Alireza Jahanbakhsh

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

LCFC.png
LCFC.png (29.29 KiB) 4638 keer bekeken

De Leicester fans hebben op hun forum inmiddels bijna 300 bladzijden met forumberichten geschreven over de mogelijke transfer van Jahanbakhsh.
Glory Hunter
Alireza
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 apr 2018, 16:31

Jack schreef: 24 jul 2018, 15:39 LCFC.png


De Leicester fans hebben op hun forum inmiddels bijna 300 bladzijden met forumberichten geschreven over de mogelijke transfer van Jahanbakhsh.
Brighton fans. :wink:

En ze hebben hun record van forum bezoekers gebroken vandaag (10.000). Die Alireza topic heeft bovendien de 400.000 views gehaald.

Gekkenhuis.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Wat zat die Antti er trouwens naast he ?.. die dacht dat Jahanbakhsh, topscorer, bijna niks op zou brengen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Kan de werkvergunning nog een item zijn?
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Alireza
Steward
Berichten: 10
Lid geworden op: 16 apr 2018, 16:31

Lecompte schreef: 24 jul 2018, 16:42 Kan de werkvergunning nog een item zijn?
Kan Ali inmiddels niet aanspraak maken op de Nederlandse nationaliteit aangezien hij dit jaar inmiddels al vijf jaar hier woont? Dat maakt het één en al ander wel gemakkelijker voor hem.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07


Hij blijft bij nader inzien liever bij AZ. Hier is hij op weg naar Almaty Kazakhstan om zich te vervoegen bij de AZ selectie.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

~AZ~ schreef: 24 jul 2018, 17:43
hahaha. Je bent me 2 seconden voor.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Gelukkig voor Antti doet AZ geen uitspraken over transferbedragen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

25 miljoen pond misschien! Dat is 28 miljoen euro! :o :o :o
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

AZRickGrimesAZ schreef: 24 jul 2018, 21:01 25 miljoen pond misschien! Dat is 28 miljoen euro! :o :o :o
Daar kan toch wel een goeie spits vanaf zou je zeggen :?
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Meestal tellen we de nettobedragen die in de media circuleren van een aantal jaren transfers bij elkaar op en dan halen we er wat kosten vanaf van spelers die gehaald zijn van af, en het stadion halen we er ook af, dan houden we x miljoen over voor een spits. Ik denk dat AZ zo'n 60 miljoen voor een spits in kas heeft.

Of we bouwen een mooie voetbal hal met Footbonaut waar AZ het hele jaar door gebruik van kan maken. Wat niemand in Nederland heeft zo mooi.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Jack schreef: 24 jul 2018, 19:26 Gelukkig voor Antti doet AZ geen uitspraken over transferbedragen.
:lol:

Ik hoop dat dit snel in de doofpot verdwijnt.

Overigens zette ik in op maximaal 16 miljoen. Wat ik overigens nog veel te veel vind. Maar dat even ter zijde.

Ik wil ook nog even opmerken dat er meer forummers waren die er een miljoen of 10* naast zaten. Die trek ik mee in mijn val als ze me hieraan herinneren.

:wink:

http://www.azforum.nl/viewtopic.php?p=6 ... 5d#p649069
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Antti Opdam schreef: 25 jul 2018, 07:46 :lol:

Ik hoop dat dit snel in de doofpot verdwijnt.

Overigens zette ik in op maximaal 16 miljoen. Wat ik overigens nog veel te veel vind. Maar dat even ter zijde.

Ik wil ook nog even opmerken dat er meer forummers waren die er een miljoen of 10* naast zaten. Die trek ik mee in mijn val als ze me hieraan herinneren.

:wink:

http://www.azforum.nl/viewtopic.php?p=6 ... 5d#p649069
Het is nog niet rond he?.. allemaal speculatie wat gaande is.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Sluit mij graag bij Antti aan. €20mln plus is een ridicuul bedrag voor een buitenspeler die in de topwedstrijden er (meestal) niet stond. Zoals zoveel spelers is de AZ periode zijn hoogtepunt geweest ben ik bang. Wel een voorbeeld voor iedere speler wat betreft karakter, fatsoen en gedrag in het veld. Heb natuurlijk wel genoten van Ali. Voor AZ een topper.
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Ik hoop dat hij slaagt in England , voor zowel hem als voor AZ. Na Vincent nog een aanvaller die niet meteen slaagt zou niet goed zijn voor toekomstige transfers
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10188
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Ja, dat hoop ik ook. Maar dan is het wel handiger als hij bij Leicester terecht komt. Dan kan hij iets meer meedoen in de aanval.

Uiteindelijk zal hij nu constant tegen teams van 'Europees niveau' spelen. En er zijn amper aanwijzingen dat hij dat enigszins aan kan. Daarnaast is het ook een illusie dat ze het spel volledig op hem gaan afstemmen. Zoals dat bij AZ wel gebeurde. Daarnaast zijn oranjeklanten als Berghuis en Janssen ook niet geslaagd. Ik heb er een heel hard hoofd in.

Maar goed, dat had ik in zijn eerste tweeënhalf jaar bij AZ ook. En toen hij van NEC kwam ook.

En kijk waar we nu - bijna - staan.
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 25 jul 2018, 10:08 Ja, dat hoop ik ook. Maar dan is het wel handiger als hij bij Leicester terecht komt. Dan kan hij iets meer meedoen in de aanval.

Uiteindelijk zal hij nu constant tegen teams van 'Europees niveau' spelen. En er zijn amper aanwijzingen dat hij dat enigszins aan kan. Daarnaast is het ook een illusie dat ze het spel volledig op hem gaan afstemmen. Zoals dat bij AZ wel gebeurde. Daarnaast zijn oranjeklanten als Berghuis en Janssen ook niet geslaagd. Ik heb er een heel hard hoofd in.

Maar goed, dat had ik in zijn eerste tweeënhalf jaar bij AZ ook. En toen hij van NEC kwam ook.

En kijk waar we nu - bijna - staan.
Met jou expertise en daarop volgende ontwikkelingen zou ik zeggen ... kraak iedere toekomstige nieuweling ze veel mogelijk af ... garantie tot succes ! :D
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Antti Opdam schreef: 25 jul 2018, 07:46 :lol:

Ik hoop dat dit snel in de doofpot verdwijnt.

Overigens zette ik in op maximaal 16 miljoen. Wat ik overigens nog veel te veel vind. Maar dat even ter zijde.

Ik wil ook nog even opmerken dat er meer forummers waren die er een miljoen of 10* naast zaten. Die trek ik mee in mijn val als ze me hieraan herinneren.

:wink:

http://www.azforum.nl/viewtopic.php?p=6 ... 5d#p649069
Ja, ik help wel herinneren dat het in de doofpot gaat. Easy.
Glory Hunter
Gesloten