Alireza Jahanbakhsh

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

zeekomkommer schreef: 25 jul 2018, 10:15 Van AZ naar de PL is een erg moeilijke stap. Wat voor hem pleit is de progressie die hij heeft geboekt, de combi scoren/assists/dreiging/meeverdedigen en dat hij heeft aangetoond (toen het om de topscoorderstitel ging) er te kunnen staan als hij zich echt druk maakt.

Zeer fijne kerel. Veelzeggend was zijn reactie toen Wuytens zijn tong inslikte (net zoals bij Esteban, toen er een ajax-malloot het veld betrad).
Prima verhaal. Dik gedrukte stuk alleen even weghalen.

Of misschien maakte hij zich gewoon op de verkeerde momenten druk.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Snee schreef: 25 jul 2018, 10:59 Met jou expertise en daarop volgende ontwikkelingen zou ik zeggen ... kraak iedere toekomstige nieuweling ze veel mogelijk af ... garantie tot succes ! :D
In de meeste gevallen schiet ik gewoon haarscherp. Al zeg ik het zelf.

:wink:

Bij de volgende spelers was ik ongeveer de eerste om met ze af te rekenen: Rienstra, Dos Santos, Rochet, Van Eijden, Gorter.

En bij sommige spelers hoorde ik tot de eerste fanboys: Haps, Janssen.

De laatste aanzienlijke blunder die ik maakte - of me herinnerde - is toen ik zei dat Graziano Pelle er nooit meer dan 10 zou scoren. Wat een paar jaar later toch gebeurde.

Jahanbakhsh heeft me trouwens, maar dat zal u niet verrassen, nog steeds niet helemaal overtuigd. Ik had hem echt anders gewogen als hij bijvoorbeeld de bekerfinale, een Europees duel of een topper had beslist. Nu blijf ik met een wrange smaak zitten.

Maar goed. Waar hebben we het allemaal over als hij straks voor meer dan twintig miljoen vertrekt?

Ik gun hem het allerbeste.

Is die transfer nou al eens rond trouwens?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 25 jul 2018, 11:51 In de meeste gevallen schiet ik gewoon haarscherp. Al zeg ik het zelf.

:wink:

Bij de volgende spelers was ik ongeveer de eerste om met ze af te rekenen: Rienstra, Dos Santos, Rochet, Van Eijden, Gorter.

En bij sommige spelers hoorde ik tot de eerste fanboys: Haps, Janssen.

De laatste aanzienlijke blunder die ik maakte - of me herinnerde - is toen ik zei dat Graziano Pelle er nooit meer dan 10 zou scoren. Wat een paar jaar later toch gebeurde.

Jahanbakhsh heeft me trouwens, maar dat zal u niet verrassen, nog steeds niet helemaal overtuigd. Ik had hem echt anders gewogen als hij bijvoorbeeld de bekerfinale, een Europees duel of een topper had beslist. Nu blijf ik met een wrange smaak zitten.

Maar goed. Waar hebben we het allemaal over als hij straks voor meer dan twintig miljoen vertrekt?

Ik gun hem het allerbeste.

Is die transfer nou al eens rond trouwens?
Het ging tot deze post best goed met je downfall😉, eerlijk en open met respect. #borstklopperij
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

zeekomkommer schreef: 25 jul 2018, 12:27 Toen het belangrijk was te scoren, scoorde hij 3 keer in een wedstrijd (waarvan de eerste twee).
De spits Wout Weghorst, voor wie het ook belangrijk was, scoorde die wedstrijd 'slechts' twee maal toen de tegenstander al (door Alireza) gekraakt was.
Klasse dus!
Het is makkelijk scoren als de aanvallen bij je beginnen en dan constant zelf gaat en je spits geen bal meer gunt. Terwijl die spits ruimte voor je maakt. Had ik al eens opgelepeld dat Alireza van alle spelers in de eredivisie (!) het meest op doel heeft geschoten? Eigenlijk heeft Alireza zich - net als Weghorst - die wedstrijd misdragen.

:wink:

Hoe het ook zij: die wedstrijd was voor de kat z'n viool. Neem ik allemaal niet serieus. We gaan Fred Friday nu ook niet ophemelen op basis van de voorbereiding.

Nou ja, niet iedereen in ieder geval.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

FugAZi schreef: 25 jul 2018, 12:32 Het ging tot deze post best goed met je downfall😉, eerlijk en open met respect. #borstklopperij
In dit topic ga ik door een emotionale achtbaan.

Vergeef me.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Antti Opdam schreef: 25 jul 2018, 12:49 In dit topic ga ik door een emotionale achtbaan.

Vergeef me.
Don't worry. Je hebt specifieke kwaliteiten.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Wat duurt dit ontiechelijk lang allemaal, heel vervelend om telkens wanneer je Twitter oid opent te lezen: "De transfer is nu zo goed als rond, enkele details bla bla bla.. wordt ieder moment bekend gemaakt..."

Fijn als dit afgesloten is.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

leszz schreef: 25 jul 2018, 13:40 Wat duurt dit ontiechelijk lang allemaal, heel vervelend om telkens wanneer je Twitter oid opent te lezen: "De transfer is nu zo goed als rond, enkele details bla bla bla.. wordt ieder moment bekend gemaakt..."

Fijn als dit afgesloten is.
De beste jongen is gisteren tegen het einde van de middag geland in Engeland, nog amper 24 uur geleden. Het is (ook daar) veel te warm om je er zo druk over te maken. En het boek 'Alireza bij AZ' is wel al afgesloten hoor.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Volgens Sky sports gaat het om 17 miljoen pond en dat dat kan oplopen tot 20m.
mAgNaVoX oDySsEy
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Antti Opdam schreef: 25 jul 2018, 12:48 Het is makkelijk scoren als de aanvallen bij je beginnen en dan constant zelf gaat en je spits geen bal meer gunt. Terwijl die spits ruimte voor je maakt.
Volstrekte onzin, hiermee bewijs je dat je geen minuut AZ gekeken hebt.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

De kogel is door de kerk.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

https://www.telegraaf.nl/sport/2349839/ ... r-brighton

Nu een knappe spits terug...?
S.v.p. die rare ADO kerel laten rusten?
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Ferry schreef: 25 jul 2018, 17:11
Nu een knappe spits terug...?
S.v.p. die rare ADO kerel laten rusten?
Nou dat gaat niet gebeuren hoor, Johnsen is al niet meer bij de selectie. Gesprekken zijn weer geopend en zal deze week wel gepresenteerd worden .
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Last Scout schreef: 25 jul 2018, 16:47 Volstrekte onzin, hiermee bewijs je dat je geen minuut AZ gekeken hebt.
Volstrekte onzin. Deze conclusie kun je niet trekken op basis van die zin.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

ah. Nou valt alles op z'n plaats. Hij was dus toch met een transfer bezig al die tijd. En al dat gevlieg was om de papieren in orde te krijgen.

Ja, nu begrijp ik het ineens wel. Alle puzzelstukjes komen in één klap samen.

Goh. Leuk joh.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Leuke speler, maar vond zijn interviews altijd net te gemaakt, net als bij Altidore.. teveel mediatraining gehad.

Veel succes Ali
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Je bent een topper Alireza. Laat ze in de PL maar even zien hoe het moet :lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Bedankt Ali en succes in Engeland
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Het ga je goed Ali, thx voor de mooie momenten.

Je was voor mij een speler met schitterende acties, maar ook één die mij vaak frustreerde- je had echt het dubbele aan assist kunnen hebben- maar ja dan knalde je er weer 1 in en wat kan je dan nog zeggen.

Make us proud over there in the PL. Take care 😊
Gesloten