Jop van der Linden

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Goed te zien dat we eentje hebben die de strafschop er ongenadig hard en goed kan inrossen.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Denniz schreef:Goed te zien dat we eentje hebben die de strafschop er ongenadig hard en goed kan inrossen.
En een corner precies op de goede plek voor het doel krijgen.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
'81
Seizoenkaarthouder
Berichten: 377
Lid geworden op: 18 dec 2008, 10:36

Billy Beane
Landskampioen '81 , '09
Gebruikersavatar
Hotdogsnor
Fanatic
Berichten: 541
Lid geworden op: 08 jul 2012, 21:12

Wel grappig om te zien hoe snel jullie je oordeel klaar hebben :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Hotdogsnor schreef:Wel grappig om te zien hoe snel jullie je oordeel klaar hebben :lol:
En wie bedoel je met "jullie"? Het voor of het tegenkamp van Jop? Of allebei?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Hotdogsnor
Fanatic
Berichten: 541
Lid geworden op: 08 jul 2012, 21:12

Het tegenkamp, maar gezien bijna iedereen baalde van het contracteren van Jop betreft dit bijna iedereen hier.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Huh? Wat bedoel je nou? Iedereen is tot nu toe toch gewoon gematigd positief over Van der Linden?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Alkmaar/Zaanstreek schreef:Huh? Wat bedoel je nou? Iedereen is tot nu toe toch gewoon gematigd positief over Van der Linden?
Huh? Lees jij dan maar eens de eerste 13 reacties en nog vele daarna vanaf de lancering van zijn topic. Louter afzeikende reacties : "jupiler leaugue, paaltjesvoetbal, Stewart rot op, niveau van AZ daalt naar de middenmoot" en ga zo maar door...... Ik weet niet wat jij onder positief verstaat...... :shock:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Ik bedoel de voorbereiding en de wedstrijd tegen Istanbul. Dus de wedstrijden die we Van der Linden hebben zien spelen dus. Ik heb tot nu toe geen negatieve wanklanken over zijn spel gehoord ondanks de negatieve reacties bij zijn komst. En dat zegt wel wat, want sommigen vinden al heel snel een stok om mee te slaan.

Overigens denk ik dat de reacties die jij noemt Salmonyappi, je al niet meer als negatief kan beschouwen. Dit zijn zo'n beetje de standaardreacties terwijl de resultaten de afgelopen jaren totaal niet overeenkomstig zijn aan de inhoud van de reacties. Over hoe het er voetballend uitziet valt te twisten.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ik was ook zeker geen voorstander van de komst van Van der Linden maar wil hem nu wel even een paar maanden bij AZ aan het werk zien. De wedstrijd tegen Istanbul vond ik niet echt geschikt om hem op te beoordelen gezien de vroege rode kaart. Tegen ajax kan je een beter beeld krijgen, of zelfs al in de return in Turkije.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Wederom één van de betere danwel niet de beste vanavond. Prachtig Schot in de benen.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Joppie in Oranje !!
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef:Benieuwd hoe er over een jaar in dit topic over v.d. Linden gesproken wordt. Die jongen heeft nog geen bal geraakt in Alkmaar en wordt hier al helemaal afgebrand.
Leuk en ook wel een tikkeltje treurig om sommige reacties inderdaad te lezen in het begin. Een flink aantal forumleden zou zichzelf wellicht eens een aardige schop onder de reet moeten geven vanwege een gebrek aan vertrouwen en support.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

"In de korte hoek" hahaha.

Maar wel meer dan gemiddelde kracht in het schot gelegd. Mazzelgoal tegen Astra dus.
Maar zoals Muhren altijd zegt.. maakt niet uit hoe ze erin gaan, als ze er maar in gaan. Mooi, lelijk. Ze tellen allemaal.
Glory Hunter
Last Scout

Jop mag er dan misschien uit zien als een ouwe zak of Van Gogh (je mag zelf kiezen welke je beter vind passen).

Maar ik vind het wel wat hebben, Van der Linden,Brezancic,Mühren die lopen er als echte mannen bij dat hebben we wel gemist bij AZ.

Jakhanbaksh,Henriksen,Janssen,Tankovic,Gouweleeuw hebben dan weer de uitstraling maar zijn nog jong.


AZ als team heeft een heel andere uitstraling dit seizoen (positief) en Jop is daar wel een beetje het boegbeeld van.
alkmaar90
Reservespeler
Berichten: 1748
Lid geworden op: 19 okt 2009, 21:12

Last Scout schreef:Jop mag er dan misschien uit zien als een ouwe zak of Van Gogh (je mag zelf kiezen welke je beter vind passen).

Maar ik vind het wel wat hebben, Van der Linden,Brezancic,Mühren die lopen er als echte mannen bij dat hebben we wel gemist bij AZ.

Jakhanbaksh,Henriksen,Janssen,Tankovic,Gouweleeuw hebben dan weer de uitstraling maar zijn nog jong.


AZ als team heeft een heel andere uitstraling dit seizoen (positief) en Jop is daar wel een beetje het boegbeeld van.
Jop geeft AZ gewoon weer een beetje 'altijd zichzelf' mee. Gewoon een stabiele voetballer die bij Go Ahead ook vaak wel een 6-je scoorde en naast het veld ook geen complete idioot is.

Het mooie aan Muhren en Van der Linden vind ik overigens dat zij allebei zo ongelijk blij zijn om uberhaupt bij AZ te mogen zijn. Zelfs Muhren die al meer dan een jaar voornamelijk op de bank zit. Dat is toch ook prachtig om te zien? En niet van die verwende nestjes die we de afgelopen jaren ook hebben gehad die na een paar keer wissel zijn al openlijk liepen te morren.

Op jongens als Gouweleeuw, Van der Linden, Rienstra en Muhren kan je bouwen. En krijgen jongens als Dos Santos, Haye en Haps de kans om te schitteren.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Rustige speler die mij tot nu toe gewoon prima is bevallen. De kritiek op zijn spel eerder dit seizoen heb ik niet begrepen want hij heeft nog geen slechte partij gespeeld. Zoals al eerder gezegd was ik kritisch bij zijn komst maar hij heeft mij in elk geval de mond gesnoerd in zijn eerste weken bij AZ.
Gebruikersavatar
Hotdogsnor
Fanatic
Berichten: 541
Lid geworden op: 08 jul 2012, 21:12

AZ 4 Life schreef:Rustige speler die mij tot nu toe gewoon prima is bevallen. De kritiek op zijn spel eerder dit seizoen heb ik niet begrepen want hij heeft nog geen slechte partij gespeeld. Zoals al eerder gezegd was ik kritisch bij zijn komst maar hij heeft mij in elk geval de mond gesnoerd in zijn eerste weken bij AZ.
Mee eens. Slimme verdediger die de hele verdediging een stapje vooruit helpt. Zie Haps. Dat is deels de verdienste van Jop.
Léé vd Béé
Seizoenkaarthouder
Berichten: 272
Lid geworden op: 21 dec 2004, 18:52
Locatie: Schagen

Niks dan lof voor zijn spel tot nu toe. Ik had het ook totaal niet verwacht. Ga zo door!
Gebruikersavatar
High-T
Seizoenkaarthouder
Berichten: 295
Lid geworden op: 02 dec 2006, 14:55

Joppie in Oranje!!
Gesloten