Vincent Janssen

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Vincent Janssen kan morgen zo goed als zeker de champagne laten knallen. De droomtransfer van de Oranje-international en topscorer van AZ wordt in de komende 24 uur afgerond in Londen.

Janssen is aan het begin van de zondagavond op Schiphol in het gezelschap van zijn zaakwaarnemers Patrick van Diemen en Louis Laros (VVCS/Soccervision) gespot bij de gate voor hun vlucht naar Londen.

In de afgelopen weken en dagen heeft een complete soap zich afgespeeld rond de overgang van de spits, waarbij AZ lang weigerde aan de onderhandelingstafel plaats te nemen en de speler duidelijk maakte dat hij alleen nog voor Tottenham wilde uitkomen.

Maar alles lijkt nu tot een goed einde te komen, al staat de dag van morgen nog in het teken van de laatste onderhandelingen en een medische keuring. De Engelse topclub blijkt bereid diep in de buidel te tasten voor de spits, die 22 miljoen euro gaat kosten.

Janssen wordt maandagochtend samen met zijn begleiders verwacht bij Tottenham, dat de aanvaller snel wil meenemen op toernee naar Australië. Janssen wilde per se vroeg instromen bij Tottenham, zodat hij de hele voorbereiding kan meemaken en tijd heeft om te acclimatiseren voor de start van de competitie.

Telegraaf.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

~AZ~ schreef:Maarten Martens komt in me op als speler die bij AZ aan zijn top zat. Of Brett Holman. Jan Kromkamp. En dan bedoel ik niet spelers die het niveau van AZ niet aankunnen, maar spelers die dat wel enigszins kunnen en toch niet aanmerking komen voor een stap hoger. In de huidige selectie denk ik dan aan Rienstra, maar ik twijfel nog of hij überhaupt het niveau aankan.
Mij ging het om de gedachte dat bepaalde spelers bij AZ weg zouden moeten omdat ze door het plafond bij AZ belemmerd werden om betere spelers te worden. De gedachte dat je bij grotere clubs door de grotere druk (het moeten winnen) een betere speler wordt. Het is een mythe en niet aantoonbaar met feiten.
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Welke feiten zouden je daar van overtuigen? Het lijkt mij overduidelijk dat je een betere speler wordt van een jaar FC Barcelona dan van een jaar in het 12e team van FC Bal-op-'t-dak. Ontwikkeling versnelt bij hogere weerstand. Het verschil Eredivisie - Premier League is aanzienlijk, gegeven dat alle overige omstandigheden gelijk blijven zou je je als speler beter moeten kunnen ontwikkelen in de PL. De vraag is alleen of je evenveel minuten maakt, wat essentieel is voor ontwikkeling.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1790
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

http://www.vi.nl/nieuws/AZ-en-tottenham ... anssen.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Wanneer krijgt Wout Weghorst zijn eigen topic?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

~AZ~ schreef:Welke feiten zouden je daar van overtuigen? Het lijkt mij overduidelijk dat je een betere speler wordt van een jaar FC Barcelona dan van een jaar in het 12e team van FC Bal-op-'t-dak. Ontwikkeling versnelt bij hogere weerstand. Het verschil Eredivisie - Premier League is aanzienlijk, gegeven dat alle overige omstandigheden gelijk blijven zou je je als speler beter moeten kunnen ontwikkelen in de PL. De vraag is alleen of je evenveel minuten maakt, wat essentieel is voor ontwikkeling.
Eerst zeg je dat een speler beter wordt van meer weerstand. Vervolgens zet je er een "maar" bij in de vorm van dat een speler dan wél minuten moet maken.
Maar is dat niet precies het probleem?
Ik denk dat een speler beter kan worden , c.q. meer zelfvertrouwen krijgt, bij AZ door meer minuten te maken, m.a.w. een basisspeler te zijn; en dat als hij bankzitter bij een topper wordt er écht niet beter op zal worden. Legio voorbeelden te geven!
Beetje een contradictio in terminis.........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZRickGrimesAZ schreef:Wanneer krijgt Wout Weghorst zijn eigen topic?
Nu: http://forum.azfanpage.nl/viewtopic.php?f=2&t=7251" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef:Eerst zeg je dat een speler beter wordt van meer weerstand. Vervolgens zet je er een "maar" bij in de vorm van dat een speler dan wél minuten moet maken.
Maar is dat niet precies het probleem?
Ik denk dat een speler beter kan worden , c.q. meer zelfvertrouwen krijgt, bij AZ door meer minuten te maken, m.a.w. een basisspeler te zijn; en dat als hij bankzitter bij een topper wordt er écht niet beter op zal worden. Legio voorbeelden te geven!
Beetje een contradictio in terminis.........
Nu heb ik echter wel het idee dat hem het een en ander is beloofd bij Tottenham. Als hij echt enkel stand-in wordt van Kane dan had hij net zo goed als reserve achter Cavani naar PSG kunnen gaan voor meer knaken. Of hij had voor minuten bij West Ham kunnen gaan. Mijn vermoeden is dan ook dat hem bij Tottenham een heel mooi verhaal is voorgeschoteld met voldoende perspectieven.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

En voor 18,8 m pond, dat is ruim 22m euro's.
Ruim drie keer zoveel als waar Stewart de beste spelers voor liet gaan.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Hij zei dat Pochettino met eenzelfde verhaal kwam als Van de Brom destijds. Nu weten we niet precies wat dat verhaal was aangezien Janssen vervroegd in de basis kwam te spelen door het vertrek van Johannsson maar het sprak hem blijkbaar aan.
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

Engelse websites en fora berichten dat de persconferentie en de presentatie op het trainingsveld morgen pas zullen plaatsvinden. We wachten af...
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

De betaling zal gespreid worden over 3,5 jaar, zo valt te lezen.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

pAuluZ schreef:De betaling zal gespreid worden over 3,5 jaar, zo valt te lezen.
Belachelijk. Tottenham kan dat in 1 keer op tafel gooien als grote Engelse club zijnde.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

pAuluZ schreef:En voor 18,8 m pond, dat is ruim 22m euro's.
Ruim drie keer zoveel als waar Stewart de beste spelers voor liet gaan.
En gekocht voor 4 ton. Door diezelfde Stewart........
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Voltreffer Vick schreef:.
En gekocht voor 4 ton. Door diezelfde Stewart........
Hij had hem niet voor 22m verkocht denk ik.
Altidore was in mijn ogen ook veel meer waard. Gudelj zelfde verhaal, daar had echt meer ingezeten.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

pAuluZ schreef:De betaling zal gespreid worden over 3,5 jaar, zo valt te lezen.
Hopelijk hebben ze dat wel in euro's vastgelegd en niet in ponden, anders weet je nog niet hoeveel je uiteindelijk binnen krijgt.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

pAuluZ schreef: Hij had hem niet voor 22m verkocht denk ik.
Altidore was in mijn ogen ook veel meer waard. Gudelj zelfde verhaal, daar had echt meer ingezeten.
Ik heb toch het gevoel dat jouw ogen er minder zicht op hebben dan Stewart, By far de beste TD die AZ ooit heeft gehad.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Johannes
Ben-Sider
Berichten: 944
Lid geworden op: 27 dec 2003, 14:19
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

pAuluZ schreef: Hij had hem niet voor 22m verkocht denk ik.
Altidore was in mijn ogen ook veel meer waard. Gudelj zelfde verhaal, daar had echt meer ingezeten.
Ik denk van wel.
Altidore en Gudelj moesten verkocht worden om de begroting rond te krijgen. Elke vergelijking met de huidige situatie slaat dus nergens op, AZ heeft nu geld genoeg (ook al voor de verkoop van Janssen).
Gesloten