Levi Garcia

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Garcia wordt dikker bevonden door de mensen van Langs de Lijn en daarom ook minder swung in zijn spel, aldus eerder genoemden. Kern van waarheid in?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

adrie1979 schreef:Garcia wordt dikker bevonden door de mensen van Langs de Lijn en daarom ook minder swung in zijn spel, aldus eerder genoemden. Kern van waarheid in?
zijn haar is wel dikker geworden, verder had hij weinig tijd om de temperatuur van de rest van het team aan te nemen.
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik vond het wel apart dat Van den Brom in de media Dos Santos zo nadrukkelijk boven Garcia plaatste.
(en het was ook duidelijk dat hij Friday boven Weghorst plaatst, niet alleen door de opstelling, maar ook door kleine dingen in de media)
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Armoede troef bij AZ op links voorin. Garcia, dos Santos of Tankovic ? Vrees dat ze straks allemaal weg mogen als hun contract afgelopen is, en dat ze dus weinig tot niets gaan opleveren.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

AZA'dam schreef:Armoede troef bij AZ op links voorin. Garcia, dos Santos of Tankovic ? Vrees dat ze straks allemaal weg mogen als hun contract afgelopen is, en dat ze dus weinig tot niets gaan opleveren.
Vrees? Ik hoop. En dan met name Dos Santos en het liefst deze zomer al. Tankovic is redelijk maar heeft geen potentie om echt mee te gaan in de ambitie van AZ, die mag van mij ook weg. In Garcia zit nog wel rek. Deze zomer moet er flink worden geïnvesteerd in de linkerflank, de volgende Zeneli moet voor ons zijn (de vorige ook al maar dat ter zijde).
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZA'dam schreef:Armoede troef bij AZ op links voorin. Garcia, dos Santos of Tankovic ? Vrees dat ze straks allemaal weg mogen als hun contract afgelopen is, en dat ze dus weinig tot niets gaan opleveren.
Bij Garcia lijkt het te druk worden in zijn hoofd als ie in scoringspositie komt. Bij Jong AZ zie ik hem wel vaak voor eigen kans gaan. Zoals vanavond doet ie dat juist weer niet en lijkt ie het niet te durven. Die jongen moet op training geholpen worden en rustiger worden, zodat ie de juiste keuzes kan gaan maken.

Opvallend vind ik dat Arias van PSV vorig jaar en ook vanavond geen makkelijke avond met hem heeft. Garcia is nog jong, wel sterk. Dus wie weet komt die wijsheid en rust in zijn hoofd aan de bal nog!
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Ik heb wel vertrouwen in Garcia, heeft in potentie zoveel kwaliteit. Moet wat rustiger worden, maar ik kan hier af en toe wel van genieten hoor. Maakte die Jallet (toch niet de minste) bij vlagen helemaal duizelig. Tegen Zwolle vond ik hem ook goed spelen.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Nadeel is wel dat hij verdedigend vrij makkelijk zijn man laat lopen. Hij liet Jallet bij de tweede goal wel heel makkelijk lopen. Bovendien is het vaak alles of niet bij hem. Tegen Lyon en Zwolle inderdaad prima, alleen als hij zijn dag niet heeft is hij ook echt slecht. Het is of een drie of een acht. Maar ook ik heb zeker vertrouwen in zijn talent. Het is een speler met een heerlijke actie waarvoor je naar het stadion komt. Als hij nu nog wat stabieler kan worden heb je goud in handen.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Klopt het dat ik hem nergens zie?
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Er wordt vaak een parallel getrokken tussen het verhaal van Berghuis met dat van Dos Santos om aan te geven dat het er altijd nog uit kan komen. Het verschil is alleen dat Berghuis altijd bij vlagen heeft laten zien het wel te kunnen, terwijl Dos Santos altijd laat zien het niet te kunnen.

Ik vind de parallel wel opgaan met Garcia. Berghuis heeft ook een keer een paar wedstrijden gespeeld zoals Garcia vandaag: niets lukt, alles gaat mis. Huilen met de pet op. Maar Garcia kan het wel, ik zie hem 100x liever op het wedstrijdformulier dan Dos Santos. Ik acht de kans dat het er nog uit gaat komen bij hem best reëel.

En mij wordt vaak verweten dat ik overal negatief over ben. :mrgreen:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

~AZ~ schreef: 19 aug 2017, 19:53 Er wordt vaak een parallel getrokken tussen het verhaal van Berghuis met dat van Dos Santos om aan te geven dat het er altijd nog uit kan komen. Het verschil is alleen dat Berghuis altijd bij vlagen heeft laten zien het wel te kunnen, terwijl Dos Santos altijd laat zien het niet te kunnen.

Ik vind de parallel wel opgaan met Garcia. Berghuis heeft ook een keer een paar wedstrijden gespeeld zoals Garcia vandaag: niets lukt, alles gaat mis. Huilen met de pet op. Maar Garcia kan het wel, ik zie hem 100x liever op het wedstrijdformulier dan Dos Santos. Ik acht de kans dat het er nog uit gaat komen bij hem best reëel.

En mij wordt vaak verweten dat ik overal negatief over ben. :mrgreen:
Heb je wat gebruikt ~AZ~ ? :)
we can come an end
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

~AZ~ schreef: 19 aug 2017, 19:53 zoals Garcia vandaag: niets lukt, alles gaat mis. Huilen met de pet op. Maar Garcia kan het wel, ik zie hem 100x liever op het wedstrijdformulier dan Dos Santos. Ik acht de kans dat het er nog uit gaat komen bij hem best reëel.
Sorry, maar daar denk ik heel anders over.
Denk zelfs dat deze jongen totaal het eredivisie niveau ontbeert. Soort Rosheuvel maar zelfs nog iets slechter.
Nee, sorry AZ heeft een dik maar dan een dik probleem met spelers als Garcia en Dos Santos.
Rest ons nog hoop dat een echte voetballer als Helmer (wordt dan misbruikt maar het is even niet anders) op deze positie er iets van kan maken maar eigenlijk kan Huiberts er domweg niet om heen om de markt op te gaan voor een buitenspeler. Hij kan zich domweg niet verschuilen achter spelers als Dos Santos en Garcia die de kwaliteit simpel weg ontberen.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

De toekomst zal het uitwijzen. Vooralsnog is het zeer wenselijk om een goede buitenspeler binnen te halen. Het feit dat ik denk dat Garcia ooit een keer wat kan, betekent niet dat hij dat nu of op korte termijn gaat kunnen.

Brom kwam voor de wedstrijd met het argument dat ze "toch niet hetzelfde type" speler als Stengs konden halen en er daarom maar vanaf zien. Alsof ieder ander type totaal nutteloos zou zijn. Nagenoeg ieder woord uit de mond van die man is onzin.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

~AZ~ schreef: 19 aug 2017, 20:48 De toekomst zal het uitwijzen. Vooralsnog is het zeer wenselijk om een goede buitenspeler binnen te halen. Het feit dat ik denk dat Garcia ooit een keer wat kan, betekent niet dat hij dat nu of op korte termijn gaat kunnen.

Brom kwam voor de wedstrijd met het argument dat ze "toch niet hetzelfde type" speler als Stengs konden halen en er daarom maar vanaf zien. Alsof ieder ander type totaal nutteloos zou zijn. Nagenoeg ieder woord uit de mond van die man is onzin.
Duelund, Van Crooy, er zijn echt nog wel opties.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Gefeliciteerd jongen en mooie goal!
we can come an end
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Wat een prutswedstrijd heeft ie gespeeld, ongelooflijk. Heeft de hele eerste helft echt niks goed gedaan, en de tweede op twee momenten na ook niet. Afschrijven.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

dirkjan schreef: 21 nov 2017, 05:02 Wat een prutswedstrijd heeft ie gespeeld, ongelooflijk. Heeft de hele eerste helft echt niks goed gedaan, en de tweede op twee momenten na ook niet. Afschrijven.
Twee momenten waarvan één geniaal. Verder wel mee eens. Afschrijven niet nodig. Kan gewoon lekker blijven meedraaien op Jupiler niveau. Verder wel genoten. Leuke 2e helft. Ideale maandagavond besteding. Vele malen beter dan Snor en Gijp kijken. Volgende week Volendam. Ben er weer bij!!
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Eens, geen beste wedstrijd. Aan de andere kant, eerste helft kwam AZ er niet echt aan te pas en was zeker de aanvoer naar de spitsen onder de maat.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

dirkjan schreef: 21 nov 2017, 05:02 Wat een prutswedstrijd heeft ie gespeeld, ongelooflijk. Heeft de hele eerste helft echt niks goed gedaan, en de tweede op twee momenten na ook niet. Afschrijven.
Niet vergeten dat die jongen eergisteren nog 19 was hea! Hij is de gemiddelde leeftijd in jong AZ. Ook al vind ik hem vaak niet best, maar deze jongen heeft het nadeel dat iedereen te veel van hem verwacht omdat hij twee seizoenen geleden al in AZ1 heeft gedebuteerd.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3133
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

leszz schreef: 21 nov 2017, 11:25 Niet vergeten dat die jongen eergisteren nog 19 was hea! Hij is de gemiddelde leeftijd in jong AZ. Ook al vind ik hem vaak niet best, maar deze jongen heeft het nadeel dat iedereen te veel van hem verwacht omdat hij twee seizoenen geleden al in AZ1 heeft gedebuteerd.
Dat is misschien wel zo, maar hij is in die twee seizoenen ook niet echt beter geworden. Juist in deze leeftijd zou je verbeteringen mogen verwachten, zie de debuterende (en inmiddels basis) spelers van dit jaar.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gesloten