vervanger. "Vooralsnog vangen we het intern op. De situatie waarin we met zijn allen zitten vanwege de coronacrisis, vraagt ons creatief te denken. Bovendien is er geen acuut probleem op de positie van Stijn. Tijdens zijn blessureperiodes heeft Teun Koopmeiners het prima gedaan op die plek en we hebben Joris Kramer ook nog in huis."
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Ja we gaan dat opvangen met onze beste speler die geen zin heeft om op die positie te spelen en hoogstwaarschijnlijk verkocht wordt en een speler die zelfs bij de hoogste nood vorig jaar niet eens in het team kwam. Lekker geloofwaardig.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Wat was het bedrag wat Antwerp kwijt was om Hoedt voor een seizoen van Southampton te huren?
Dat opvangen binnen de selectie komt niet echt geloofwaardig over van Huiberts, gezien AZ juist nu het komende seizoen met de huidige selectie veel voor te spelen heeft.
Hatzidiakos moet nog maar zien om weer op het juiste niveau te kunnen komen, Vlaar is blessure gevoelig en kun je geen seizoen opbouwen en Kramer kun je toch ook geen voorrondes CL mee spelen?
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6366
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

handelaar schreef: 25 mei 2020, 08:14 Hatzidiakos moet nog maar zien om weer op het juiste niveau te kunnen komen, Vlaar is blessure gevoelig en kun je geen seizoen opbouwen en Kramer kun je toch ook geen voorrondes CL mee spelen?
Precies mijn idee. Of alle ballen op Leeuwin en Clasie/Koopmeiners?
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Ferry schreef: 25 mei 2020, 08:22 Precies mijn idee. Of alle ballen op Leeuwin en Clasie/Koopmeiners?
Er moet dus iets meer spelen. Wesley (toch centrale linker verdediger net als Wuytens) kan wel zeggen dat de eredivisie nog te vroeg voor hem komt en enkel nog verkocht te willen worden, maar ik begin echt serieus te denken dat hij hier een seizoen door Southampton uit geleend gaat worden. Want waarom wil Wuytens er op zijn minst niet nog een seizoen aan vast knopen met wat er hier nu allemaal voor te spelen is? Hoedt of anders een andere speler, maar de speeltijd zou mogelijk minder zijn geworden voor Wuytens.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

handelaar schreef: 25 mei 2020, 08:26 Want waarom wil Wuytens er op zijn minst niet nog een seizoen aan vast knopen met wat er hier nu allemaal voor te spelen is?
Misschien iets in de privésfeer? Een tijd terug was er toch ook al sprake om terug naar België te gaan.

Of hij kan inderdaad ergens nog voor vier jaar tekenen met een flinke tekenbonus. Ik geloof België ook een nogal voordelig belastingklimaat heeft voor profvoetballers.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Dit wordt een lange transferperiode met dit in gedachte:

Max Huiberts laat desgevraagd weten dat er in eerste instantie geen vervanger wordt aangetrokken. ‘De situatie waarin we met zijn allen zitten vanwege de coronacrisis, vraagt ons creatief te denken. Bovendien is er geen accuut probleem op de positie van Stijn. Tijdens zijn blessureperiodes heeft Teun Koopmeiners het prima gedaan op die plek en we hebben Joris Kramer ook nog in huis.’
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Wuytens is vertelt dat Koopmeiners weer naar achteren gaat denk ik. Clasie doet het prima als vm en kleine broer komt er ook aan. Koopmeiners komt voor een stap hoger tekort (technisch en handelingssnelheid) op het middenveld, achterin niet.
Praat geen Poep, doos.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6407
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

=D> Wuytens was toch altijd wel een betrouwbare kracht. Maar miste net die extra kwaliteit voor een stapje hoger. Zowel voor hemzelf als voor AZ is het een goede stap. Die uitspraak dat ze het intern opvangen staaft natuurlijk niet met de interesse voor die jongense van nac volendam en Barca. Het zal, mag ik hopen, wel een tactische uitspraak zijn om clubs niet de prijzen te laten opdrijven omdat wij wanhopig op zoek zijn naar een verdediger. Na jaren van nalatigheid in aankopen achterin, en ieder jaar dezelfde schaarste als gevolg zal er nu toch wel worden doorgezet. Hatzidiakos en Vlaar kampen met blessures. Een paar middenvelders die liever niet achterin spelen + Leeuwin? en Kramer. Dat is niet Champions league waardig.
Gesloten