Rajko Brežančić

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Last Scout

kristenforever schreef:

Turkije zal nooit bij EU komen. Net als de Oekraine. Is niet mijn mening maar van de EU zelf. Toevallig gistermiddag daar een heel stuk over gehoord op Radio 1. Het referendum op 6 april gaat ook niet over het feit dat de Oekraine wel of geen lid mag worden van de EU, maar over één of ander handelsverdrag. Zo steek je op een verloren dinsdagmiddag nog eens wat op als je de radio aan hebt.
Totaal niet het topic hier voor maar ik hoop dat je ervan bewust bent dat Oekraïne zelf die missie tot toetreding bij de EU heeft?
Dat is waar die hele domme burgeroorlog om begonnen is omdat de Pro-Russische regering met geweld is afgezet gezien men in het westen richting de EU wilde.

In de bewoordingen van de overeenkomst staat overigens dat het wel degelijk een inleiding is voor toekomstige samenwerking daarnaast hebben wat belangrijke functionarissen binnen de EU alsmede de huidige regering van Oekraïne uitgesproken dat Oekraïne toe zou willen/kunnen treden tot de EU.

Het referendum gaat er vanuit de kant van GeenPeil om dat elk advies en de stem van het volk genegeerd wordt, als de Nederlanders nee stemmen is dat een doodsteek voor het democratisch geloof van de EU omdat de EU het verdrag al in werking heeft laten treden.


De onderhandelingen met turkije zijn op voornemen van Duitsland weer gestart in ruil voor de Turkse steun met de vluchtelingen kwestie, grote bedrijven in Turkije zoals Turkish Airlines sturen er ontzettend op aan en lobbyen voor een Turkse toetreding tot de EU.
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Contract ontbonden aldus AZ.nl! Goed om te horen want het is mij namelijk nooit duidelijk geworden waarom hij gehaald is en waar dat op gebaseerd was.
.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Hier word ik vrolijk van :) doorselecteren die hap. En nu, Wijndal laten toetreden tot de 16-jarige hype in de eredivisie of een vervanger halen?
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

~AZ~ schreef:Hier word ik vrolijk van :) doorselecteren die hap. En nu, Wijndal laten toetreden tot de 16-jarige hype in de eredivisie of een vervanger halen?
Ik denk dat Ouwejan de back-up gaat zijn voor Haps. Wijndal is een groot talent maar in de wedstrijden van Jong AZ die ik gezien heb speelt hij nog niet zo geweldig om een plek bij de a-selectie te verantwoorden. Hij is nog erg jong en laat hem zich eerst maar bewijzen op dat niveau.
.
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef:Hier word ik vrolijk van :) doorselecteren die hap. En nu, Wijndal laten toetreden tot de 16-jarige hype in de eredivisie of een vervanger halen?
Gezien het moment zal dat wel intern via Ouwejan worden opgelost. Of zou toch Poulsen weer terugkeren :D Lekker duo samen met Haps.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Eli Babalj zal ook nog wel volgen. Daar hoor ik nooit iets over. Zit ie überhaupt wel eens ergens op de bank (bij een selectie)?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Qua tekens op de letters van zijn naam ben ik wel blij dat hij vertrekt. Soms wordt zelfs de Z er heel erg klein van. Puur om er zo'n omgekeerd dakje erboven te kunnen zetten. En wat moet je van het verschil tussen een č en een ć denken. Dat is toch bijna onverklaarbaar ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

FIGO MO8 schreef:Haps is het seizoen sterk begonnen, maar ze ontlopen elkaar op dit moment niet veel. Ik zou op dit moment toch kiezen voor Brežančić.
UP!

:wink:
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Daar gaat onze Balkan reus! Toch nog 6 pagina's over hem...
Slotje!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

En zo kwam het toch nog goed.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

[tweet] https://twitter.com/AZAlkmaar/status/770322859055087617" onclick="window.open(this.href);return false;[/tweet]
...... and that's what we mean by honey \:D/
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Sympathieke actie van hem!
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

AZ-Alkmaar schreef:
Gezien het moment zal dat wel intern via Ouwejan worden opgelost. Of zou toch Poulsen weer terugkeren :D Lekker duo samen met Haps.
Ouwejan is van origine toch middenvelder (a la Haye)?. Ik meen dit mij te herinneren. Ondanks zijn paar wedstrijden als linksback...
Laatst gewijzigd door Grifo op 31 aug 2016, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Niets ten nadele van Rajko, maar we mogen hem denk ik toch wel bestempelen als miskoop. Helaas, kan gebeuren. Poulsen nu als back-up van Haps?

:lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Komt er nu ook een larger-than-life afbeelding van Rajko buiten op het stadion?
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DiepeMast schreef:Niets ten nadele van Rajko, maar we mogen hem denk ik toch wel bestempelen als miskoop. Helaas, kan gebeuren. Poulsen nu als back-up van Haps?
:lol: !!!

Mooie grap.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Speelt nogal onzichtbaar, dit seizoen... Is me nog niet echt opgevallen.
Gesloten