Levi Garcia

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

Dipsaus schreef: 11 mar 2018, 10:07 En een mooie goal ook! Hij laat in tegenstelling tot Dos Santos wel wat zien. Wellicht toch handig om zijn contract met 2 jaar te verlengen. Ideaal als stand-in voor Idrissi en er kunnen zomaar heel veel wedstrijden gespeeld moeten worden volgend seizoen.
Viel tegen AZ ook al goed in en gaf de assist. Verdiende daarmee de basisplaats tegen VVV. Lijkt dus uit een enorme vormcrisis vandaan te komen want wat hij bij ons liet zien was dit seizoen volkomen ruk.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

AZ 4 Life schreef: 10 apr 2018, 15:07 Klopt. Dat is ook de enige die ik terug zie keren van alle huurlingen. Al denk ik niet als directe vervanger van Weghorst. Eerder als tweede spits.
Ik snap niet waarom men Levi Garcia niet gewoon een jaartje Jong AZ in de jupiler league heeft laten spelen?
Dan zou Koreniuk dus beduidend beter moeten worden geacht/meer potentie moeten hebben.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Last Scout schreef: 10 apr 2018, 15:18 Ik snap niet waarom men Levi Garcia niet gewoon een jaartje Jong AZ in de jupiler league heeft laten spelen?
Dan zou Koreniuk dus beduidend beter moeten worden geacht/meer potentie moeten hebben.
Garcia heeft de eerste seizoenshelft bij Jong ook heel weinig laten zien. Dan kan je hem beter verhuren en kijken of hij zich in een nieuwe omgeving, op een hoger niveau, wel op kan laden. Dat blijkt ook maar sporadisch het geval.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

AZ 4 Life schreef: 10 apr 2018, 15:25 Garcia heeft de eerste seizoenshelft bij Jong ook heel weinig laten zien. Dan kan je hem beter verhuren en kijken of hij zich in een nieuwe omgeving, op een hoger niveau, wel op kan laden. Dat blijkt ook maar sporadisch het geval.
Ik was het even kwijt, je hebt gelijk, in mijn hoofd was hij het hele seizoen al weg.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Onze vriend Levi Garcia lijkt AZ in te ruilen voor Hapoel Ironi Kiryat Shmona uit Israel

https://wired868.com/2018/05/17/kiryat- ... er-league/
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Ferry schreef: 17 mei 2018, 18:55 Onze vriend Levi Garcia lijkt AZ in te ruilen voor Hapoel Ironi Kiryat Shmona uit Israel

https://wired868.com/2018/05/17/kiryat- ... er-league/
Logische stap! #-o Echt zo'n ploeg die we kunnen loten in de voorronde Europa League
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Ergens zie ik Levi via deze weg wel weer zo een redelijk succesvolle carriere hebben. Tijdje van de radar af om ineens ergens op te duiken bij een prima Europa league team over een jaar of 5.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Pure, bescheiden en positieve jongen (zal al wel wat door het leven zijn bijgeschaafd) en met afstand de beste AZ-er tegen Lyon.
we can come an end
Gesloten