Jop van der Linden

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Hotdogsnor
Fanatic
Berichten: 541
Lid geworden op: 08 jul 2012, 21:12

Werd er tegen Atlethic Bilbao niet gewoon een overtreding op hem gemaakt bij de 3-1? Hij haalde die rare Paraguayaan in maar toen werd ie gewoon omver gebeukt en daar hoor ik volgensmij niemand over :?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Schouderduwtje.
Gebruikersavatar
Hotdogsnor
Fanatic
Berichten: 541
Lid geworden op: 08 jul 2012, 21:12

Antti Opdam schreef:Schouderduwtje.
Beetje laat (deze reactie), maar zoals ik het zag was het gewoon een duw. Niet met de schouder, maar gewoon een ouderwetse beuk. Da's op zo'n plek toch een overtreding?
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Weet iemand wat er met hem aan de hand is? Zat vorige week op de bank maar deze wedstrijd niet. Hij was toch een van de beste spelers van de eerste seizoenshelft, ik ga er niet van uit dat hij is gepasseerd door Hatzidiakos.
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef:Weet iemand wat er met hem aan de hand is? Zat vorige week op de bank maar deze wedstrijd niet. Hij was toch een van de beste spelers van de eerste seizoenshelft, ik ga er niet van uit dat hij is gepasseerd door Hatzidiakos.
Heeft wel gespeeld vd week met jong AZ. En eerder ook al meen ik. We zullen het zien komende week. Hij is toch de logische vervanger nu Wuytens geschorst is tegen PSV.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef:Weet iemand wat er met hem aan de hand is? Zat vorige week op de bank maar deze wedstrijd niet. Hij was toch een van de beste spelers van de eerste seizoenshelft, ik ga er niet van uit dat hij is gepasseerd door Hatzidiakos.
Gepasseerd. Iedereen was gewoon fit op Henriksen en Johansson na. Was redelijk stabiel in een matig AZ maar voor onze ambities (subtop met een uitschieter naar boven) komt hij gewoon tekort.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Dan heeft van den Brom een kort geheugen. Hij was een van de weinige die zich iedere week goed staande hield in de eerste seizoenshelft. Na een foutje uit tegen Ausburg denkt iedereen opeens dat hij er niets meer van kan. Hij ziet er een beetje klungelig uit, maar hij was echt niet slecht. Als het echt zo is dan zou dat een slechte zaak zijn. Nu had je ook maar 1 verdediger op de bank.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

De linkerbeen van Wuytens is een wapen. Verder beschikt alleen van der Linden over zo'n been, lijkt mij de meest logische vervanger. Zeker als ook Vlaar nog geblesseerd blijkt te zijn.
Last Scout

~AZ~ schreef:Weet iemand wat er met hem aan de hand is? Zat vorige week op de bank maar deze wedstrijd niet. Hij was toch een van de beste spelers van de eerste seizoenshelft, ik ga er niet van uit dat hij is gepasseerd door Hatzidiakos.
Gepasseerd door Hatzidiakos?

Iets met poppetjes en plekjes.
Dan mag AZ linea recta de transfermarkt op deze zomer, of beter, linea recta naar Spangen om bij het Kasteel wat verdedigers te plunderen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef:Dan heeft van den Brom een kort geheugen. Hij was een van de weinige die zich iedere week goed staande hield in de eerste seizoenshelft. Na een foutje uit tegen Ausburg denkt iedereen opeens dat hij er niets meer van kan. Hij ziet er een beetje klungelig uit, maar hij was echt niet slecht. Als het echt zo is dan zou dat een slechte zaak zijn. Nu had je ook maar 1 verdediger op de bank.
Hij scoorde zeker in zijn eerste maanden een voldoende maar wil je echt af en toe de top aanvallen dan moet je beter hebben.
alkmaar90
Reservespeler
Berichten: 1748
Lid geworden op: 19 okt 2009, 21:12

AZ 4 Life schreef: Hij scoorde zeker in zijn eerste maanden een voldoende maar wil je echt af en toe de top aanvallen dan moet je beter hebben.
Maar is dat ook wel realistisch? Zogenaamde Eredivisie top is voor AZ bijna niet (meer) te halen. Vorig jaar dacht ik zelf dat die Van Aken wel wat voor AZ zou kunnen zijn, kwakkelt nu ook al maanden met zijn vorm en blessures. En daar zou je dan +/- 2 miljoen voor moeten betalen om het los te weken van Heerenveen. Is een transfervrije V/d Linden dan echt een slechter alternatief? Of een Wuytens van +/- 3 ton?

In Nederland vind ik het maar erg karig achter Vlaar en Moreno qua centrale verdedigers. Daarachter ziet een groepje met Riedewald, Bruma en Kongolo maar die 3 zijn uiteraard niet haalbaar.

Al met al, Jop zal inderdaad tekort komen wil je de top 2 aanvallen. Anderzijds, er zijn genoeg andere posities die waarschijnlijk kwalitatief en/of kwalitatief minder bezet zijn. Een echte goede 2de spits, buitenspelers die iets meer scoren, een echte back-up/opvolger rechtsback voor Johansson is ook gewenst.

Maar met Jop ben ik persoonlijk wel tevreden voor volgend jaar, het probleem gaat hem meer zitten in wie Ron gaat vervangen. Hatzidiakos lijkt me nog net jong, Luckassen te wisselvallig.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Gent haalt de knock-out fase in de CL en Leicester staat op de rit om kampioen van Engeland te worden. Meer dan in de laatste 20 jaar heb je nu de tools beschikbaar om, af en toe, met slimmigheden van het geld te winnen. Het zijn uitschieters maar ik zie niet in waarom AZ niet af en toe een seizoen boven PSV en/of ajax moet kunnen eindigen. Van der Linden gaat daarvoor niet het verschil maken, maar zal ook niet het probleem zijn. Een prima stabiele speler.

Overigens gaf Brom gisteren aan dat van der Linden nog kwakkelt met zijn blessure en dat hij daarom niet bij de wedstrijdselectie zat. Maw hij is niet gepasseerd.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Structureel de top aanvallen gaat niet lukken, maar als je standaard tussen plek 4-8 speelt met eens in de vijf jaar een uitschieter naar boven dan doe je het al heel goed. Van der Linden is een redelijke speler maar het is geen potentiele topper. Hij voetbalt mee maar zodra het niveau omhoog gaat dan krijgt hij het moeilijk.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Als Van der Linden basisspeler is bij AZ dan gaat er simpelweg iets niet goed. Te traag, niet wendbaar genoeg en die traptechniek werd ook steeds minder. Hij deed het redelijk in een zwalkend elftal maar viel bij de eerste serieuze tegenstander direct door de mand. Bank of tribune dus.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
El Magico
Moderatort
Berichten: 1105
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:33
Locatie: Alkmaar

Gister geopereerd aan z'n heup. Het herstel zal paar maanden duren. Mist dus complete voorbereiding dus zal wel even duren voor die volledig inzetbaar is.
24 hours in a day...24 beers in a case...coincidence?
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Dat zet de komst van van Eijden wel enigszins in een ander daglicht. Je hebt nu geen linksbenige CV meer over, of ze moeten echt van plan zijn om Wuytens achterin te houden. Sterkte Jop!
Gebruikersavatar
Pickel
Supporter
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 nov 2005, 07:49
Locatie: Limmen
Contacteer:

Over twee maanden de andere heup, sterkte Jop.
retteketetteketet_____________________________AZ
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Pickel schreef:Over twee maanden de andere heup, sterkte Jop.
Wow, tot na de winterstop niet inzetbaar lijkt me.

Sterkte Jop!
Geen gelul, drink een pul!!
Last Scout

Sterkte Jop.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

~AZ~ schreef:Dat zet de komst van van Eijden wel enigszins in een ander daglicht. Je hebt nu geen linksbenige CV meer over, of ze moeten echt van plan zijn om Wuytens achterin te houden. Sterkte Jop!
We hebben Rens van Eijden al gehaald die met Ron Beton het centrum kan delen. Maar de spoeling wordt wel weer dun.

Als Wuytens naar achteren moet zal er zeker twee man voor het middenveld bij moeten komen. Henriksen, Haye en Ortiz vertrekken namelijk. Werk aan de winkel voor Max!
Gesloten