Levi Garcia

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 25 dec 2017, 14:12 Een echte en dan ook nog heel goed. Dat is Garcia niet.
Nog niet, maar de jongen is ook nog maar net 20.
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

differentcook schreef: 25 dec 2017, 14:53 Nog niet, maar de jongen is ook nog maar net 20.
Het zou leuk zijn als die binnen afzienbare tijd helemaal los gaat qua assist en doelpunten, maar voorlopig staat-ie niet eens in de basis. Ook niet bij Jong.
Ik geloof dat we toch een keer centjes moeten gaan neertellen voor een echte en vooral goede linksbuiten. Laten we hierover verder gaan in het schaduwelftal-topic.
Paul
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 sep 2017, 16:33

García op huurbasis naar Excelsiorlsior

Aanval wordt weer iets dunner maar met de komst van Idrissi kijkt Garcia ook natuurlijk tegen weinig speeltijd aan. Hopelijk kan hij wat laten zien bij Excelsior
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Levi Garcia verhuurd aan Excelsior: https://www.telegraaf.nl/sport/1557895/ ... lsior-gaan

Jammer, maar beter voor zijn ontwikkeling denk ik.
Ik hoop dat AZ voldoende concurrentie en backup houdt en dat minimaal één van de verhuurden zich zodanig ontwikkelt dat deze een sterke speler voor AZ wordt volgend seizoen.
we can come an end
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Lekker een half jaartje op afronden oefenen. Kan helemaal geen kwaad.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik vind dit een rare actie. Zijn salaris is niet bijster hoog volgens mij. Daarom had je hem er beter bij kunnen houden. Nu hebben we maar 1 linksbuiten.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Tenzij het oorspronkelijke plan Alireza op links en Stengs op rechts binnen niet al te lange tijd weer uit de kast zou kunnen worden gehaald.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

pAZcal schreef: 18 jan 2018, 16:30 Ik vind dit een rare actie. Zijn salaris is niet bijster hoog volgens mij. Daarom had je hem er beter bij kunnen houden. Nu hebben we maar 1 linksbuiten.
Ik heb hem dit jaar maar heel weinig goed zien doen. Het lijkt mij ook einde oefening bij AZ.
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Contract loopt ook af na de verhuur.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Optie voor nog 2 jaar.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Laat hem het maar laten zien bij Excelsior pakte goed uit voor Joris. Als hij echt uitblinkt kwestie van die optie lichten. Win Win voor AZ :D
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Zelfs als hij uitblinkt bij Excelsior zegt dat nog steeds niets over zijn presteren bij een club in de top 4. En waar hij bij AZ voortdurend kansen kreeg zullen dat bij Excelsior spaarzame momenten zijn. Hij is voor mij allang door de mand gevallen.
Laatst gewijzigd door Langedijk op 18 jan 2018, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Excelsior is onze angstgegner, misschien gaat hij leren wat zij doen om ons te stoppen iedere keer ;)
Bij Alkmaar begint de victorie!
Paul
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 sep 2017, 16:33

pAZcal schreef: 18 jan 2018, 16:30 Ik vind dit een rare actie. Zijn salaris is niet bijster hoog volgens mij. Daarom had je hem er beter bij kunnen houden. Nu hebben we maar 1 linksbuiten.
Helmer en Seuntjens kunnen ook wel uit de voeten op linksbuiten, aannemend dat Idrissi eerste keus daar is. Ik vind het zo gek nog niet als hij daar wat wedstrijdgevoel kan opdoen
Geest van Dirk schreef: 18 jan 2018, 18:13 Laat hem het maar laten zien bij Excelsior pakte goed uit voor Joris. Als hij echt uitblinkt kwestie van die optie lichten. Win Win voor AZ :D
Joris zat bij FC Dordrecht maar hetzelfde idee inderdaad
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Ik weet dat hij bij Dordecht zat. Die zin was niet helemaal duidelijk geformuleerd
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 18 jan 2018, 17:17 Tenzij het oorspronkelijke plan Alireza op links en Stengs op rechts binnen niet al te lange tijd weer uit de kast zou kunnen worden gehaald.
Ik hoop het. Ik heb alleen wel het idee dat AZ daar uiterst voorzichtig mee is en in principe niet meer op hem rekent dit seizoen.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

AZ 4 Life schreef: 19 jan 2018, 09:59 Ik hoop het. Ik heb alleen wel het idee dat AZ daar uiterst voorzichtig mee is en in principe niet meer op hem rekent dit seizoen.
Die jongen traint nog niet eens individueel, en kan net weer normaal lopen. Mag blij zijn als hij er begin volgend seizoen alweer bij is. Zag hem laatst wel normaal lopen zonder rare bewegingen
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

leszz schreef: 21 jan 2018, 12:26 Die jongen traint nog niet eens individueel, en kan net weer normaal lopen. Mag blij zijn als hij er begin volgend seizoen alweer bij is. Zag hem laatst wel normaal lopen zonder rare bewegingen
OK, die rare bewegingen moeten dan weer getraind worden :wink:
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Gescoord voor Excelsior!
we can come an end
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

differentcook schreef: 10 mar 2018, 19:56 Gescoord voor Excelsior!
En een mooie goal ook! Hij laat in tegenstelling tot Dos Santos wel wat zien. Wellicht toch handig om zijn contract met 2 jaar te verlengen. Ideaal als stand-in voor Idrissi en er kunnen zomaar heel veel wedstrijden gespeeld moeten worden volgend seizoen.
Gesloten