Ben Rienstra

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Lecompte schreef: 23 aug 2018, 04:49 Bij Marko is een 4 jarig contract afgesproken met waarschijnlijk een hoog salaris op basis van een minimaal aantal gespeelde wedstrijden in het eerste.
Het is wat off topic: maar ik mag toch hopen dat Marko gewoon per gespeelde wedstrijd betaald krijgt?
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Lecompte schreef: 23 aug 2018, 04:49
Bij Marko is een 4 jarig contract afgesproken met waarschijnlijk een hoog salaris op basis van een minimaal aantal gespeelde wedstrijden in het eerste.
Pff als dat waar is ben ik steeds meer geneigd om de antti stuip over deze transfer te volgen.

Dat zou toch te debiel voor woorden zijn. het is leuk dat die jongen zich hier thuis voelt en dat hij hier graag wilt ballen (mogelijk tot einde carriere), maar dit is wel erg veel liefdadigheid.
Bij Alkmaar begint de victorie!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Last Scout schreef: 23 aug 2018, 17:31 Pff als dat waar is ben ik steeds meer geneigd om de antti stuip over deze transfer te volgen.

Dat zou toch te debiel voor woorden zijn. het is leuk dat die jongen zich hier thuis voelt en dat hij hier graag wilt ballen (mogelijk tot einde carriere), maar dit is wel erg veel liefdadigheid.
Wat bedoel jij met liefdadigheid?
Marko is gewoon een prima verdedigende middenvelder waarvan ik blij ben dat we hem erbij hebben. Wie wil jij anders ip van hem opstellen als er blessures zijn bij Midtsjo of Koopmeiners? En dan niet Wuytens want die hebben we ook verdedigend in het centrum nodig. En ook niet Seuntjens want die kan ook maar op 1 positie tegelijk spelen.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

multatuli schreef: 24 aug 2018, 12:52 Wat bedoel jij met liefdadigheid?
Marko is gewoon een prima verdedigende middenvelder waarvan ik blij ben dat we hem erbij hebben. Wie wil jij anders ip van hem opstellen als er blessures zijn bij Midtsjo of Koopmeiners? En dan niet Wuytens want die hebben we ook verdedigend in het centrum nodig. En ook niet Seuntjens want die kan ook maar op 1 positie tegelijk spelen.
Voor 1.25 miljoen en een 4 jarig contract?

Vejinovic was gehuurd, daarna een jaar geblesseerd en dan koop je hem terwijl hij zich echt rot voelt bij zijn huidige club.

Ik had het geld gewoon anders geinvesteerd.
Bij Alkmaar begint de victorie!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Last Scout schreef: 24 aug 2018, 18:08 Voor 1.25 miljoen en een 4 jarig contract?

Vejinovic was gehuurd, daarna een jaar geblesseerd en dan koop je hem terwijl hij zich echt rot voelt bij zijn huidige club.

Ik had het geld gewoon anders geinvesteerd.
Dat kan uiteraard maar er zitten best veel voordelen aan Vejinovic:
- goede speler voor het niveau van AZ
- professionele speler die niet snel zeurt als hij ernaast staat
- kent de club en de speelwijze vd club.
- gelet op dat hij bij Feyenoord overbodig was veel geld, maar relatief niet veel geld voor een middenvelder van zijn niveau.

In Nederland zou ik zo snel geen haalbaar alternatief weten die beter is. In het buitenland shoppen heeft ook nadelen (gewenning, taal, etc).
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

multatuli schreef: 24 aug 2018, 12:52 Wat bedoel jij met liefdadigheid?
Marko is gewoon een prima verdedigende middenvelder......
Hij is eigenlijk helemaal geen verdedigende middenvelder. Verdedigen en duelkracht zijn niet zijn wapens. Wel van achteruit opbouwen en met zijn passes naar voren de ruimtes snel bespelen en de aanvallers bedienen.

Daarom staat ie als ie speelt voor de verdediging. Maar hij is geen 'breker'. Wel een opbouwer.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 24 aug 2018, 21:04 Hij is eigenlijk helemaal geen verdedigende middenvelder. Verdedigen en duelkracht zijn niet zijn wapens. Wel van achteruit opbouwen en met zijn passes naar voren de ruimtes snel bespelen en de aanvallers bedienen.

Daarom staat ie als ie speelt voor de verdediging. Maar hij is geen 'breker'. Wel een opbouwer.
Weet ik maar gelet op zijn positie wordt hij gezien als verdedigende middenvelder.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

multatuli schreef: 25 aug 2018, 01:42 Weet ik maar gelet op zijn positie wordt hij gezien als verdedigende middenvelder.
In dit geval moet je eigenlijk niet spreken van de term ´verdedigende middenvelder´. Noem hem ´opbouwer´ of zoiets.

Net als voorheen de term ´ausputzer´ is vervangen door de term ´libero´.
Gesloten