Ben Rienstra

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

differentcook schreef: 14 aug 2017, 20:01 Eindeloos reservoir van bagger om over de Rienstra's en Dos Santossen uit te storten, zelfs bij verhuur een trap na. Geef ons heden ons dagelijkse bagger. Waar komt deze hobby vandaan? Krijg je in het dagelijkse leven zelf bagger over je heen?
Het zal toch minstens zo veel moeite kosten om op iedereen te reageren die die vriendelijke jongens zo onheus bejegend.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

~AZ~ schreef: 14 aug 2017, 20:04 Het zal toch minstens zo veel moeite kosten om op iedereen te reageren die die vriendelijke jongens zo onheus bejegend.
Ik heb mijn issues :) maar liever deze dan die constante neiging tot schoppen.
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Volgend seizoen komt-ie gewoon weer terug met z'n blije bakkes.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Antti Opdam schreef: 14 aug 2017, 07:11 Hij werd bij AZ niet goed gebruikt ?
De leidersrol die hij kreeg aangemeten werd een lijdersrol. Ben was geen leider van AZ met een zwalkend middenveld en een geregeld instabiele verdediging. Ben moest iets neerzetten van waar niemand wist wat nu exact het idee was... dan hebben we het helemaal maar niet over tactisch aanpassen. Ben is opvulling, komende vanaf de bank. helemaal niet erg, maar maak geen sleutelspeler van hem. Bij AZ werkte dat niet.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Denniz schreef: 14 aug 2017, 22:24 De leidersrol die hij kreeg aangemeten werd een lijdersrol. Ben was geen leider van AZ met een zwalkend middenveld en een geregeld instabiele verdediging. Ben moest iets neerzetten van waar niemand wist wat nu exact het idee was... dan hebben we het helemaal maar niet over tactisch aanpassen. Ben is opvulling, komende vanaf de bank. helemaal niet erg, maar maak geen sleutelspeler van hem. Bij AZ werkte dat niet.
Dat middenveld was vooral aan het zwalken door dat super slappe spel van hem.

Ik zag gisteren nog een interview met hem. Nieuw bij Willem II. Hij schijnt toch een soort van conflictje of woordenwisseling met Van den Brom gehad te hebben ....

:lol: !!!

Dat is toch echt wel de wereld op zijn kop. Hij mag deze trainer eeuwig dankbaar voor een dergelijk salaris en zoveel krediet.

Overigens was ik toen nog niet uitgelachen. Want bij Willem II kwam hij een stukje rust brengen als ze een tegengoal kregen. En organisatorisch wat neerzetten...
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Zelfoverschatting is real.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Antti Opdam schreef: 15 aug 2017, 08:18 ...

Overigens was ik toen nog niet uitgelachen. Want bij Willem II kwam hij een stukje rust brengen als ze een tegengoal kregen. En organisatorisch wat neerzetten...
Als in: "Rustig maar. We winnen toch niet meer, dus waarom zouden we ons nog druk maken?" :D
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

DiepeMast schreef: 17 aug 2017, 13:14 Als in: "Rustig maar. We winnen toch niet meer, dus waarom zouden we ons nog druk maken?" :D
Daar komt zijn ervaring onder Brom goed bij van pas. :lol:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wat is Ben allemaal aan het doen. Eerst scoren en daarna hard inkomen. Foei hoor.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Het lijkt erop dat Ben afstevent op vertrek bij Willem II deze winter. Die zien we dus ook niet meer in Alkmaar terug.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Lecompte schreef: 29 jan 2018, 11:54 Het lijkt erop dat Ben afstevent op vertrek bij Willem II deze winter. Die zien we dus ook niet meer in Alkmaar terug.
Waar zie je dat? Ik hoorde hem gister na de wedstrijd wel zeggen dat hij na dit half jaar waarschijnlijk weg is.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Benieuwd waar ze hem dan volgend jaar zomaar die aanvoerdersband geven. Bizar. Bij AZ is zijn rol natuurlijk uitgespeeld.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Langedijk schreef: 29 jan 2018, 15:42 Benieuwd waar ze hem dan volgend jaar zomaar die aanvoerdersband geven. Bizar. Bij AZ is zijn rol natuurlijk uitgespeeld.
Ik denk(hoop) dat AZ nog iets aan hem over wilt houden van die anderhalf miljoen die hij gekost heeft, zijn niveau ligt blijkbaar nog altijd hoger dan een Willem 2 dus er moet wel een club in binnen of buitenland zijn die nog een paar ton voor hem over heeft.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Raiola is z'n zaakwaarnemer, misschien dat hij Ben óók naar Man City weet te krijgen. Zoeken ze nog een aanvoerder daaro?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Onbetrouwbare bronnen (reacties op voetbalsites) vermelden dat er contact is geweest tussen FC Twente en Rienstra. Rienstra wacht volgens zeggen nog af of er iets beters voorbij komt.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

pAZcal schreef: 05 jun 2018, 17:18 Onbetrouwbare bronnen (reacties op voetbalsites) vermelden dat er contact is geweest tussen FC Twente en Rienstra. Rienstra wacht volgens zeggen nog af of er iets beters voorbij komt.
Dat is dan al het derde twente gerucht rondom een AZ speler.
Voor Rienstra zullen ze toch echt wel een aardige som mogen gaan overmaken.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Last Scout schreef: 05 jun 2018, 17:26 Dat is dan al het derde twente gerucht rondom een AZ speler.
Voor Rienstra zullen ze toch echt wel een aardige som mogen gaan overmaken.
En wat te denken van het salaris. Denk niet dat Twente dat volledig over gaat nemen en AZ zal hem helemaal van de loonlijst willen hebben lijkt mij.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Rienstra naar Twente zou mooi zijn voor Twente. Ik geloof echter niet dat hij zomaar Jupiler League gaat spelen. Bovendien was hij bij Willem II samen met Sol dé man. Waarom zou je dan naar een Jupiler League club gaan? Ik kan me heel goed voorstellen dat hij heeft aangegeven om te wachten om andere mogelijkheden. Zou Groningen geen optie voor hem zijn? Die kunnen nog wel wat kwaliteit gebruiken (Rienstra zal daar zeker van meerwaarde kunnen zijn).
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Rienstra onderweg naar Israël

De Israëlische kampioen Hapoel Beer Sheva heeft interesse om Ben Rienstra en AZ van elkaar te verlossen, dit meldt Voetbal International vanochtend op haar website. Hiermee zou de middenvelder uit Akersloot voor het eerst voor een club buiten Nederland gaan spelen.

Productief
De 28-jarige middenvelder werd afgelopen seizoen uitgeleend aan Willem II, waar hij een bijzonder productief seizoen beleefde, met twaalf doelpunten en drie assists in vijfendertig wedstrijden. Rienstra heeft te horen gekregen van de AZ-leiding dat hij zijn speelminuten buiten Alkmaar mag gaan zoeken.

Contract
Rienstra heeft nog een contract tot juni 2020, aannemelijk is dus dat Hapoel Beer Sheva een transfersom op tafel moet leggen. De Israëliërs spelen in de eerste voorronde van de Champions League tegen FC Flora Tallinn. Via Heracles Almelo en PEC Zwolle werd Rienstra door AZ teruggekocht, de club waar hij ook een groot deel van zijn jeugdopleiding genoot.
AZFanpage
Waarschijnlijk de reden dat hij afwezig was gisteren.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Dit is wel een team dat nauwelijks voor spelers betaald dus wat dat betreft is het dan weer echt minder.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gesloten