Levi Garcia

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Die jongen heeft waarschijnlijk nog nooit enige tactische training gehad, laat staan begeleiding met videobeelden. Op dat vlak valt de meeste progressie te maken. Hij zal moeten leren de juiste keuzes te maken en overzicht te houden. Tegen Kaiserslauteren liep hij zijn tegenstanders voorbij alsof het pionnetjes waren.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Met veel aandacht per 20 november binnengehaald. Daarna blijft het angstvallig stil omtrent deze jongen. Heeft hij al bij een vertegenwoordigend elftal van AZ meegedaan in een officiële wedstrijd? Hij zit geeneens in Fifa 16.... :wink:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Enkele video's om een indruk te krijgen:

Zijn persoonlijkheid adhv zuigende vragen van AZ tv: https://www.youtube.com/watch?v=2xaYerZklyA" onclick="window.open(this.href);return false;
Zijn dynamische spel adhv een recente actievideocompilatie: https://www.youtube.com/watch?v=dcr85OA6Bs4" onclick="window.open(this.href);return false;
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik wil hem wel vaker zien spelen. Hij heeft er zin in en gaf een hele mooie bijna-assist op Henriksen. Een echte linksbuiten. Eindelijk!
alkmaar90
Reservespeler
Berichten: 1748
Lid geworden op: 19 okt 2009, 21:12

pAZcal schreef:Ik wil hem wel vaker zien spelen. Hij heeft er zin in en gaf een hele mooie bijna-assist op Henriksen. Een echte linksbuiten. Eindelijk!
Oogde totaal niet nerveus, vond zijn medespelers makkelijk en is niet echt zelfzuchtig. En wat ook meehelpt.. lekker snel met een actie zo te zien!

Jahanbaksh en Dos Santos zullen na het vertrek van Hamdaoui en Hupperts wel de eerste keuzes zijn, dan is het toch belangrijk als een jongen als Garcia daar achter wat waarde gaat tonen... mag het uitvechten met Tankovic..

Ben overigens benieuwd of AZ niet alsnog een vervanger van Hamdaoui gaat halen, bijv. een Tighadouini... kwantitatief gezien is dat niet nodig met Jahanbaksh, Dos Santos, Vaarnold, Garcia en Tankovic.. maar zo wel fijn zijn een Tighadouini! Die is wat doeltreffender en efficienter dan Dos Santos die weer 2-3 opgelegde kansen mist en/of verprutst.
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Had deze jongen nou eigenlijk een penalty moeten krijgen? In het stadion kon ik het niet goed zien en natuurlijk was het weer niet in de samenvatting net bij studio sport.
.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Azzaandijk schreef:Had deze jongen nou eigenlijk een penalty moeten krijgen? In het stadion kon ik het niet goed zien en natuurlijk was het weer niet in de samenvatting net bij studio sport.
Volgens iemand die het op tv heeft gezien kreeg hij een ijsbeentje, kan wel even pijnlijk zijn natuurlijk. Maar het zag er eerder ongelukkig dan opzettelijk uit.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10175
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Azzaandijk schreef:Had deze jongen nou eigenlijk een penalty moeten krijgen? In het stadion kon ik het niet goed zien en natuurlijk was het weer niet in de samenvatting net bij studio sport.
Ja. Maar de scheidsrechter had besloten de laatste twintig minuten alleen nog maar voor Feijenoord te fluiten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Eerste indruk is dat het een talent is; niet bang voor de duels, oog voor medespelers en de kalmte/finesse de bal daar goed te krijgen. Ik denk dat met nog wat fysieke ontwikkeling hij ook behoorlijk atletisch kan worden. Ik had gehoopt dat hij al een vlammend schot op goal zou proberen bij zijn debuut.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Hier hou ik nou van. Hij scoort zijn 1e doelpunt voor AZ1 en wat doet hij? Hij rent naar Haps (assist) om samen de goal te vieren =D> .
Last Scout

Gretig is hij zeker.
kristenforever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 252
Lid geworden op: 07 dec 2013, 08:40

Last Scout schreef:Gretig is hij zeker.
Waren alle invallers maar zo :lol:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Levi is een lieve jongen
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Levi Garcia.png
Levi Garcia.png (10.75 KiB) 6022 keer bekeken
Marktwaarde 100.000 euro. Elk doelpunt, tot hij er 25 gemaakt heeft, schat ik dat 100.000 euro marktwaarde verhoging waard is. Dus, zijn medespelers kunnen veel geld verdienen door hem aan het scoren te zetten.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Levi Garcia belooft ons: Soon, there will be a lot more.
video interview 2.12 min.:

http://nos.nl/artikel/2083949-speels-AZ ... e-mat.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1646
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Leuk kereltje. Met Jannsen en Levi Garcia heeft AZ sportief en financieel goud in handen.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Laten we niet te hard van stapel lopen met García, hij heeft volgens mij nog geen verdediger van de tegenstander gepasseerd in het eerste. Dat hoeft ook niet maar om daar meteen de vergelijking met Janssen tegenaan te gooien gaat een beetje ver.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

~AZ~ schreef:Laten we niet te hard van stapel lopen met García, hij heeft volgens mij nog geen verdediger van de tegenstander gepasseerd in het eerste. Dat hoeft ook niet maar om daar meteen de vergelijking met Janssen tegenaan te gooien gaat een beetje ver.
=D>

Mij verbaasd het ook enigszins. Garcia heeft mij in oefenwedstrijden en wedstrijden van jong AZ niet kunnen bekoren, in tegendeel zelfs.
Bij de goal kwam hij overigens wel goed voor z'n man en ik kan ook genieten van z'n ijver, maar het gaat mij op dit moment nog wat ver om te zeggen dat we goud in hand hebben. Verder hoop ik natuurlijk van harte dat Levi m'n mond snoert ;)
Swami
Supporter
Berichten: 100
Lid geworden op: 31 aug 2007, 07:34
Locatie: Alkmaar

Sinds de laatste uitwedstrijd heeft LEvi Garci een eigen lied op basis van I will Follow Him https://www.youtube.com/watch?v=VPpd-6X3tEo vanaf 1.35

Het blijft alleen bij Garcia garcia garcia lalalalalalalalallaa

ALs we er nou eens een iets langer liedje van maken.

Garcia Garcia Garcia
And when he scores we follow, we follow we follow
AZ will be our true love, our true love, our true love
And we'll support forever and ever and ever

en nog een keer.
Je staat ermee op ......
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Veel te lang.
Gesloten