Ben Rienstra

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Napoleon schreef: 07 aug 2018, 10:47 Ben trainde gisterenmiddag met Jong AZ mee, net als Dabney Dos Santos.
Moest Dabney geen plaatjes draaien? Nou ja... Anders kan hij in Jong spelen.

OT. Voor zowel Ben als Twente hoop ik dat ze er uit komen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Ben Rienstra succes bij Heerenveen! Tekent voor 3 jaar.

Kan van onze salarislijst af dus.

Bron Nick Tol/Telesport.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

ForzAZ schreef: 15 aug 2018, 07:40 Ben Rienstra succes bij Heerenveen! Tekent voor 3 jaar.

Kan van onze salarislijst af dus.

Bron Nick Tol/Telesport.
salarislijst af, maar levert lijkt mij toch nog ook wel iets op, gezien zijn goede seizoen bij Willem II?
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

We hebben te maken met een Rexit ;)

Rienstra is verkocht.
Bij Alkmaar begint de victorie!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

handelaar schreef: 15 aug 2018, 07:47 salarislijst af, maar levert lijkt mij toch nog ook wel iets op, gezien zijn goede seizoen bij Willem II?
Ja dat denk ik wel. Want hij scheen ook naar Twente te kunnen en dat wilde hij ook, maar die kon of wilde niet de transfersom van AZ betalen.

Wie weet een 'klein' miljoentje.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

ForzAZ schreef: 15 aug 2018, 07:55 Ja dat denk ik wel. Want hij scheen ook naar Twente te kunnen en dat wilde hij ook, maar die kon of wilde niet de transfersom van AZ betalen.

Wie weet een 'klein' miljoentje.
Denk meer een tonnetje of 6 a 7. Wat mooi zou zijn, kunnen we dat bedrag weer aftrekken met de uitgave voor Gudmundsson.
Nu nog Friday, Dos en Garcia.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

handelaar schreef: 15 aug 2018, 08:05 Denk meer een tonnetje of 6 a 7. Wat mooi zou zijn, kunnen we dat bedrag weer aftrekken met de uitgave voor Gudmundsson.
Nu nog Friday, Dos en Garcia.
Garcia is al pleite
Gebruikersavatar
AZaanstreek67
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 mei 2017, 11:07

handelaar schreef: 15 aug 2018, 08:05 Denk meer een tonnetje of 6 a 7. Wat mooi zou zijn, kunnen we dat bedrag weer aftrekken met de uitgave voor Gudmundsson.
Nu nog Friday, Dos en Garcia.
Garcia is toch allang weg.
Heeft blijkbaar getekend bij Kiryat Shmona uit Israel.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

handelaar schreef: 15 aug 2018, 08:05 Denk meer een tonnetje of 6 a 7. Wat mooi zou zijn, kunnen we dat bedrag weer aftrekken met de uitgave voor Gudmundsson.
Nu nog Friday, Dos en Garcia.
Volgens transfermarkt heeft van Overeem 7 ton gekost. Als Rienstra evenveel oplevert dan zou dat niet helemaal logisch aanvoelen qua echte voetbalkwaliteit. Rienstra heeft natuurlijk wel een op het oog redelijk seizoen gedraaid bij Willen II.

Maar goed, succes Ben. Je kon er werkelijk waar helemaal niets van in Alkmaar en zelf had je het idee van wel, wat ben ik blij dat je weg gaat.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

~AZ~ schreef: 15 aug 2018, 08:18 Volgens transfermarkt heeft van Overeem 7 ton gekost. Als Rienstra evenveel oplevert dan zou dat niet helemaal logisch aanvoelen qua echte voetbalkwaliteit. Rienstra heeft natuurlijk wel een op het oog redelijk seizoen gedraaid bij Willen II.
En heeft die Garcia dan ook nog iets opgeleverd? Zou mooi zijn als voor die 3 spelers AZ het bedrag van Gudmundsson bij elkaar heeft gesprokkeld.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
AZaanstreek67
Glory-hunter
Berichten: 97
Lid geworden op: 10 mei 2017, 11:07

handelaar schreef: 15 aug 2018, 08:26 En heeft die Garcia dan ook nog iets opgeleverd? Zou mooi zijn als voor die 3 spelers AZ het bedrag van Gudmundsson bij elkaar heeft gesprokkeld.
Garcia liep uit contract en dat werd niet verlengd.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Nu dan nog Friday en Dos, maar ik ben bang dat de vraag naar beide niet al te groot zal zijn.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

~AZ~ schreef: 15 aug 2018, 08:18 Maar goed, succes Ben. Je kon er werkelijk waar helemaal niets van in Alkmaar en zelf had je het idee van wel, wat ben ik blij dat je weg gaat.
Mee eens.

Wel jammer dat er weer een topic wordt gesloten waar ik vanaf de eerste pagina homerun na homerun sloeg.

(Beetje zoals met het Jahanbakhsh topic zeker? :wink: )
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Antti Opdam schreef: 15 aug 2018, 08:42 (Beetje zoals met het Jahanbakhsh topic zeker? :wink: )
Ga je schamen, tandenpoetsen en naar bed!
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 15 aug 2018, 07:40 Ben Rienstra succes bij Heerenveen! Tekent voor 3 jaar.

Kan van onze salarislijst af dus.

Bron Nick Tol/Telesport.
Mooie deal voor alle 3 de partijen. Ik denk dat Heerenveen hem goed kan gebruiken.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Ben Rienstra lijkt me degene die het makkelijkst te slijten was. Dos Santos en Friday zullen moeilijker een club vinden, vrees ik, na hun uiterst povere prestaties bij Sparta. Het is niet goed als die jongens te lang blijven rondlopen binnen de club. Hoop dat er snel een oplossing komt. What if, ze na de 31e nog geen club gevonden hebben ?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZA'dam schreef: 15 aug 2018, 12:34 Ben Rienstra lijkt me degene die het makkelijkst te slijten was. Dos Santos en Friday zullen moeilijker een club vinden, vrees ik, na hun uiterst povere prestaties bij Sparta. Het is niet goed als die jongens te lang blijven rondlopen binnen de club. Hoop dat er snel een oplossing komt. What if, ze na de 31e nog geen club gevonden hebben ?
Contract afkopen en lozen. Zonder contract bij AZ kunnen ze elk moment bij een andere club onder contract komen. Uiteraard eerst alle andere mogelijke opties proberen.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

handelaar schreef: 15 aug 2018, 08:05 Denk meer een tonnetje of 6 a 7. Wat mooi zou zijn, kunnen we dat bedrag weer aftrekken met de uitgave voor Gudmundsson.
Nu nog Friday, Dos en Garcia.
Hoop wel dat het iets meer heeft opgeleverd. Als Heerenveen zelf al 600.000 wilde vangen voor Henk Veerman, dan mag Ben wel iets meer opleveren.

Maar goed, fijn dat hij een nieuwe club heeft gevonden.

Bij je lijstje uitgaande spelers mag van mij ook Bel Hassani nog wel toegevoegd worden.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

AZuid-Scharwoude schreef: 15 aug 2018, 13:26 Bij je lijstje uitgaande spelers mag van mij ook Bel Hassani nog wel toegevoegd worden.
Inderdaad Bel Hassani had ik nog over het hoofd gezien en heeft hier geen toekomst meer.
Was bij Heracles een prachtspeler maar heeft, net als Overtoom destijds, geen moment hier de indruk kunnen wekken van waarde te zijn
terwijl je toch op voorhand zou denken dat juist zo'n speler perfect in het aanvallende spelletje zou passen.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Dag Ben! Groetjes aan Foppe (y)
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gesloten