Vincent Janssen

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Je hebt nog maar 24%.. straks mis je de officiele bekendmaking nog. Opladen please.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Haha Jack.
AZ accepteert nieuw miljoenenbod Tottenham Hotspur op Janssen

Tottenham Hotspur heeft een akkoord bereikt met AZ over een transfersom van Vincent Janssen. De Londenaren dienden eerder al een bod van circa zeventien miljoen euro in, maar dat bedrag werd geweigerd door de club uit Alkmaar. Het leidde tot wrevel bij Janssen, die nu opgelucht zal zijn dat een tweede en hoger bod wel is geaccepteerd.

AZ bereikte eerder al wel een akkoord met Paris Saint-Germain, maar de balende Janssen had zijn zinnen gezet op Tottenham Hotspur. Hij kreeg een goed gevoel bij de Engelse nummer drie van het voorbije seizoen en bovendien had hij zijn jawoord al gegeven. Voor Janssen voelde het of AZ zijn droomtransfer blokkeerde en dat stelde hem uitermate teleur.

Voetbalzone weet dat een nieuw bod op Janssen wél geaccepteerd is door AZ. Het gaat om een bedrag van twintig miljoen euro plus bonussen. De aanvaller reist zo snel mogelijk af naar Londen voor een medische keuring, om zich vervolgens aan te sluiten bij het keurkorps van manager Mauricio Pochettino.
Voetbalzone
=P~
Laatst gewijzigd door Alkmaar/Zaanstreek op 07 jul 2016, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Jack schreef:Je hebt nog maar 24%.. straks mis je de officiele bekendmaking nog. Opladen please.
Zie je ⚡, that means chårge!
Laatst gewijzigd door pAuluZ op 07 jul 2016, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

AZRickGrimesAZ op pagina 1 schreef:Dit gaat een grote worden! Wel mooi om te zien, AZ heeft nu drie goede spitsen, dat is wel eens anders geweest..
Jammer, slechts een half jaar echt kunnen genieten van Vincent Janssen. Gelukkig wel een heel mooi bedrag en niet naar 020 :D
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Jack schreef:Je hebt nog maar 24%.. straks mis je de officiele bekendmaking nog. Opladen please.
pAuluZ schreef:Zie je ⚡, that means chårge!
åååhh. Goed bezig !
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

Alkmaar/Zaanstreek schreef:Het gaat om een bedrag van twintig miljoen euro plus bonussen
Zou mooi zijn. Per doelpuntje een ton en doorverkooppercentage ? =D>
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

salmonyappi schreef:Ik weet niet, en eigenlijk niemand lijkt me, hoe het zit, maar als Tottenham na een afgewezen bod van 18 terugkomt, zullen ze nu toch 20 gaan bieden. Betekent ook dat zij graag willen; van Janssen weten we dat hij "gewoon" naar Tottenham wil.
Kwestie van tijd en het wordt bekend gemaakt: Janssen voor 20 miljoen naar Tottenham.
Beetje arrogant, maar toch quote ik mezelf even.... :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Mocht het kloppen dan is dit een historische dag voor AZ. Zeer goede voetballers hebben we eerder verkocht (Dembele, Rasmus Elm, Berghuis), maar een serieus knappe transfersom hebben we er nooit voor ontvangen.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef:Mocht het kloppen dan is dit een historische dag voor AZ. Zeer goede voetballers hebben we eerder verkocht (Dembele, Rasmus Elm, Berghuis), maar een serieus knappe transfersom hebben we er nooit voor ontvangen.
Laat dit dan een start zijn voor meer recordtransfers. Max verdient in ieder geval een standbeeld. =D>
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZraamklA schreef:[
Laat dit dan een start zijn voor meer recordtransfers. Max verdient in ieder geval een standbeeld. =D>
Max = Stewart.

Maar mooi, marktconform bedrag. Had misschien zelfs nog wel 5 miljoen meer in gezeten als Janssen zich rustig had gehouden. De eikel.

Maar goed, zo gaat dat blijkbaar tegenwoordig.

Ik ben benieuwd wie AZ als opvolger gaat halen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

We hebben Weghorst, Seuntjens en Van Eijden al weten te strikken en bovendien is Hupperts terug en Johansson niet weg. Selectie rond dus en geld lekker op de bank zetten!
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Langedijk schreef:We hebben Weghorst, Seuntjens en Van Eijden al weten te strikken en bovendien is Hupperts terug en Johansson niet weg. Selectie rond dus en geld lekker op de bank zetten!
Onder het motto: een complete selectie met lamlendige spelers is nog steeds een complete selectie? :|
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

~AZ~ schreef:Onder het motto: een complete selectie met lamlendige spelers is nog steeds een complete selectie? :|
Ja joh. Messi is nog steeds niet haalbaar..... Dit is AZ: roeien met de beschikbare riemen......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef:We hebben Weghorst, Seuntjens en Van Eijden al weten te strikken en bovendien is Hupperts terug en Johansson niet weg. Selectie rond dus en geld lekker op de bank zetten!
Maar wie gaan er dan in de spits, rechtsback en op doel ?

Ook mis ik nog een middenvelder (of twee).

Of spelen we komend jaar voor de plekken 8 tot 12 ?
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef:We hebben Weghorst, Seuntjens en Van Eijden al weten te strikken en bovendien is Hupperts terug en Johansson niet weg. Selectie rond dus en geld lekker op de bank zetten!
Dit is zwaar klote. Jaar op jaar weet de directie van AZ er weer een zootje van te maken. Straks komt er naast dit zootje ongeregeld weer een spits uit de Jupiler. Dit willen we toch niet. Ik ga weer lekker bij DTS kijken. derdeklasser komend seizoen!! Stewart rot op. Oh Shit, die is al weg....
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Voltreffer Vick schreef:Ik ga weer lekker bij DTS kijken. derdeklasser komend seizoen!!
Die hebben wel een spits die er 46 maakt :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef:Maar wie gaan er dan in de spits, rechtsback en op doel ?

Ook mis ik nog een middenvelder (of twee).

Of spelen we komend jaar voor de plekken 8 tot 12 ?
Ik had de sarcasme-modus even aan moeten zetten. Maar Voltreffer Vick is wel tevreden dus misschien ligt het gewoon aan mij. Deze selectie heeft zwaar geteerd op de doelpunten van Janssen en Henriksen want zo geweldig was het allemaal echt niet. Ik vind dat we directe versterkingen nodig hebben op de posities die jij noemt en dan bedoel ik aankopen van 3+ miljoen. Het kan niet zo zijn dat die 20 miljoen voor Janssen wordt geparkeerd. Ze weten in Ouderkerk ook dat sparen sportief niet loont.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Afbeelding
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

mjåååhhh... fake. Is gephotoshopped.. zie je zo. Hoax. Eerst stond de battery life op 24% en nu ineens op 92%.
Beetje ongeloofwaardig zo snel. Volgens Huiberts is er één keer een te laag bod geweest. Allemaal nepberichten in de media.
Glory Hunter
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Afbeelding
mAgNaVoX oDySsEy
Gesloten